Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
LindaD
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 september 2013

Shopfactory

02 september 2013

Allen,

ik wil meerdere webshop opzetten en overweeg shopfactory te nemen.
Wat zijn de voordelen, wat zijn de nadelen.
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Shopfactory

02 september 2013

Allen,

ik wil meerdere webshop opzetten en overweeg shopfactory te nemen.
Wat zijn de voordelen, wat zijn de nadelen.
Hoi LindaD,
Welkom op het forum! Je vraag is lastig te beantwoorden omdat we nu niet weten waarom je Shopfactory overweegt of wat jouw achtergrond informatie is. Heel simpel kan ik je vraag dus beantwoorden met dat het voordeel is dat je met Shopfactory inderdaad een webwinkel kunt opzetten, maar een nadeel is dat het niet voor iedereen de beste keuze is. Misschien moet je iets meer over je eigen zoektocht/situatie vertellen voor we je dus verder kunnen helpen, of eerst eens de site van Shopfactory doorspitten! Succes!
 
LindaD
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 september 2013

Re: Shopfactory

19 december 2013

Ik heb reeds een demoversie SF10 gedownload. Ik heb een aantal vragen wellicht dat gebruikers van Shopfactory willen helpen:
1. wij willen graag 1 foto JPEG laden, dit is mogelijk, als achtergrond. Maar als ik op preview klik dan vult hij deze foto niet in zijn geheel. Wanneer ik de achtergrond dan nog een kleur geef wel. Hoe kan ik de achtergrond foto geheel laten vullen.
2. Ik las dat de knoppenbalk ook verschoven kunnen worden, maar kan dit nergens vinden. Wie kan ons hiermee ondersteunen.

Vriendelijk bedankt.