Hoi, ik ben Bas

1
De reden dat ik mijn webshopje geboortejaarshirts.nl ben begonnen is omdat ik momenteel helaas werkeloos thuis zit. Normaliter werk ik als supervisor / logistiek manager. Ik ben daarnaast wel altijd al creatief bezig geweest. Zo ontwerp en druk ik onder ander sinds een jaar of 6 t-shirts. Aangezien ik nu naast het solliciteren en verzorgen van mijn kids wat tijd had ben ik eens in het wordpress gebeuren gedoken. Toen bleek dat ik daarmee gratis een prima webshop in elkaar kon draaien (zonder technische kennis van zaken, want die bezit ik absoluut niet) ben ik er vol mee aan de slag gegaan. En zodoende is nu sinds afgelopen woensdag mijn webshop live.
Ik ben inmiddels 35 en naast mijn twee dotjes van kinderen heb ik te veel hobby's (of te weinig tijd). Ik schrijf en maak muziek. En ik mag er uiteraard graag naar luisteren. Ik voetbal, en mag er ook graag naar kijken. Verder ontwerp ik logo's, huisstijlen, folders e.d.
Maar momenteel hoop ik vooral enorme hoeveelheden kopers naar mijn nieuwe webshop te gaan leiden :)
http://www.geboortejaarshirts.nl
Voor een origineel en persoonlijk shirt, voor jezelf om of kado te doen
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Hoi, ik ben Bas

5
Welkom Bas,

ik vind het ook aardig hoe veer je met WooCommerce bent gekomen zonder daarbij veel van techniek te weten.

@Ward, wat is dan Iron board for WooCommerce? Heb je misschien een link?

Re: Hoi, ik ben Bas

8
Ward schreef:
Jawel hoor, alstublieft. Ideaal voor productpresentatie.

:) Ik begrijp dat je geen fan bent van WooCommerce, maar ik de vergelijking niet. Het klopt dat door het WooCommerce standaard template de productlijst/detail bij veel winkels hetzelfde uitziet. Maar dat is wel een keuze die je maakt als gebruiker, het kan namelijk ook anders.

Re: Hoi, ik ben Bas

9
Ik doelde helemaal niet op WooCommerce, maar zag in de productfoto's van Bas dat sommige T-shirts wel even gestreken kunnen worden voordat ze worden vereeuwigd in pixels. :lol:
StoreCore.io

Re: Hoi, ik ben Bas

10
Ward schreef:Ik doelde helemaal niet op WooCommerce, maar zag in de productfoto's van Bas dat sommige T-shirts wel even gestreken kunnen worden voordat ze worden vereeuwigd in pixels. :lol:
ooh okay, dus zoiets als de BeautyUpgrader voor sommige fashion stores :D

Re: Hoi, ik ben Bas

11
Ik had je subtiele hint wel begrepen ja. (Al was het pas na op de link te klikken :))
Ik ben een poos bezig geweest die webshop in elkaar te knutselen. En gaandeweg heb ik wat foto's geupload waarvan ik de meeste uiteindelijk heb vervangen voor uiteindelijke plaatjes.
Met uitzondering van die outlet shirts dus inderdaad.
Maar je hebt wel gelijk. Even onder de drukpers en ze zien er meteen een stuk strakker uit.
http://www.geboortejaarshirts.nl
Voor een origineel en persoonlijk shirt, voor jezelf om of kado te doen

Re: Hoi, ik ben Bas

12
Hoi Bas,

Welkom, en leuk om te lezen dat je enthousiast bent over WordPress en WooCommerce.

Succes met verkopen.

Groeten, Frank
WPShops - Webshops met de kracht van WordPress