Wederverkopers gezocht voor organix cosmetix

1
Wij zijn op zoek naar een select aantal wederverkopers/dropshippers voor een nieuwe lijn natuurlijke organische huidverzorgingsprodukten.

Heden ten dage prefereren steeds meer mensen organische producten,
zonder chemische en synthetische ingrediënten. Op het gebied van anti-aging vertrouwen desondanks nog steeds veel mensen op synthetische cosmetische producten.

Door technologische ontwikkelingen door de jaren heen zijn
enkele toonaangevende laboratoria er in geslaagd geavanceerde, gecertificeerde organische en natuurlijke ingrediënten te ontwikkelen.

Organix Cosmetix combineert deze innovaties met succes in
een complete anti-aging lijn van gezichtsverzorgende producten.

Deze lijn is ontwikkeld voor diegene die het beste van twee
werelden wilt. Het verkrijgen van een jonge, mooie en gezonde uitstraling, door middel van organische cosmetica.

Onze Organische huidverzorgingsproducten dragen het Ecocert label en zijn vrij van synthetische kleurmiddelen, minerale oliën, siliconen en chemicaliën. Onze nieuwe en innovatieve biologische huidverzorgingslijn is gebaseerd op zeldzame geneeskrachtige planten uit de Zwitserse Alpen.

Voordelen:

* Produkten bevatten de beste gecertificeerde actieve
ingrediënten van vooraanstaande laboratoria ter wereld - kwalitatief zeer goed product dat aan de hoogste eisen voor organische cosmetica voldoet,.
* Luxe verpakking
* Aantrekkelijke marges
* Stijgende trendlijn vanaf 2013
* Geen minimum afnames
* Geschikt voor salons, webwinkels,drogisterijen, reform/natuurwinkels etc.

Interesse, stuur je motivatie en bedrijfsgegevens naar info@organixcosmetix.nl

Re: Wederverkopers gezocht voor organische cosmetica

3
Jammer zeg dat Engels direct vertaald wordt van organic naar organisch. Het is of biologische cosmetica of ecologisch (gaat het vooral om de verpakking), meestal is het beide. Dat het Organix heet is het in ene allemaal organisch? Kende nog een Zwitsers merk dat over organische ingrediënten had, niet van jullie merk maar een ander. Alleen toen ik de ingrediënten las had ik zoiets van laat maar!

Maar wat het is het nu? Want in ene praten we ook over biologische cosmetica (staat in je stukje).
Luxe verpakking? Nee, ik vind het totaal niet uitnodigend en ik moet de ingrediënten lezen op de site van alle producten, want ik wil weten wat er in zit.

Waarom als ik de producten wil verkopen en jullie hier komen om juist verkopers te zoeken, waarom moet ik dan een motivatie aangeven?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Wederverkopers gezocht voor organische cosmetica

5
Blijkbaar begeven we ons op het verkeerde platform om wederverkopers te zoeken en moeten we ons als succesvol reeds jaren bestaand bedrijf verantwoorden aan mensen die niet helemaal goed zijn ingelezen op het gebied van organische cosmetica of niets zinnigs te doen hebben overdag. Het is voor ons echt geen must om wederverkopers te zoeken, daarom s.v.p niet meer op deze post reageren. Serieuze geïnteresseerden kunnen ons rechtstreeks benaderen of via retail en groothandelsplatforum zentrada etc

Re: Wederverkopers gezocht voor organische cosmetica

6
rolfos schreef:of niets zinnigs te doen hebben overdag.
pff......
Het is voor ons echt geen must om wederverkopers te zoeken, daarom s.v.p niet meer op deze post reageren.
Dit heet een forum. Enig idee wat dat inhoudt?

Je kunt kritische vragen/opmerkingen verwachten wanneer je een post plaatst en vraagt om wederverkopers. Je wilt toch weten wat je gaat verkopen?

Re: Wederverkopers gezocht voor organische cosmetica

8
rolfos schreef:Blijkbaar begeven we ons op het verkeerde platform om wederverkopers te zoeken en moeten we ons als succesvol reeds jaren bestaand bedrijf verantwoorden aan mensen die niet helemaal goed zijn ingelezen op het gebied van organische cosmetica of niets zinnigs te doen hebben overdag. Het is voor ons echt geen must om wederverkopers te zoeken, daarom s.v.p niet meer op deze post reageren. Serieuze geïnteresseerden kunnen ons rechtstreeks benaderen of via retail en groothandelsplatforum zentrada etc
Sorry? Als jij niet weet tegen wie je praat, moet je gewoon je mond houden. Want ik weet wel degelijk waar ik het over heb en weet ook dat ik jouw producten niet aan mijn klanten zal kunnen verslijten! Hard gezegd, maar ik loop er niet warm voor en dit zal in een vergetelhoekje komen in de shop. Dat terwijl er zoveel beters en moois is en ook waarbij leveranciers open staan en WEL ingrediënten van melden. Want biologisch of "organisch", plantaardige ingrediënten en zeker synthetische ingrediënten herken ik snel. Sowieso kun je ECOCert gecertificeerd zijn, maar wil niet zeggen dat je merk ook geen irriterende stoffen bevat.

Lekker serieus ook via Zentrada!

Goh ben ik blij dat ik al even meega op de markt en ook nee durf te zeggen. Daarbij ben je ook dierproefvrij?

Re: Wederverkopers gezocht voor organix cosmetix

9
Hey wat apart, de webshop van Organix Cosmetix is opeens offline. Echt bereikbaar zijn ze dus niet. Mijn ervaringen met hun webcare, namelijk de reacties van Rolfos, is dat ze niet al te vriendelijk zijn. Organix Cosmetix lijkt het concept van een forum nog niet te snappen. Anno 2014 is dat enigszins opmerkelijk voor iemand die een bedrijf op het internet runt.


Op het internet is wel het een en ander te vinden over de ingredienten. Bijvoorbeeld van Lifting Eye Serum, daar zit onder andere in;
- Kunstmatige geurstoffen (gevaar voor milieu, allergieën en irritaties)
- Tocoferylacetaat (een synthetisch middel)
Rest kon ik niet vertalen, maar bekijk de link eens voor een lijst van wat er allemaal voor spul in zit. Verder heb ik weinig verstand van scheikunde, laat staan van de farmaceutische industrie.

Echter, de manier waarop deze producten gepresenteerd worden en vooral de extreem defensieve houding van diegene die het promoot, doet gelijk denken aan MLM praktijken zoals Herbalife. Mensen die Herbalife verkopen reageren precies hetzelfde op enig weerwoord, namelijk geïrriteerd en defensief. Ook gaan ze nooit inhoudelijk in op enige kritiek en/of vragen. Ik neem aan dat het algemeen bekend is, maar Herbalife producten zijn extreem duur, over het algemeen vrij onnodig en bovendien slechts een maskering van een piramidespel, waarbij het werkelijke verdienmodel zit in het werven van zo veel mogelijk wederverkopers.

Voor zo ver ik heb kunnen zien is dit bij Organix Cosmetix (nog) niet aan de hand, maar de basis, namelijk het gedrag van de verkopers, is alvast gelegd.

Re: Wederverkopers gezocht voor organix cosmetix

10
Wouter Hol schreef:Hey wat apart, de webshop van Organix Cosmetix is opeens offline. Echt bereikbaar zijn ze dus niet. Mijn ervaringen met hun webcare, namelijk de reacties van Rolfos, is dat ze niet al te vriendelijk zijn. Organix Cosmetix lijkt het concept van een forum nog niet te snappen. Anno 2014 is dat enigszins opmerkelijk voor iemand die een bedrijf op het internet runt.


Op het internet is wel het een en ander te vinden over de ingredienten. Bijvoorbeeld van Lifting Eye Serum, daar zit onder andere in;
- Kunstmatige geurstoffen (gevaar voor milieu, allergieën en irritaties)
- Tocoferylacetaat (een synthetisch middel)
Rest kon ik niet vertalen, maar bekijk de link eens voor een lijst van wat er allemaal voor spul in zit. Verder heb ik weinig verstand van scheikunde, laat staan van de farmaceutische industrie.

Echter, de manier waarop deze producten gepresenteerd worden en vooral de extreem defensieve houding van diegene die het promoot, doet gelijk denken aan MLM praktijken zoals Herbalife. Mensen die Herbalife verkopen reageren precies hetzelfde op enig weerwoord, namelijk geïrriteerd en defensief. Ook gaan ze nooit inhoudelijk in op enige kritiek en/of vragen. Ik neem aan dat het algemeen bekend is, maar Herbalife producten zijn extreem duur, over het algemeen vrij onnodig en bovendien slechts een maskering van een piramidespel, waarbij het werkelijke verdienmodel zit in het werven van zo veel mogelijk wederverkopers.

Voor zo ver ik heb kunnen zien is dit bij Organix Cosmetix (nog) niet aan de hand, maar de basis, namelijk het gedrag van de verkopers, is alvast gelegd.
Dank je wel! Ik ken het ook nog wel van een ander organisch merk ook uit Zwitserland dat zelfs selenium als ingrediënt heeft. Nou ik in mijn biologische cosmetica geen selenium en zo waren er nog meer ingrediënten en als ik ging zoeken staat er "inorganic" hmmm... ok.

En dit zijn allemaal ingrediënten die ik normaliter wel eens tegen zou kunnen komen op een shampoo bij de supermarkt van bepaalde bekende merken. Disodium EDTA is daar één van.

Als ik verder zoek kom ik hele andere ingrediënten tegen, ingrediënten van biologische afkomst. Of letterlijk vertaalt kan ook nog " 65.64% of total ingredients proceed from organic farming. = 65.64% van de totale ingrediënten zijn van organische landbouw.", maar nee sorry het is nog altijd biologische landbouw.

Natuurlijk kan ik 2 "organische" merken niet vergelijken, maar eerst wordt er nog gezegd dat het uit Zwitserland komt en ik kom op een andere site iets van Organix Cosmetix tegen en staat zelfs dat het uit Israël komt. Ik weet het dus niet meer.

Ik kom een dagcrème op Amazon tegen die er anders uit ziet dan op de huidige site. Natuurlijk kan verpakkingen vernieuwd zijn, bedoel dat zie ik ook wel met de merken die ik heb die ook redelijk snel weer met nieuwe verpakkingen komen. Maar Amazon zegt zelfs USDA, Cosmebio en Soil Association Organic? Als dit zo is, waarom meldt je dit niet? Dan zou ik er anders tegen aan kijken als het waar is.

Ik ken deze keurmerken namelijk wel goed en het is vrij simpel verkoop jij een biologisch cosmetisch product is het ook al ben je een leverancier een kleine moeite om de ingrediënten erbij te zetten. Zo ben ik allergisch voor best veel stofjes, zelfs een paar stofjes die ook in biologische shampoo's kunnen zitten. Helaas reageer ik op het moment alleen goed op nog maar 1 merk shampoo. Daar zitten geen ingrediënten in waar je eventueel eczeem van kunt krijgen, dus is het gewoon heel belangrijk om te weten en ook wat ik verkoop aan mijn klanten.

En dit is een shampoo met het EcoCert keurmerk en is Vegan. Ik stuit vaak genoeg bij groothandels/leveranciers (sommige distribueren maar 1 merk) dat zij producten verkopen en dan zeggen het is natuurlijk, biologisch of wat dan ook en als ik dan ga zoeken naar ingrediënten kom ik achter dat er nauwelijks van klopt. Net als bij de bekende merken die aan greenwashing doen. Vandaar mijn reactie daarop, want ik wil het zelf kunnen lezen en staar mij niet blind op een keurmerk.