Leverancier voor XXL armbanden

1
Beste mensen,

Allereerst super om te weten dat er een forum is zoals dit. En ik ben blij dat ik lid ben.

Ik zou graag willen weten waar ik terecht kan voor mooie RVS of metalen XXL armbanden of kettingen.
Het idee van grote schakels (beetje het budha2budha principe maar geen namaak.)

Ik hoop echt dat jullie mij verder kunnen helpen.
Deze vraag stel ik omdat ik mij aan het oriënteren ben voor het starten van een webwinkel.

Bedankt alvast.

Re: Leverancier voor XXL armbanden

2
Tja je wilt blijkbaar geen originele buhda2buhda maar ook geen namaak.
Hoe had je dat dan gedacht eigenlijk, of mis ik iets.

Ik neem aan dat bij een groot merk als buhda2buhda de armbanden in diverse maten te krijgen zijn. De "namaak" armbanden uit China etc. zullen vaak in een en dezelfde maat worden geleverd.
De derde optie is laten maken.

Succes!!

Marja

Re: Leverancier voor XXL armbanden

3
Beste Marja,

Bedankt voor jouw reactie.

Het klinkt misschien raar maar ik zoek iets in de trend van B2B.
Met XXL bedoel ik extra dik of breed.
Mooie grote (rvs) metalen armbanden.

Ik hoop dat ik me een beetje duidelijk heb uitgedrukt.

Re: Leverancier voor XXL armbanden

4
Ik dacht dat je met XXL bedoelde, dat het armbanden moesten zijn voor de wat "vollere" vrouw om het zo te zeggen....!!

Ik denk als je zo specifiek een style in je gedachten hebt, het heel lastig is om dat te vinden.
Je wilt ook nog een bepaalde uitvoering/kwaliteit... zie die combi maar te vinden.

Zelf maken lijkt mij de beste optie... Of door dames hier in Nederland of laten uitbesteden in het buitenland.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Leverancier voor XXL armbanden

5
HappyGirl schreef:Ik dacht dat je met XXL bedoelde, dat het armbanden moesten zijn voor de wat "vollere" vrouw om het zo te zeggen....!!

Ik denk als je zo specifiek een style in je gedachten hebt, het heel lastig is om dat te vinden.
Je wilt ook nog een bepaalde uitvoering/kwaliteit... zie die combi maar te vinden.

Zelf maken lijkt mij de beste optie... Of door dames hier in Nederland of laten uitbesteden in het buitenland.
Beste HappyGirl,

Bedankt voor jouw reactie. Ik heb eens rondgesnuffeld op google maar kan niet direct iets vinden.
Heb jij enig idee waar ik mijn zoektocht zou kunnen beginnen naar een persoon (of bedrijf) die zelf zoiets maken?

Alvast bedankt!!!!!