Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
hairs4u2
Berichten: 14
Lid geworden op: 01 november 2013
Locatie: Veldhoven
Contacteer:

Hallo :-)

01 november 2013

Ik heb me zojuist aangemeld en zal me maar gelijk even voorstellen:

Mijn naam is Jaimie, 33 jaar en ben sinds mei 2010 fulltime bezig met mijn bedrijf, Hairs4u2. Een online shop in de verkoop van pruiken (gemaakt van kanekalon, het beste synthetische haar wat er op dit moment op de markt te krijgen is), funlenzen, vampiertanden, en alles om je pruik zo lang mogelijk mooi te houden.

Ik bezoek meerdere malen per jaar fantasy beurzen met een stand, ben zelfs vorig weekend naar de London Comic Con geweest.

Ik ben in de pruiken gerold doordat een vriendin van me in 2008 vroeg of ik een keer mee wilde naar een fantasy beurs. Daar zag ik ontzettend veel mensen met een pruik op rondlopen. Ik besloot hier wat mee te doen.
Verder heb ik een aantal jaar een showroom gehad, eerst aan huis en daarna op locatie. Hier konden mensen op afspraak langs komen om een pruik te passen. Omdat de locatie niet meer goed genoeg was voor me, ga ik begin volgend jaar een echte winkel openen in het centrum van Eindhoven.

Mijn vriend en ik zijn bezig om een nieuwe naam te verzinnen en een nieuwe webshop op te zetten. Deze shop moet meertalig worden. Ideal heb ik al wel geimplementeerd in mijn shop, dmv Mollie maar ben aan het zoeken naar andere mogelijkheden zodat ook buitenlandse transacties plaats kunnen vinden.

Ik hoop veel te kunnen leren hier :-)
Hairs4u2, every day a new you http://www.hairs4u2.com
 
Hilda
Berichten: 429
Lid geworden op: 27 mei 2013
Contacteer:

Re: Hallo :-)

01 november 2013

Hallo Jaimie, welkom hier op het forum! Je zult hier vast en zeker wat dingen oppikken, en wees niet bang zelf vragen te stellen :D. Heel veel succes verder met je uitbreidingsplannen, klinkt allemaal geweldig en erg spannend.
 
Bekertje
Berichten: 134
Lid geworden op: 26 februari 2013
Contacteer:

Re: Hallo :-)

04 november 2013

Van harte welkom op het forum.
Leuk om te lezen dat je een hele andere branche hebt dan de meesten.
Maar klinkt goed allemaal!

Veel succes!