Ja dat kan altijd. Als je maanden lang 2 bezoekers per dag hebt is het ook 100%vanaf dag een al haar klanten 100% organisch heeft geworven.
En tien jaar geleden ging het ook wat makkelijker dan tegenwoordig.is ze al meer dan 10 jaar bezig
Als je bezoekers wilt hebben wel, anders gaat het niet echt snel.Of horen betaalde advertenties er in de opbouwfase gewoon bij.
Hoe vaker van 1 ip adres hoe minder het gaat meetellen.nadat ze al haar vrienden en kennissen had verzocht om haar webwinkel zo veel mogelijk aan te klikken
Nou zeker wel, en ook hoe lang de bezoeker daar blijft en of hij daarna weer een zoekopdracht doet of een andere uit de lijst pakt.omdat dat Google niet kijkt naar het aantal kliks op een webwinkel
Reken erop dat alles meetelt. Of het telt positief mee, of het telt negatief mee, maar alles wat een bezoeker op je site doet en hoe hij er komt telt mee.Hoe zit het nu werkelijk?
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Wil ik toch wel even relativeren.
Alleen plaatjes zoeken kan hij ook goed, maar daar heb je als webwinkel niet zoveel aan omdat (bijna) niemand via een plaatje zoekt.
Ik heb het hier over plaatjes via plaatjes zoeken.Wanneer wij een leverancier zoeken voor een bepaald product, dan doen we dat dikwijls via afbeeldingen, omdat we dan sneller zien of het wel degelijk gaat over het product dat we willen vinden.PaulG schreef:
Alleen plaatjes zoeken kan hij ook goed, maar daar heb je als webwinkel niet zoveel aan omdat (bijna) niemand via een plaatje zoekt.
Ik onderstel dat er meer mensen zijn die dat zo doen. Onder andere om die reden wordt er steeds een alt- en title-tag geplaatst bij foto's op onze sites.
Het verschil is dat op facebook veel items alleen voor vrienden te zien zijn. Die ziet google ook niet en kan deze dus ook niet indexeren.Natuurlijk is Facebook te vinden op Google. De personen die Facebook accounts hebben kun je via Google echter niet vinden. Ook alle topics en reacties op Facebook zijn niet te vinden via Google. En daarom zijn de plaatjes die iedereen op Facebook zet ook niet te vinden via Google.
Nog beter! Volgens mij is dit minstens zo nuttig als ''seo voor dummies''. Is dat trouwens jouw website? De eigenaar moet die website eens hoog nodig in chrome bekijken.Of in het Nederlands
Hoezo dat? Het is een PDF en zie er verder weinig aan.Nog beter! Volgens mij is dit minstens zo nuttig als ''seo voor dummies''. Is dat trouwens jouw website? De eigenaar moet die website eens hoog nodig in chrome bekijken.Of in het Nederlands
Kan iemand dit opzichtige spam bericht verwijderen?Dag Boordevolstijl.nl,
Sta je al bovenaan in de zoekmachine? Ben benieuwd of het een beetje lukt!
Het is natuurlijk van belang om te beginnen met het vaststellen van de juiste strategie / selectie van de juiste zoektermen (zoekterm analyse). Bij bestaande websites wordt vaak een uitgebreidere seo analyse gedaan. Op basis van de analyse kan je dan de juiste strategie bepalen.
Daarna is het enkel nog een kwestie van uitvoeren. Intern de website goed optimaliseren en daarna de linkbuilding uitvoeren.
Ben benieuwd naar je ervaringen tot dusver!
Groet,
Frits
No-index bekijkt en waardeert Google ook, je vindt die specifieke pagina's zelf alleen niet terug in de zoekresultaten.google kijkt inderdaad naar alles, ze sturen meestal een googlebot naar je website die bekijkt je websites in de diepste verborgen bestanden behalve no-index.