Sisow storing?

1
Ondervind iemand van jullie momenteel problemen met Sisow? Sinds gisteren mislukken een groot deel van de betalingen van klanten die via Sisow lopen: iDEAL, MisterCash, Paypal...van al deze soorten zie ik mislukte betalingen. Dus een keertje niet de schuld van de banken met iDEAL. Soms wordt er simpelweg 'cancelled' aangegeven, soms 'network failure'.

Ik heb ze een mail gestuurd maar nog geen antwoord. Ik ben benieuwd of andere ook problemen ervaren, anders moet ik blijkbaar toch in een andere richting zoeken.
Klassieke schrijfwaren en kalligrafie artikelen: http://www.scrittura-elegante.nl/

Re: Sisow storing?

3
Zyra schreef:Ik heb met Sisow geen problemen, alle betalingen staan op success. Misschien dat het ergens anders fout gaat?
Ja, dat zou je dan denken. Vreemde is dat niet alle betalingen mislukken. En mijn eigen testbetalingen gaan ook goed. Er is ook niks gewijzigd aan de site.

Ik heb zelden niet-afgeronde betalingen en nu de een na de ander.

Ik heb de nieuwste versie van de Sisow plugin gedownload en geïnstalleerd, maar ik heb eigenlijk geen idee of ik die niet al had. Ik zie nergens een change log en ook zie ik niet het versienummer van mijn geïnstalleerde plugin.
Klassieke schrijfwaren en kalligrafie artikelen: http://www.scrittura-elegante.nl/

Re: Sisow storing?

4
Heb je Magento of een andere software? Sorry weet het niet meer :roll: maar die is niet meer geüpdate sinds vorig jaar. Toevallig bij 1 bestelling wel een verkeerde betaling. Ze gaf aan dat het richting de bank niet goed ging en afgekapt werd en terug ging naar mijn webshop. Dus had ze nog een bestelling geplaatst. Dubbele betaling gehad, dus moest er 1 annuleren.
Daarna een andere bestelling gehad en dat ging goed.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Sisow storing?

6
Ja, ik gebruik inderdaad Magento.
Het lijkt nu weer normaal. In een antwoord van Sisow zeiden ze dat ze wel konden zien dat Paypal betalingen mislukten, maar ik had het ook met iDEAL en MisterCash dus dat was ook maar een half antwoord.
Klassieke schrijfwaren en kalligrafie artikelen: http://www.scrittura-elegante.nl/

Re: Sisow storing?

7
sjoerdk schreef:Ja, ik gebruik inderdaad Magento.
Het lijkt nu weer normaal. In een antwoord van Sisow zeiden ze dat ze wel konden zien dat Paypal betalingen mislukten, maar ik had het ook met iDEAL en MisterCash dus dat was ook maar een half antwoord.
Ja, beetje herkenbaar idem dito dat ik vraag aan hun hoe ze het probleem opgelost hadden met Klarna. De BTW werd ex BTW doorgezonden terwijl Klarna deze inclusief wil ontvangen. Toen had ik echt zoiets van DAMN.. je kunt mij toch gewoon even uitleggen op een normale manier waar het probleem zat? Dus zit het in de plugin? Of was het via Sisow naar Klarna. En daarbij zie ik nu ook weer een factuur met zelfs 0,01 verschil (het product is in de shop bijv. 4,95 ipv 4,96) en 4,96 wordt overgenomen.

Ik ken bijvoorbeeld nu ook Ogone, ze zijn niet goedkoop, maar de service is goed en ken de mensen ervan en als er wat is het is gewoon bespreekbaar en ze komen bij je langs. Zo relaxt! Alleen twijfel ik nog met overstappen.
Sisow is leuk als alles werkt en dat het goedkoop is, verder? Ik wil daar niet eens meer over praten.

Re: Sisow storing?

8
Ik heb gelukkig niet al teveel problemen met Sisow, dus blijf voornamelijk vanwege de tarieven.

Voorheen verzonden we de pakketten ook via Sisow Esend. Ging over het algemeen wel goed, alleen als er iets was dan werd meteen doorverwezen naar Shops United (de partner die het daadwerkelijk verzorgde). De service laat dus inderdaad wel te wensen over.
Al moet ik zeggen dat ik ook hiervoor voornamelijk vanwege de kosten ben overgestapt naar een ander.
Klassieke schrijfwaren en kalligrafie artikelen: http://www.scrittura-elegante.nl/

Re: Sisow storing?

9
Ik vind het nogal wat "Ik heb gelukkig niet al teveel problemen met Sisow". Niet al te veel? De meest belangrijke stap in je checkout proces zou zonder problemen moeten verlopen, tenzij er bijvoorbeeld een Idealstoring is.

Wij zitten al 5 jaar bij Icepay en hebben daar nog nooit problemen gehad. Tarieven vallen heel erg mee (ik geloof € 40,- per maand + transactiekosten), maar de service is perfect.

Re: Sisow storing?

10
henk-k schreef:Ik vind het nogal wat "Ik heb gelukkig niet al teveel problemen met Sisow". Niet al te veel? De meest belangrijke stap in je checkout proces zou zonder problemen moeten verlopen, tenzij er bijvoorbeeld een Idealstoring is.

Wij zitten al 5 jaar bij Icepay en hebben daar nog nooit problemen gehad. Tarieven vallen heel erg mee (ik geloof € 40,- per maand + transactiekosten), maar de service is perfect.
Problemen zijn natuurlijk niet altijd een storing in betalen. Is ook antwoorden op vragen, facturen, etc.
En het is een relatief begrip: Als ik de problemen die nu een paar dagen had vaker had, was ik uiteraard wel overgestapt.
Klassieke schrijfwaren en kalligrafie artikelen: http://www.scrittura-elegante.nl/

Re: Sisow storing?

11
sjoerdk schreef:
henk-k schreef:Ik vind het nogal wat "Ik heb gelukkig niet al teveel problemen met Sisow". Niet al te veel? De meest belangrijke stap in je checkout proces zou zonder problemen moeten verlopen, tenzij er bijvoorbeeld een Idealstoring is.

Wij zitten al 5 jaar bij Icepay en hebben daar nog nooit problemen gehad. Tarieven vallen heel erg mee (ik geloof € 40,- per maand + transactiekosten), maar de service is perfect.
Problemen zijn natuurlijk niet altijd een storing in betalen. Is ook antwoorden op vragen, facturen, etc.
En het is een relatief begrip: Als ik de problemen die nu een paar dagen had vaker had, was ik uiteraard wel overgestapt.
Zoals je zegt idd en waarom €40,- per maand betalen + transactiekosten als dat goedkoper kan. Alleen Sisow heeft een probleem in z'n klantenservice zitten. Ik hoor zat gezeur over IcePay. En zo is er altijd wel wat.

Mensen gooien het ook vaak op de PSP, terwijl het soms ook aan de banken ligt.