Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
henze
Berichten: 87
Lid geworden op: 17 februari 2010
Locatie: winschoten
Contacteer:

Wat vind u van www.genzobiedmeer.nl

27 april 2014

Graag u mening over deze website.

http://www.genzobiedmeer.nl

Wat kan er beter en wat zou u veranderen?
Goedkoop en kwalitatief hoogstaand voer? Dat kan
www.genzobiedmeer.nl
 
Saar31
Berichten: 20
Lid geworden op: 02 februari 2014

Re: Wat vind u van www.genzobiedmeer.nl

27 april 2014

Op zich geen slechte webshop, alleen ik vind het nogal sober, wat meer plaatjes, kleurtjes.

Ook vind ik het op zich best vervelend dat de knoppen bestellen niet op 1 lijn staan. Dit brengt niet echt rust.

En volgens mij klopt hier op deze pagina iets niet: http://www.genzobiedmeer.nl/Veelgestelde%20vragen

Ik zie wel dat jullie 5 euro vragen aan verzendkosten. Hoe heb je dat gedaan? Heb je een contract afgesloten bij TNT? Ik kom maar niet uit onder die 6.75. Ik heb het al omlaag geschroefd naar 6 euro, maar het is nog ontzettend veel.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groeten Saar
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Wat vind u van www.genzobiedmeer.nl

27 april 2014

Ik zie wel dat jullie 5 euro vragen aan verzendkosten. Hoe heb je dat gedaan? Heb je een contract afgesloten bij TNT? Ik kom maar niet uit onder die 6.75. Ik heb het al omlaag geschroefd naar 6 euro, maar het is nog ontzettend veel.
Geen topic kapen, alsjeblieft. Je bent, waarschijnlijk, een van de weinigen die daadwerkelijk die 6,75 betaalt. Open daarvoor dan een nieuw topic.
 
Kmowebdiensten
Berichten: 133
Lid geworden op: 07 oktober 2013
Locatie: België
Contacteer:

Re: Wat vind u van www.genzobiedmeer.nl

27 april 2014

De voordelen in de linkerkolom vind ik moeilijk te lezen.

En plaats een mooie slider, met mooie afbeeldingen op.
Nu lijkt die niet zo professioneel.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Wat vind u van www.genzobiedmeer.nl

27 april 2014

Je hebt een schildpad en een kikker in je logo maar je verkoopt niks voor beide
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
henze
Berichten: 87
Lid geworden op: 17 februari 2010
Locatie: winschoten
Contacteer:

Re: Wat vind u van www.genzobiedmeer.nl

03 juni 2014

Bedankt voor de comentaar ik ben bezig met een nieuwe logo en ook langzaam de andere opties die jullie gaven.

Dus mee tips altijd welkom
Goedkoop en kwalitatief hoogstaand voer? Dat kan
www.genzobiedmeer.nl
 
Infinity
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 juni 2014

Re: Wat vind u van www.genzobiedmeer.nl

04 juni 2014

Leuke basis, dit zijn de punten die mij nog opvallen.

De afbeeldingen in de slider zouden mij direct afschrikken. Zelfs 10 jaar geleden. Tegen een klein bedrag heb je al 2 mooie afbeeldingen die aansluiten bij je assortiment en de klant warm maken om iets te kopen. <-- Grootste minpunt qua grafische vormgeving in mij ogen.

De linkerbalk met voordelen:
Ziet er qua opmaak heel raar uit.
Gratis verzending! (oh vanaf 50 euro...) Je leest eerst "Gratis verzending" en dan in iets kleiner lettertype nog "vanaf 50 euro". Zelf lees ik het liever andersom. "Vanaf 50 euro geen verzendkosten". Nu word je warm gemaakt met iets waar nog voorwaarden aan verbonden zitten.

Pagina veelgestelde vragen bevat nog allemaal html codes.

Retouren pagina bevat nog engels.

Zelf ben ik geen fan van webshops met "powered by"

Pagina aanbiedingen is helemaal leeg.

Op de nieuws pagina mist een afbeelding bij verhuizen.

Grootste valkuil van Opencart om conversie te verliezen is het afrekenen in 6 stappen systeem wat standaard gebruikt word voor opencart. Hier zijn voldoende modules voor te vinden die er voor zorgen dat een klant maar 1 of 2 stappen hoeft te nemen om zijn bestelling te kunnen afronden.

Het lijkt er op dat je zelf nog niet de hele webshop hebt nagelopen. De basis is er maar de puntjes op de "i" missen duidelijk nog. Zelf zou ik niet snel bestellen op een webshop met zoveel kleine foutjes.