feedback webshop

1
Graag had ik een feedback gekregen over deze shop: www.trendyjuweeltjes.be
Ik had een goeie conversie maar deze is plots grotendeels weggevallen. Het enige
dat ik gewijzigd heb is bij de ringen de omschrijvingen omgezet in bulletpoints.
Hierin heb ik ook punten gezet zoals gratis verzending,...

Hebben jullie tips?
TDB
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: feedback webshop

5
Ik had een conversie tussen 1 en 2%
Mijn bezoekersaantal is niet gedaald. ongeveer hetzelfde. Ik heb enkel Zopim geinstalleerd en mijn omschrijving in bullet points gezet.
TDB

Re: feedback webshop

6
TDB schreef:Ik had een conversie tussen 1 en 2%
Mijn bezoekersaantal is niet gedaald. ongeveer hetzelfde. Ik heb enkel Zopim geinstalleerd en mijn omschrijving in bullet points gezet.
Ik vroeg niet naar de percentages, maar naar absolute aantallen.

Percentages zeggen namelijk niets als dat procenten zijn van 100 of 200 bezoekers per dag. Pas vanaf circa 400 bezoekers per dag kun je serieus aan sitestatistieken gaan doen.
StoreCore.io

Re: feedback webshop

8
TDB schreef:Het gaat zelfs maar over tussen de 50 en 70 unieke per dag.
Maar daar zaten wel telkens verkopen tussen
Okay, en waaruit leid je dan af dat die conversie “grotendeels weggevallen” is?

Re: feedback webshop

10
Dus moet dat aan Zopim liggen? Lijkt mij sterk, dat is juist conversieverhogend (vooral de nieuwe versie, ik erger mij aan webshops met de oude Zopim en klik die snel weg).

Weet niet wanneer je het geïnstalleerd hebt, maar het kan soms stagneren. En je maakt een opsomming in je omschrijving van je producten? Moet zeggen dat ik ook weer producten tegenkom met oneliners.

Heb je nog wel dezelfde hoeveelheid aan bezoekers per dag?

Re: feedback webshop

11
Zopim staat er nu 3 weken op. Ik weet niet of het de oude of nieuwe is.

Ik heb gisteren mijn "toevoegen aan winkelwagen" knop naar boven verplaatst zodat hij altijd boven de folt staat. En dit heeft resultaat gegeven. Waarschijnlijk met mijn omschrijvingen in punten te zetten is de knop onder de folt gevallen. Zou een oorzaak kunnen zijn. De volgende dagen zal ik meer weten.

Mijn bezoekersaantallen blijven op het zelfde niveau steken.
TDB