geautomatiseerde orderpicking

1
Momenteel doe ik de orderpicking nog met de pakbon. Ikzou ditgraag willen automatiseren met een handheld of iets dergelijks waarmee ik de barcodes scan. We hebben echter een maatwerk website, dus de handheld moet wel te programmeren zijn. heeft iemand ervaring met dit soort systemen of weet iemand welke bedrijven dit doen, ook op kleine schaal? Ik zou echt maar 1 of 2 handhelds nodig hebben.

Re: geautomatiseerde orderpicking

2
Barcodescanners kun je gebruiken en aansluiten als een toetsenbord: bij elke scan "toetst" de scanner een nummer in en "drukt" de scanner op Enter. Wil je daarmee snel orders picken, dan moet je applicatie dus per order een formulier presenteren dat met de scanner wordt ingevuld.
StoreCore.io

Re: geautomatiseerde orderpicking

3
Dat begrijp ik,maar dat is niet helemaal wat ik bedoel. Wat ik zoek is een handcomputer waar je een lijst van artikelen in kunt laden die je moet zoeken. De computer zegt vervolgens loop nu naar Sku X om artikel Y te pakken. Je moet dan de barcode scannen zodat je zeker weten het juiste artikel hebt. Vervolgens stuurt de computer je weer naar het volgende artikel. Ik zoek dus niet echt iets als een hele computer, maar mee als een mini iPad achtig.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.