Software inbouwen met api

1
Iemand ervaring met api...?

Sinds kort kunnen we bij Biedmeer.nl gebruik maken van api en wilde graag e.e.a. hiervoor gemaakt hebben.

Ik hoor graag of iemand een bedrijf weet die hiervoor een offerte kan uitgeven op korte termijn...

Re: Software inbouwen met api

2
Speelt bij ons ook.
Bij wwv-14 gesproken met Innovadis. Geven aan te werken met de API's.
Blijkbaar kunnen ze zo meerdere Biedmeer winkel koppelen naar 1 CMS.
Daarnaast kun je zo ook feeds creëren naar derden.

Bij Biedmeer ben ik doorverwezen naar de technisch directeur van Innovadis en uiteen gezet wat wij missen. Beste man zou hier op terug komen met hun roadmap welke aansluit bij onze mensen, ben benieuwd.
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren

Re: Software inbouwen met api

3
Klopt, Innovadis ja.

Echter krijg ik daar maar geen antwoord, al vaker contact opgenomen hierover maar de juiste persoon reageert niet op mail of terugbel verzoek.

Zijn er ook andere bedrijven die dit voor elkaar kunnen krijgen want als ik nu al zo lang moet wachten op een antwoord hoeft dat van mij ook niet meer.

Re: Software inbouwen met api

4
Goedemiddag,

Mijn naam is Klaas Sipma en ben bezig om een software pakket te ontwikkelen wat koppelingen legt tussen de leveranciers en de biedmeer API. Op dit moment is het pakket in zoverre af dat het gebruikt kan worden tussen leveranciers en de biedmeer API. Ik heb dus ook al een klant die dit gebruikt. Enkele features zijn: dagelijkse synchronisatie, meerdere webshops kunnen koppelen, dagelijkse backup, zelf CSV kunnen importeren, kernwoorden en meta woorden bij elk product kunnen koppelen.

Het is de bedoeling om dit op korte termijn op de markt te brengen maar misschien hebben jullie al eerder interesse? mijn e-mail adres is klaas.sipma3@gmail.com

Met vriendelijke groet,

Klaas Sipma
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.