Voorstellen

1
Hallo allemaal,

Ik ben Alex, 30 jaar. Ik ben gedeeltelijk van Colombiaanse afkomst en tijdens een van mijn vakanties in Colombia ben ik enthousiast geraakt van handgemaakte Wayuu mochila tassen. Deze tassen worden door indianen hier in Colombia met de hand vervaardigd.

Sindskort ben ik samen met mijn zus een webshop begonnen met de verkoop van deze mochila bags uit Colombia. Op dit moment gebruiken we het SEOshop platform waarover ik tevreden ben. Dit bespaart ons tijd om zelf de webshop te programmeren. Het nadeel vind ik wel de standaard templates die door velen anderen worden gebruikt wordt. In de toekomst hoop ik een eigen template te kunnen laten ontwerpen wanneer de verkoop goed gaat.

Tegenwoordig woon ikzelf het grootste gedeelte van het jaar hier in Colombia want ik ben getrouwd met een Colombiaanse. Dit maakt het ook makkelijker om hier zelf de tassen in te kopen en de kwaliteit van de mochila's te waarborgen.

Ons doel is om in de toekomst ook andere mooie tassen te kunnen aanbieden in onze webshop en ook accesoires. Op het forum ben ik vooral geinteresseerd naar SEO gerelateerde onderwerpen. Ook hoe webshopcollega's de administratie bijhouden interesseert mij. Wij doen dit nu zelf maar ik vind het lastig om eenduidige antwoorden te vinden. Bijvoorbeeld het hanteren van het kas- of factuurstelsel.
Ik hoop hier dus het antwoord te vinden op vragen die ik heb en waar ik kan antwoord te geven op vragen waarvan ik het antwoord weet.

Alex
http://www.chabelis.nl

Re: Voorstellen

4
Welkom!

Ik vind de website er zo juist goed uitzien. Je product springt eruit en de rest ziet er rustig, maar wel goed verzorgd uit.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Voorstellen

5
Welkom en het ziet inderdaad goed uit! Alleen jammer dat SEOshop ook een kenmerk erin heeft gegooid in zijn templates. De manier hoe de prijzen getoond worden, daaraan zie je waarvan het komt.

Re: Voorstellen

6
Zyra schreef:Welkom en het ziet inderdaad goed uit! Alleen jammer dat SEOshop ook een kenmerk erin heeft gegooid in zijn templates. De manier hoe de prijzen getoond worden, daaraan zie je waarvan het komt.
Geeft toch niks? Al die Sumostore winkels lijken ook 90% op elkaar.

Re: Voorstellen

7
Bedankt voor de positieve reacties! Omdat ikzelf veel bezig geweest ben met de site was ik de template onderhand beu. Waarschijnlijk ook omdat ik deze dus bij veel seoshops tegenkom. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat dit de consument niet stoort. Ik ga mij nu meer richten om beter gevonden te worden in google.