Gezamenlijke webwinkels Kerst Actie 2013

1
Iedere webshop kan momenteel wel wat meer aandacht, bezoek en omzet gebruiken. Vandaar dat het idee is ontstaan voor gezamenlijke webwinkel acties rond de Kerst op http://www.webshops-acties.nl

Meteen na Sinterklaas starten we de acties Kerst Aanbiedingen 2013 en Kerst Win Actie 2013.

We verwachten door deze 2 acties meer bezoekers te krijgen op de afzonderlijke webshops van deelnemers en daardoor ook meer verkopen. Doordat bezoekers bij de Kerst Win Actie waardebonnen kunnen winnen verwachten we behoorlijk wat respons. Heb je nog vragen dan hoor ik het graag.

Het zou leuk zijn als je met je webshop ook aan deze acties mee wil doen. Aanmelden kan t/m 30 november 2013.

Je kan meer info aanvragen door rechtsonder op http://www.webshops-acties.nl/ op "Je webshop aanmelden?" te klikken of mail naar info@deweegschaalinbalans.nl

Deel het bericht met al je collega's die een webshop hebben. Hoe meer shops er mee doen hoe groter het bereik.
Eigenares van 6 webshops. http://www.enveloppenwebshop.nl met goedkope brievenbusdoosjes en luchtkussenenveloppen. Zie profiel welke webshops nog meer

Re: Gezamenlijke webwinkels Kerst Actie 2013

2
Ik mis geloof ik meer informatie. Ik betaal €15,- (excl. BTW) en dan? Ik zie namelijk ook producten staan. Wat moet ik als webshop aanleveren qua informatie? Is het dan verder alleen doorlinken naar de webshop?

4
Zyra schreef:Ik mis geloof ik meer informatie. Ik betaal €15,- (excl. BTW) en dan? Ik zie namelijk ook producten staan. Wat moet ik als webshop aanleveren qua informatie? Is het dan verder alleen doorlinken naar de webshop?

nee ... je moet als winkelier die mee doet ook verplicht de banner plaatsen op de homepage van je eigen site met de link daar de website toe.
Muurstickers & Sjablonen
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Ja het wordt een echte wisselwerking. Op de actie site komen de webshops te staan en een aanbieding van die webshops. Dat wordt uitgebreid gepromoot op social media en in advertenties en in nieuwsbrieven.

Elk lid plaatst ook de deelnemers banner op zijn eigen site. Zodat ook mensen daarvandaan naar de actie pagina gaan en de webshops van de andere deelnemers gaan bekijken.

De winactie waarmee consumenten waardebonnen kunnen winnen stuurt hen ook weer naar alle deelnemende shops. Zo maak je dat elke shop zeker kan zijn van veel meer bezoekers en mogelijk ook meer kopers. Er komen in ieder geval veel bezoekers op je site die daar anders niet spontaan een bezoekje hadden gebracht. Een hele goedkope en ludieke manier om je shop onder de aandacht te brengen.
Eigenares van 6 webshops. http://www.enveloppenwebshop.nl met goedkope brievenbusdoosjes en luchtkussenenveloppen. Zie profiel welke webshops nog meer

7
De shop wordt pas op 6 december actief (na het vertrek van Sinterklaas beginnen we pas met de officiele Kerst acties) Nu staan er voorbeelden van mijn shops en dat is helemaal niet onduidelijk, mijn shops staan vermeld bij het tabblad over ons.

Bovendien doe ik ook al het werk, zet de deelnemer banner ook op mijn site's en vraag daar niets voor terug. De inleg (van maar € 15,00 excl. BTW) gaat naar waardebonnen voor de consumenten en advertenties.

Vergeet niet dat ik met al mijn shops ook een actief nieuwsbrief bestand heb van ruim 12000 leden die straks ook op al die andere shops worden gewezen (zelfs al heeft een deelnemende shop zelf maar een mailingbestand van 100 leden)

Jammer dat er hier vaak vanuit een negatieve en achterdochtige houding wordt gereageerd. Ik ben ondertussen 59 jaar maar ben gelukkig niet van nature, of door negatieve ervaringen, overal op tegen en spring nog regelmatig zo maar eens spontaan in het diepe.

8
Ook nog even hier ..

Nee ik ben niet in alles negatief ... en al helemaal niet van nature.

Als je mensen vraagt om mee te doen aan een actie, geef dan ook meteen wat meer informatie. Als dan iemand vervolgens vraagt voor meer informatie geef je aan: Ja die info krijg je als je mailt naar info@deweegschaalinbalans.nl of het formulier van de website invult.

Ook dit komt op mij negatief over .... en zal allicht niet zo bedoeld zijn...
punt is dat men alles hier typt en je niet kan letten op gezichtsuitdrukking, gebaren etc ..
Muurstickers & Sjablonen

10
webshopeigenaar schreef:Ja het wordt een echte wisselwerking. Op de actie site komen de webshops te staan en een aanbieding van die webshops. Dat wordt uitgebreid gepromoot op social media en in advertenties en in nieuwsbrieven.

Elk lid plaatst ook de deelnemers banner op zijn eigen site. Zodat ook mensen daarvandaan naar de actie pagina gaan en de webshops van de andere deelnemers gaan bekijken.

De winactie waarmee consumenten waardebonnen kunnen winnen stuurt hen ook weer naar alle deelnemende shops. Zo maak je dat elke shop zeker kan zijn van veel meer bezoekers en mogelijk ook meer kopers. Er komen in ieder geval veel bezoekers op je site die daar anders niet spontaan een bezoekje hadden gebracht. Een hele goedkope en ludieke manier om je shop onder de aandacht te brengen.
Waar is die banner? Hoe ziet die eruit?

Begrijp je dus mijn vragen wel? Want ik ga niet een e-mail sturen als ik het hier kan vragen. Het is toch voor iedereen hetzelfde?

11
TiaID heeft al via mijn mail informatie gevraagd en ontvangen. Blijkbaar was dat duidelijk want ik heb geen reactie ontvangen.

Zyra: Ik begrijp je vragen, ik heb alleen hier al ervaren dat elk antwoord weer een nieuwe vraag oproept. Er is een uitgebreide informatie die, denk ik, heel duidelijk is. Bovenaan het topic heb ik al vermeld hoe die aan te vragen is.

Een forum is niet bedoeld om alle details van een actie uiteen te zetten. Die informatie is alleen bedoeld voor webshophouders die mogelijk interesse hebben om mee te doen.

13
webshopeigenaar schreef:TiaID heeft al via mijn mail informatie gevraagd en ontvangen. Blijkbaar was dat duidelijk want ik heb geen reactie ontvangen.

Zyra: Ik begrijp je vragen, ik heb alleen hier al ervaren dat elk antwoord weer een nieuwe vraag oproept. Er is een uitgebreide informatie die, denk ik, heel duidelijk is. Bovenaan het topic heb ik al vermeld hoe die aan te vragen is.

Een forum is niet bedoeld om alle details van een actie uiteen te zetten. Die informatie is alleen bedoeld voor webshophouders die mogelijk interesse hebben om mee te doen.
Het hoeft niet eens op het forum, maar dan op de site zelf. Als ik het op de site zelf gelezen had, dat het daar duidelijk was, dan had ik hier niet eens gereageerd. Misschien aanmelden ook bovenin het menu zetten? (kleine tip).

Ik heb in ieder geval een e-mail gestuurd, omdat ik nieuwsgierig ben. Begrijp me niet verkeerd ik vind je initiatief heel goed, maar voor de webshophouder is de informatie summier en kun je alleen maar krijgen via e-mail.

14
webshopeigenaar schreef:
Vergeet niet dat ik met al mijn shops ook een actief nieuwsbrief bestand heb van ruim 12000 leden die straks ook op al die andere shops worden gewezen (zelfs al heeft een deelnemende shop zelf maar een mailingbestand van 100 leden)
Met een actief nieuwsbrief bestand van 12000 abonnees, zou ik mij eerder richten op advertentie ruimte verkopen in je nieuwsbrieven. En dan het hele jaar door. Een van mijn sites is al 6 jaar actief met ruim 3000 unieke bezoekers per maand. Toch is mijn nieuwsbrief abonnee bestand nog geen 1000. Ik heb wel is overwogen om advertentie ruimte aan te bieden aan voor mijn klanten interessante aanbiedingen maar, door tijdsgebrek en prioriteiten stellen, is dit er niet van gekomen. Het aanbieden van advertentie ruimte lijkt mij dan in jouw geval zeker de moeite waard.
"Passion for fashion" http://www.outlet-lingerie.nl/