Ik heb een nieuwe PC gekocht met Windows 7, 16GB RAM, i4770 met Explorer IE11 en Shopfactory V9.
Het uploaden gaat nu zeer traag en loopt telkens vast en start na 5 minuten weer op en zo verder tot de site na ca. een half uur geupload is, soepel is het niet, maar daar is mee te leven en werkte onder Win XP wel goed.
Nu het ernstige probleem, ik gebruik shopfactory zakelijk en dan moet de shop zijn werk doen waar deze voor gekocht is.
Probleem is dat het winkelmandje leeg blijft.
Nu heb ik alles al tig-maal geprobeerd wat ze bij support hebben voorgesteld (in het Engels), maar het lukt me niet, het mandje blijft leeg.
Het probleem is neergelegd bij de sales in den haag, maar zij verkopen alleen maar, de support zit in Australië, bij een probleem verloopt de communicatie in technisch Engels = een behoorlijk nadeel en zoeken in het shopfactory forum / fack waar je naartoe wordt verwezen is als zoeken in een hooiberg, daar kun je met gemak weken in vertoeven zonder enig adequaat resultaat.
Dat werkt niet en is frustrerend.
Er is dus geen koppeling tussen het shoppen en het winkelmandje / globecharge.
Wij hebben 3 PC's, op de oudere PC met Win 7 werkt de site ook niet, alleen op de nog oudere PC met Win XP werkt shopfactory naar behoren, maar het behoort op alle PC's met alle besturingssystemen uiteraard correct te functioneren.
Wie herkent dit heeft een duidelijk van a tot z omschreven oplossing?
U kunt hier kijken / beoordelen / testen >>> http://www.klokonderdelen.nl/enter.html
PS.:
de meest recente editie is geupload, in de rechterbovenhoek van shopfactory staat :
Shopfactory 9.3.9 Build 13323
(patch: 13340)