Starteenwinkel.nl APi code (voorraad beheer) HELP

1
Hallo,

Ik ben bezig met het opstarten van een eigen webshop. Ik loop nu tegen een probleem aan. Mijn webshop heeft (wanneer deze af is) rond de 3000 producten. Ik doe alles via dropshipping vanaf 1 groothandel.

Deze groothandel ondersteund API, XML, CSV etc. Het is namelijk onmogelijk om deze product voorraaden bij te houden. Wanneer je dit dus niet koppelt aan elkaar (webshop-groothandel) dan zal de voorraad nooit actueel zijn en kan je hebben dat klanten (wanneer ze dit niet weten) spullen bestellen die niet op voorraad zijn en hierdoor een week moeten wachten. Ik heb al policy voor 15:00 besteld, morgen in huis.

Ik had een mail gestuurd naar starteenwinkel.nl en gevraagd of zei dit ondersteunen. Ze stuurde mij deze site terug: dev.starteenwinkel.nl

Heeft iemand hier verstand van hoe ik dit kan verwerken? Ik heb een API code vanuit mijn groothandel gekregen dus dat is geen probleem, alleen volgens mij heb je hier toch wel redelijke kennis voor nodig en ik al commercieel econoom heb dat helaas niet.

Met vriendelijke groet.

Re: Starteenwinkel.nl APi code (voorraad beheer) HELP

3
Dit kan ik dus niet zelf maken en vraagt echt om serieuze kennis van zaken?


EDIT:


Dit staat er bij:
You don't have to write all your code from scratch. We developed an easy to use .NET library which you can use if you are developing a .NET application. More information and a download link can be found in the documentation.

Starteenwinkel made a simple but effective .NET 4.0 SDK written in C#. You can use this library to communicate with the API or to learn how to develop your own SDK.

'Download the .NET SDK'
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.