Hallo collega's

1
Hallo, ik ontdek net dit forum...met als gevolg dat ik nu al een hele poos geinteresseerd zit te lezen en al een paar goede tips eruit gehaald hebt.
Ik heb sinds drie jaar een webwinkel en richt me steeds meer op de B2B kant.
De site is zelf gebouwd, d.w.z. door mijn man.
Het shopgedeelte willen we opnieuw bouwen omdat we toch wat functionaliteiten missen, met name betaalopties, variaties in verzendkosten, de mogelijkheid tot kortingscodes e.d.
Ik doe de creatieve kant en de klantcontacten, mijn man neemt het technische deel voor zijn rekening.
Ik werk ook nog in loondienst, als jeugdhulpverlener.
In de praktijk ben ik eigenlijk altijd aan het werk. Ik vind het zo leuk om producten te bedenken, ze te (laten) maken en energie te steken in de presentatie. De shop loopt goed. Ik stoei nog met dingen als productfotografie...en ik kan niet photoshoppen.
website: http://www.urbanhippies.nl
Groetjes, Femke

Re: Hallo collega's

2
Ook wel handig om te melden: Ik verkoop sieraden die ik maak of laat maken. Het feit dat ik voor anderen kan organiseren dat ze wat kunnen bijverdienen of werkervaring kunnen opdoen vind ik een erg motiverend aspect. Van een aantal producten wordt een deel van de productie door een arbeidstoeleidingscentrum van het voortgezet speciaal onderwijs gedaan. Ik streef ernaar om dit verder uit te breiden en jongeren met gedragsproblemen een begeleide bijbaan aan te kunnen bieden. Het gaat bij een shop natuurlijk om het product wat je kunt kopen, maar mijn motivatie zit grotendeels in voorgaand verhaal.

Re: Hallo collega's

4
Beste Femke,

Welkom op dit forum en een erg goed initiatief. Er zitten nog wel wat verbeterpunten in de webshop. Misschien kun je het eens voorleggen in feedback & ervaringen.

Succes!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.