airpart.nl | Feedback is welkom

1
Onze nieuwe webshop is nu een klein weekje live! We krijgen al leuke aantallen bezoekers en we hebben al enkele bestellingen binnen. Al zijn deze wel allemaal van vrienden en familie :-)

Wij willen jullie eens vragen naar onze webshop te kijken en ons feedback te geven. Wij stellen dit bijzonder op prijs!

Bedankt!

Ilse & Dennis
Airpart.nl

Re: airpart.nl | Feedback is welkom

3
bij mij lade de pagina om een of andere reden traag. Maar ik mis te technische kennis om te kijken waar het aan ligt. andere pagina's gaan vlot op mijn pc dus wellicht iets technisch op de website? misschien dat andere forum leden een reden weten?

Re: airpart.nl | Feedback is welkom

4
henk-k schreef:Leuk en uniek product! Ik heb niet alles gelezen (druk druk), maar is het mogelijk om eigen teksten aan te leveren?
Hoi!

Dankje! Ja het is mogelijk om eigen teksten aan te leveren. Ook als je zelf een ontwerp in gedachten hebt, dan werken wij dat voor je uit. Uitwerking is kosteloos. Alleen de productie van het bord betaal je dan.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: airpart.nl | Feedback is welkom

6
Dennis1 schreef:Leuk product!

Wat is het nu precies?
Een bord? Wat voor materiaal?
Print erop of erop geprint?

Echt heel leuk!
Het zijn borden in verschillende stijlen. Het materiaal is of forex. Er wordt rechtstreeks op het materiaal geprint.

Re: airpart.nl | Feedback is welkom

8
Ook ik vind het een leuk product. Echt een verademing om een origineel concept te zien tussen alle babykleertjes, GSM-accessoires en andere meuk shops.
Ik raad je aan om hiermee op Facebook te gaan adverteren. Dat gaat lopen als een malle.
Mensen kennen het niet, dus gaan ze er niet op zoeken (Adwords zal niet zo interessant zijn)
Je moet het ze laten ZIEN. Met een plaatje. Dat kan ideaal op Facebook.