Producten zelf maken

1
Hallo,

Uiteraard gaat het zelf maken van de producten niet voor iedereen op. Ik heb het geluk dat ik ontzettend creatief ben en zelf mijn producten maak. Het gaat hierbij om luxe design kussens & poefen. Daarnaast verkoop ik ook nog leuke sier(kinder)poefjes met daarop een leuke knuffel. Uiteraard koop ik ook mijn stoffen in, hiervoor rijd ik het hele land door opzoek naar leuke, nieuwe stoffen. Het klinkt misschien raar maar ik koop expres mijn stoffen niet in via het internet omdat ik eerst de stof wil "proeven" zodat ik weet dat mijn uiteindelijke product van hoge kwaliteit is.

Kent iemand nog leveranciers op het gebied van unieke stoffen?
Creatives by PL. - Luxe woonaccessoires

Re: Producten zelf maken

3
Kenny020 schreef:Het klinkt misschien raar maar ik koop expres mijn stoffen niet in via het internet omdat ik eerst de stof wil "proeven" zodat ik weet dat mijn uiteindelijke product van hoge kwaliteit is.
Kun je deze leveranciers dan niet gewoon vragen om monsters, zodat je weet wat je besteld?
Quattrociocchi, producent van oa Olivastro, De Beste Biologische Olijfolie ter Wereld, volgens Flos Olei! http://www.quattrociocchi-olie.nl

Re: Producten zelf maken

4
Brouwer uit Wilnis heeft een groot assortiment met stoffen maar is wel een online groothandel. Maar staat wel op beurzen (om te kijken en te voelen)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.