Re: Kunnen jullie mij tips geven over mijn webwinkel?

2
Ik ben van mening dat als je je in deze tijd nog wilt onderscheiden van de tientallen andere aanbieders, je een bepaald kwaliteitsniveau moet halen.

Deze webwinkel, in z'n geheel, haalt dat niveau naar mijn mening niet. Het geheel ziet eruit alsof het in een middag is opgezet, met als reden dat er per toeval een leverancier van dergelijke apparaten gevonden werd via Google.

- De achtergrond lijdt af, en is (mijn mening) totaal niet passend)
- De afbeelding bovenaan past niet in het witte kader
- De afbeeldingen op de website zijn niet allemaal scherp
- Er is geen telefoonnummer vermeld (de melding daarover is een lachertje)
- Er is geen adres vermeld op de website (verplicht)
- De teksten kloppen niet (ik rijd een mondeo, de aangeboden navigatie gaat daar écht niet inpassen)
- Teksten bevatten schrijffouten (Voor telefonisch contact kunt u een mail sturen naar het bovenstaand e-mailadres met u telefoonnummer, dan bellen wij u binnen 24 uur terug) bijvoorbeeld.

Re: Kunnen jullie mij tips geven over mijn webwinkel?

4
Slechte ervaringen met mijnwebwinkel !
De site gaat vaak down.
Problemen worden niet opgelost en de site kan meestal net niet datgene wat het zou moeten kunnen (problemen met BTW, met buitenlandse (B2B) klanten, ...)
Wanneer je hen een vraag stelt, dan krijg je geen antwoord, ofwel duurt het heel lang, ofwel is het naast de kwestie. Van constructieve antwoorden op vragen (ivm bijvoorbeeld) onvolkomenheden hebben ze daar nog nooit gehoord.
Mijn mening: zoek verder als je een webwinkel wil opzetten !
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Kunnen jullie mij tips geven over mijn webwinkel?

6
felix herman schreef:Slechte ervaringen met mijnwebwinkel !
De site gaat vaak down.
Problemen worden niet opgelost en de site kan meestal net niet datgene wat het zou moeten kunnen (problemen met BTW, met buitenlandse (B2B) klanten, ...)
Wanneer je hen een vraag stelt, dan krijg je geen antwoord, ofwel duurt het heel lang, ofwel is het naast de kwestie. Van constructieve antwoorden op vragen (ivm bijvoorbeeld) onvolkomenheden hebben ze daar nog nooit gehoord.
Mijn mening: zoek verder als je een webwinkel wil opzetten !
Wellicht handig om eerst het topic te lezen voordat je erop reageert?
Heeft niks met mijnwebwinkel te maken...