Feedback over de home pagina van mijn webwinkel

1
Beste forumleden,

Ik ben al enige tijd bezig met het op bouwen van een lingerie webwinkel.
Nu ben ik zo goed als klaar met de home pagina van mijn webwinkel.
Ik zal het erg op prijs stellen als jullie positieve en negatieve feedback op de home pagina willen geven.

Graag ontvang ik alleen feedback over de home pagina.

Het gaat om goo.gl/3kE5TQ

Re: Feedback over de home pagina van mijn webwinkel

2
Dit vind ik een rare zin:
Bestel voor 7 uur 47 min 48 sec en je hebt je bestelling morgen in huis!

Je website is niet goed opgebouwd.
Op een scherm van 1024 (mijn resolutie) vallen de kleine plaatjes rechts naar beneden en ook de plaatjes onderin gaan raar staan.

Tekst bij Comfort, Kwaliteit en Verleiding daar vallen de eerste letters van iedere regel buiten beeld met mijn resolutie. En scrollen kan niet.

Bovenin de woorden inloggen en gratis verzending lopen door elkaar heen.

Re: Feedback over de home pagina van mijn webwinkel

4
Hi,

Eerste indruk van de site is goed. Zie direct waar het overgaat & kan direct doorklikken naar voor mij relevante onderwerpen.

Je hebt duidelijk veel tijd gestoken in de home van je webshop. Jammer dat je de simpele dingen als de Meta titel & Favicon van je pagina dan in de standaard Magento format hebt laten staan. Kijk daar even naar in je back-end :)

Succes verder!
http://www.onlineopmaat.nl - Dropshipment webshops en Online verkopen
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Feedback over de home pagina van mijn webwinkel

6
Arnold Huizing schreef:Graag de website url vermelden in de titel en de topic en geen verborgen link.
Zie spelregels
Dit is geen verborgen link, maar een ingekorte link. En een link van zoekmachine Google zelf.

Zet er een + achter en je ziet zelfs alle openbare statistieken.

Misschien dan weer niet wat de topicstarter wil, maar het kán wel :wink:
StoreCore.io

Re: Feedback over de home pagina van mijn webwinkel

7
Maakt niet uit, je kan zoals het hier staat niet zien wat voor link het is en voor welke website. Google afkorting of niet.
Ook geen website vermelding in de titel. De spelregels zijn hierin duidelijk dacht ik.
Als de topicstarter wil dat hij/zij feedback krijgt, zal het toch volgens de opgestelde regels moeten. :wink:

Re: Feedback over de home pagina van mijn webwinkel

9
Ward schreef:Goed punt. Je kunt vragen om de handhaving van de forumregels tot je een ons weegt. Neem dat maar van mij aan: de forumregels zijn rekbaar.

Daarom geen geleur & gezeur, we hebben het over:
Dit vind ik dus niet ok. Webwinkel forum wordt goed geindexeerd door google. Misschien wil TS niet dat mensen die zoeken op winkelnaam op dit topic uitkomen.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Feedback over de home pagina van mijn webwinkel

10
Het Varaantje schreef:Dit vind ik dus niet ok. Webwinkel forum wordt goed geindexeerd door google. Misschien wil TS niet dat mensen die zoeken op winkelnaam op dit topic uitkomen.
Nee hoor, #RTFM. De topic starter gebruikt de URL shortener van Google: die is bedoeld voor het verkorten van URL's, niet om ze te anonimiseren. De topic starter wíl dus niet geanonimiseerd worden, maar gebruikt slechts een makkelijke invoermethode.

Daarmee zijn de forumregels niet van toepassing en kun je klagen bij Google.

Voor de openbare statistieken zoals gezegd een + toevoegen:

http://goo.gl/3kE5TQ+
StoreCore.io

Re: Feedback over de home pagina van mijn webwinkel

11
Het gaat mij niet om te hameren op forumregels tot je een ons weegt. Daar ben ik ook geen voorstander van. Maar als iemand wil dat zijn/haar webwinkel beoordeeld wordt, kan deze er maar voor zorgen om dit open te spelen. Je wilt toch dat iemand kijkt naar de shop? Dan moet je de shop ook vermelden. En je kan er wel een leuke draai aan aan goo.gl proberen te geven, maar het blijft tegen de regels. Als iemand zo geheimzinnig wil doen moet hij of zij geen feedback vragen. Nu is het: Je moet even mijn shop beoordelen, maar ik vertel niet welke, klik maar even op de link... Als je niet wilt dat het topic naar boven komt bij het zoeken naar de shop in Google, moet je geen feedback vragen op een openbaar forum. Zo werkt het niet.

Ik geloof ook helemaal niet dat de Google url hier gebruikt wordt, puur om in te korten. Waarom zou je een naam van een webwinkel inkorten? Dat is toch niet logisch? Een webwinkel heeft geen dynamische naam, maar een url met een webwinkelnaam. Google is hier dus puur gebruikt om het anoniem te houden en niet als shortener (wat ook onzin zou zijn bij een pure webwinkelnaam/domeinnaam). Dat goo.gl in de praktijk anders werkt dan bij een bit.ly, TinyURL o.i.d. is een ander verhaal.

Re: Feedback over de home pagina van mijn webwinkel

12
Een aantal puntjes die mij opvallen;

- De typografie, je gebruikt veel verschillende fonts door elkaar en ook het gebruik van hoofdletters wisselt erg. Ik denk dat je homepage rustiger oogt als je hier iets consequenter mee om gaat.
daarnaast is de tekst vrij klein (bijvoorbeeld in de footer) en vind ik de platte tekst naar verhouding te groot.
- Rechts boven het menu staat 'hartelijk welkom' er een beetje verloren bij.
- De afbeeldingen die je gebruikt in de slider zijn verkeerd geschaald waardoor het er slordig uit ziet.
- De tekst in de slide 'plus size', rechter bovenhoek, is gespiegeld, dit zou ik er uit halen.
- Uitlijning van tekst in de footer, de tekst loopt niet allemaal gelijk met de titels en per titel verspringt de tekst (alleen Informatie en Betalen & verzenden zijn hetzelfde). Probeer in het algemeen op de uitlijning te letten, want die loopt op meerdere plaatsen niet helemaal lekker.

Succes!
http://www.balkonafscheiding.nl
Alles voor op je balkon

Re: Feedback over de home pagina van mijn webwinkel

14
Hi,

Allereerst: Ik vind de homepage er netjes uitzien. Er is een klein aantal puntjes die net iets mooier zouden kunnen:

-De tekst in de menubalk staat niet in het midden, maar ietje te hoog. Ik zou deze in het midden zetten.
- Dat geldt ook voor de balk in de footer, die zou ik centreren.
- De plaatsen in de map rechtsonder kloppen niet. Hoofddorp en Amstelveen liggen nu in Zuid-Holland.
- Ik heb een wat grotere monitor daar ziet de site er goed uit. Op een kleine monitor vallen idd de plaatjes niet goed uit. (zoals aangegeven in een eerder commentaar).
- Ik vind er iets teveel foto's van modellen opstaan. Je hebt ze nodig voor de verkoop van de producten, maar ik zou ze iets subtieler inzetten. (zoals ze bij honkemoller dat doen.)
- Als je een product in de winkelmand legt zonder de maat op te geven, krijg je een melding te zien. Deze is niet goed uitgelijnd. (dit staat niet op de homepage)

Samengevat: Echt een prima site. De punten die ik heb, hangen ook een beetje af van je eigen smaak.

gr,

Michel

Re: Feedback over de home pagina van mijn webwinkel

16
Michel-1000en1smaken schreef:Hallo!

Ik vergat te vermelden dat ik de prijzen van de lingerie alleen incl. BTW zou vermelden. Ik kan wel een beroep verzinnen waar lingerie aftrekbaar is van BTW, maar daar is deze site misschien niet voor bedoeld? :D
Volgens mij moet je altijd de btw vermelden..
Of de doelgroep het wilt aftrekken of niet.

Re: Feedback over de home pagina van mijn webwinkel

20
Beste leden,

Het gaat mij niet om het anoniem houden van de webshop maar om niet gevonden te worden in Google met dit forum. Ik begrijp uit jullie berichten dat het niet de juiste manier is geweest. Echter wist ik dit niet en zal er voortaan goed op letten en gewoon open kaart spelen.

Bedankt voor de punten ik ga hier gelijk aan werken.