Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
puk84
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 juli 2014

verzendkosten mijnwebwinkel (plafond)

26 juli 2014

Hallo,

Ik loop tegen iets aan in mijnwebwinkel waar ik niet helemaal uitkom. Ik kan daar een plafond instellen zodat er geen verzendkosten worden berekend bij een bestelling boven een bepaald bedrag.

Maar, ik heb hierop een uitzondering, ik verhuur nl. ook artikelen voor een klein bedrag waar ook borg voor gevraagd wordt.

Bij 2 of meer huurartikelen (+ 2 x borg) zit ik boven dat bedrag en worden er dus geen verzendkosten meer berekend. Hoe ik kan ik het zo instellen dat die verzendkosten wel worden berekend?
 
henk-k
Berichten: 1531
Lid geworden op: 08 oktober 2013

Re: verzendkosten mijnwebwinkel (plafond)

26 juli 2014

De borg terugstoren excl. verzendkosten?
 
puk84
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 juli 2014

Re: verzendkosten mijnwebwinkel (plafond)

27 juli 2014

Ja dat zou inderdaad kunnen... als ik dat duidelijk op mijn site vermeld zou dat een goede optie zijn. Dank voor je tip :)
 
Alfatrion
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 juli 2012

Re: verzendkosten mijnwebwinkel (plafond)

27 juli 2014

Ik zou het duidelijk bij het bestellingsproces melden dat dit niet goed verwerkt wordt als gevolg van een bug o.i.d.
Een appel per dag houd de dokter weg, vooral als je goed mikt!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: verzendkosten mijnwebwinkel (plafond)

28 juli 2014

Ik zou het duidelijk bij het bestellingsproces melden dat dit niet goed verwerkt wordt als gevolg van een bug o.i.d.
Als je iets wil verkopen ga je niet zeggen dat je bugs in je site hebt. Gewoon bij de borg melden dat die excl. verzendkosten terug wordt gestort lijkt mij ook het beste.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht