Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Opruimprijs.nl
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 februari 2014
Locatie: Stolwijk
Contacteer:

Keurmerk bij qshops.org (kosten delen)

04 augustus 2014

Op dit moment zijn wij bezig met het uitzoeken van een geschikt keurmerk voor onze webshop.

Dit omdat dit toch ten goede komt van de betrouwbaarheid van de webshop en het altijd handig is om aangesloten te zijn bij een organisatie die bemiddeld in eventuele klachten en geschillen.

Na wat rondgekeken te hebben op internet kwamen wij uit op de volgende site:
https://www.qshops.org

Dit lijkt ons een hele goede aanbieder. Op de site staat het volgende: Een lidmaatschap biedt de mogelijkheid om tot en met 5 verschillende webshops/domeinnamen te laten certificeren.

Zijn er nog meer webwinkel-eigenaren op zoek naar een keurmerk? In dat geval kunnen we op de kosten besparen, door het gezamenlijk af te sluiten.
 
henk-k
Berichten: 1531
Lid geworden op: 08 oktober 2013

Re: Keurmerk bij qshops.org (kosten delen)

04 augustus 2014

Grapje zeker?

Ik denk trouwens dat die webshops wel van 1 bedrijf moeten zijn ;)
 
Opruimprijs.nl
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 februari 2014
Locatie: Stolwijk
Contacteer:

Re: Keurmerk bij qshops.org

04 augustus 2014

Als ik het nu nog eens goed door lees, denk ik dat ook inderdaad. Vond het wel een goede en goedkope oplossing :wink: Maar helemaal onderaan staat inderdaad dat het lidmaatschap geldt per onderneming.

Maar zijn er hier mensen die positieve of negatieve ervaringen hebben met dit keurmerk? Ik twijfel nu tussen dit keurmerk of webwinkelkeur welke toch weer een stuk voordeliger is.
 
egb007
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 augustus 2014

Re: Keurmerk bij qshops.org (kosten delen)

05 augustus 2014

Wij hebben prettige ervaringen met Webwinkelkeur.nl. Hier kunnen klanten ook reviews achterlaten over je winkel. Voor ons een stimulans om klanten extra te verwijzen op ons keurmerk en ze vinden het soms ook echt leuk om wat terug te doen.

Kosten zijn er wel, maar dat valt echt te overzien.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
libertes
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 juni 2010
Contacteer:

Re: Keurmerk bij qshops.org (kosten delen)

05 augustus 2014

Ik ben zelf van WebwinkelKeur. Zoals al opgemerkt hebben ook wij hebben dezelfde kosten tot 5 webwinkels. Ook in ons geval moeten de webwinkels echter wel onderdeel zijn van 1 onderneming. Als keurmerk volgt daar natuurlijk ook een controle op.

Kosten delen is dus helaas geen optie (ook niet bij Q-Shops ga ik van uit). De meerdere webwinkels zijn bedoeld voor multishops en bedrijven met meer webwinkels welke steeds meer voor komen.

Mocht je verdere vragen hebben, dan help ik je graag.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
 
Gebruikersavatar
Captain Pervert
Berichten: 237
Lid geworden op: 31 januari 2012

Re: Keurmerk bij qshops.org (kosten delen)

06 augustus 2014

Als je 75 euro per kwartaal al wilt delen met 4 andere ondernemers dan kun je beter stoppen.
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Keurmerk bij qshops.org (kosten delen)

06 augustus 2014

Als je 75 euro per kwartaal al wilt delen met 4 andere ondernemers dan kun je beter stoppen.
Heh. Normaal zou ik zeggen 'voor ieder wat wils' maar qua keurmerk wil je toch wel zelfstandig zijn lijkt me. Stel dat een van die vijf klantenservice wat minder serieus neemt dan jij, en jij daar straks de dupe van wordt omdat het keurmerk haar label terugtrekt? Ik zie de foute krantenkoppen al voor me.
 
Electronixs.nl
Berichten: 802
Lid geworden op: 06 augustus 2014
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Keurmerk bij qshops.org (kosten delen)

06 augustus 2014

Ik zit ook bij webwinkelkeur.nl en bevalt me prima. In principe als je gewoon service bied is het niet nodig. Maar helaas hechten sommige klanten hier toch waarde aan.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl