Re: Graag reacties op webshop in kleding en accessoires

2
Ik mis:

- Een telefoonnummer
- Een adres
- Algemene voorwaarden
- Een fatsoenlijk e-mail adres (geen @live)
- Tekst, tekst en nog eens tekst, er staat bijna niks op de site?

Daarnaast voldoet je retourbeleid niet aan de wet. Ik vind je beschrijving érg kort. Waarom is de prijs zo lichtgrijs, het lijkt alsof het niet mag opvallen?

Re: Graag reacties op webshop in kleding en accessoires

3
Ik zie nu wel een algemene voorwaarden ..

Maar ik kom daar ergens een link tegen ( bij levering ) van in je buurt... huh ?


De retour zending tekst in je algemene voorwaarden klopt ook niet ....
Wij doen er alles aan om een perfect product te leveren. Mocht het bestelde artikel desondanks niet aan je verwachtingen voldoen, dan kun je binnen 7 dagen na ontvangst van de bestelling je bestelling ruilen of retourneren. Deze zending kan je aanmelden via cottonclouds@live.nl Het reeds betaalde bedrag zal binnen 21 werkdagen nadat de bestelling retour ontvangen is aan je worden teruggestort. Deze garantie vervalt wanneer:
a. het product gedragen en/of gewassen is
b. je zelf hebt getracht een gebrek te herstellen
c. De gebruiksaanwijzing en /of gebruiksinstructies niet zijn opgevolgd.
Indien je een product om welke reden dan ook niet wenst af te nemen, heb je het recht het product te retourneren. Wij dienen binnen 14 dagen na ontvangst een bericht hierover te ontvangen en het product retour ontvangen. Retourzendingen worden alleen geaccepteerd indien de verpakking van het product onbeschadigd is en het product niet gedragen en/of gewassen is. De kosten van retour zenden zijn voor je eigen rekening.
Eerst 7 dagen en later 14 dagen ??????

Ik zie ook dat je geen gebruik maakt van een SSL certificaat.

Daarnaast idd ook wat Henk zegt ... het is een site zonder inhoud ... super weinig tekst ...
Muurstickers & Sjablonen
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Graag reacties op webshop in kleding en accessoires

5
Ik ben zelf geen mode expert maar ik zag bij 'raak geïnspireerd' color blocking zwart wit staan
Maar volgend bij is color blocking felle kleuren combineren met elkaar of met neutrale kleuren als zwart en wit. Op uw website zit er geen kleur tussen. Hierin kan ik min natuurlijk vergissen.

Om de bezoeker zou ik juist mijn eigen producten promoten ipv die van de h&m.

Verder mis ik een twv prijs bij de facebook actie. Dit kan mensen over de streep trekken om te liken. Want voor een paar euro willen ze die handeling niet doen. En als je hier op klikt kom je niet op de facebook pagina. Dit vind ik een grote drempel.

Succes!

Re: Graag reacties op webshop in kleding en accessoires

6
Ik vind de productfoto's van de truien/vesten/etc. heel mooi gedaan. Als ik je een paar tips mag geven:

- Ik zou de maten in het select-boxje niet allemaal lichtgrijs doen. Er zijn namelijk websites ie hiermee aangeven dat iets niet meer op voorraad is, en ik dacht aanvankelijk dat dat bij jou ook het geval was.
- Ik zou het contactformulier naar het Nederlands vertalen. (En de captcha aanpassen)
- De teksten bij ''Raak geïnspireerd'' moet je gewoon in HTML/P-tags zetten. Op deze manier zijn de teksten niet indexeerbaar.
- Verder doet het @live.nl e-mailadres inderdaad nogal prutserig aan. Vraag anders eens aan je hostingprovider hoe je een e-mailadres met je eigen domeinnaam moet aanmaken.