Aangeboden: 1-op-1 AdWords workshop voor webshops

1
Beste webwinkeliers,

De laatste maanden ben ik zo nu en dan actief op het forum. Met name in het forum over marketing & bezoekers probeer ik webwinkeliers zo goed mogelijk te helpen met hun online marketing. Omdat ik merk dat veel ondernemers zelf hun AdWords beheren en er toch behoefte is aan meer kennis heb ik een unieke 1-op-1 AdWords workshop ontwikkeld.

Heb je interesse in het volgen van deze workshop? Stuur me dan een berichtje via het forum, mijn website of bel me op 06-14033092.

Meer informatie over deze workshop vind je hier. Reserveer je deze workshop voor in augustus of september dan ontvang je een mooie korting!

Voor vragen mag je me natuurlijk altijd bellen, mailen of contacten via het forum.

Met vriendelijke groet,
Adriaan Boot
Impactful
Met Impactful.nl ben ik beschikbaar voor freelance online marketing opdrachten. Lees mijn blog over Enhanced Ecommerce.

Re: Aangeboden: 1-op-1 AdWords workshop voor webshops

3
dborneman schreef:Leuk idee en vind het ook zelf zeker interessant! Heb je wellicht ook een aantal case studies (met resultaten bv. 50% hoger ROI en dergelijke) van klanten waar je eerder voor gewerkt hebt?
Hoi,

Dankjewel voor je reactie. Ik heb geen resultaten panklaar op mijn website staan. Dit is nog 'work-in-progress' en staat erg hoog op mijn lijst om te doen.

Een resultaat die ik hier openbaar (weliswaar anoniem) kan delen is onderstaande.
Bij een klant van mij die lokaal opereert heb ik goed geluisterd naar de wensen van de klant:
1. Meetbaar maken van de AdWords-resultaten;
2. Meer & goedkoper traffic halen uit het beschikbare budget van €x.xxx per maand;

Behaalde resultaten:
1. Omdat er geen directe aankoop plaatsvind op de website hebben we ervoor gekozen om te sturen op een 'microconversie'. Deze microconversie hebben we ingesteld als doelconversie binnen Google Analytics en geïmporteerd in AdWords.

2. Resultaten van de AdWords
Na het herstructureren van het account en het elimineren van bepaalde slecht presterende zoekwoorden hebben we deze resultaten behaald:
*30% meer klikken
*38% minder kosten
*53% lagere gemiddelde CPC
* Positie: 3,5 ipv 2,2
* De ROI kunnen we niet vergelijken met 2013 omdat de doelstelling niet stond ingesteld.

Ik ben ervan overtuigd dat veel ondernemers die hun eigen AdWords beheren dergelijke resultaten kunnen behalen. Bovenstaande cijfers komen van een account dat eerder werd beheerd door de klant zelf.

Goed idee om hier een officele case study van te maken. Ik hoop in ieder geval dat bovenstaande je vraag beantwoord.
Met Impactful.nl ben ik beschikbaar voor freelance online marketing opdrachten. Lees mijn blog over Enhanced Ecommerce.

Re: Aangeboden: 1-op-1 AdWords workshop voor webshops

4
Wat is je doelgroep?

Echt beginnende webshops met weinig tot geen ervaring met adwords?
Of kun je ook veel bieden voor goed draaiende shops die zelf al weken geoptimaliseerd hebben.

Zelf zou ik het interessant vinden indien je een soort no-cure no-pay had; of dat je bijvoorbeeld een fee had per verbetering.

Wil geen 500 euro betalen en er dan achter komen dat je me eigenlijk niks nieuws heb geleerd..
De beste shampoo vind je op http://www.GoedeShampoo.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Aangeboden: 1-op-1 AdWords workshop voor webshops

5
GoedeShampoo schreef:Wat is je doelgroep?

Echt beginnende webshops met weinig tot geen ervaring met adwords?
Of kun je ook veel bieden voor goed draaiende shops die zelf al weken geoptimaliseerd hebben.

Zelf zou ik het interessant vinden indien je een soort no-cure no-pay had; of dat je bijvoorbeeld een fee had per verbetering.

Wil geen 500 euro betalen en er dan achter komen dat je me eigenlijk niks nieuws heb geleerd..
Mijn doelgroep bestaat m.n. uit ondernemers, in dit geval eigenaren van webwinkels, die graag willen investeren in extra kennis en ervaring om hun hun AdWords beter te managen. Biedingen zijn slechts een dimensie van AdWords, en zullen nooit een structurele oplossing zijn.

Een workshop op no-cure no-pay basis bied ik niet aan omdat de waarde ook zit in de kennisoverdracht en ervaring. Je krijgt immers een training van iemand die jarenlang met AdWords werkt en veel verschillende accounts heeft geoptimaliseerd.
Wel kan ik AdWords-management bieden. Weliswaar ook niet op no-cure no-pay basis maar tegen een vaste fee per maand.

Mocht je interesse hierin hebben dan help ik je graag!
Met Impactful.nl ben ik beschikbaar voor freelance online marketing opdrachten. Lees mijn blog over Enhanced Ecommerce.