Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
oliebol
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 juni 2014

Webshop met winst/maand te koop gevraagd.

11 juni 2014

Naast mijn huidige baan wil ik graag een kleine, maar draaiende(drop shipment) webshop met een stabiele winst per maand tussen de 750-1500 euro.
Tevens moet er potentie zitten in de markt voor groei. Belangrijk is wel dat de webshop stabiel en structuur goed is.
Voor serieuze interesse kan er op locatie afspraak gemaakt worden voor verdere bespreking.
 
oliebol
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 juni 2014

Re: Webshop met winst/maand te koop gevraagd.

12 juni 2014

niemand:(
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Webshop met winst/maand te koop gevraagd.

12 juni 2014

Nee, denk niet dat je die snel zult gaan vinden.
 
oliebol
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 juni 2014

Re: Webshop met winst/maand te koop gevraagd.

12 juni 2014

Nee, denk niet dat je die snel zult gaan vinden.
Enig idee ook waarom?

Ben bereid om daar ook goed voor te betalen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Webshop met winst/maand te koop gevraagd.

12 juni 2014

Nee, denk niet dat je die snel zult gaan vinden.
Enig idee ook waarom?
Ja: een webwinkel die én winstgevend is én groeipotentieel heeft, houdt een internetondernemer doorgaans voor zichzelf.

Als webwinkels te koop worden aangeboden, schort het meestal aan één van die twee: de winstgevendheid of het groeipotentieel.

Het geijkte standaardargument voor verkoop (kijk maar op dit forum) is dan meestal "gebrek aan tijd", maar dat wil eigenlijk zeggen dat er voor meer omzet en winst of meer groei gewoon keihard gewerkt moet worden. Een webwinkel runnen is evengoed werk als een gewone winkel runnen.

Voor "passief inkomen" kent internet andere formules, bijvoorbeeld pyramidespel-achtige constructies.
 
oliebol
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 juni 2014

Re: Webshop met winst/maand te koop gevraagd.

13 juni 2014

Bedankt voor je reactie.

Daar denk ik nu ook aan, adviezen van andere webshop eigenaren ook geluisterd.

Dat ik beter een eigen shop kan beginnen, met eigen voorraad.
Nu kan ik compleet een webshop met alles op en der aan zelf bouwen(scheelt veel in kosten).

en een Adwords certificaat heb ik ook, ruime kennis met marketing. ( Is ook mijn werk, bij baas)

Zal een markt onderzoek doen, en daarna een leverancier zoeken en een opslagplaats huren voor jaartje en dan beginnen..

Kijken of ik er uitkom :)
 
egb007
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 augustus 2014

Re: Webshop met winst/maand te koop gevraagd.

04 augustus 2014

Wat is je budget?
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht