Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
cobrank
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 januari 2011
Locatie: Amsterdam

Webshops gezocht die verzendkosten berekenen

13 augustus 2014

Webshops gezocht die verzendkosten berekenen voor een nieuw loyaliteitsconcept.
Als partner profiteer je met verschillende aantrekkelijke voordelen. Commissies 10% per nieuwe klant via ons eigen affiliate programma.
 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: Webshops gezocht die verzendkosten berekenen

13 augustus 2014

Wat zijn de voordelen voor de webwinkel?

Deelname kosten van €75,- per webwinkel om je verzendkosten te schrappen?

Wat betaald de consument en welk deel komt bij de winkelier terecht?

Consumenten lidmaatschap wordt vast berekend op een gemiddelde van x bestellingen, wat als x 2 of 3 maal zo hoog uitvalt? Voor wie zijn die kosten?

Klinkt interessant voor consument en de organisatie, maar betwijfel of het voor de winklier ook interessant is...
 
cobrank
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 januari 2011
Locatie: Amsterdam

Re: Webshops gezocht die verzendkosten berekenen

14 augustus 2014

- Voordelen voor de webwinkel is meer verkoop en terugkerende klanten en dat zijn onze abonnees, momenteel iets meer dan 7000.
- Verzendkosten te schrappen maar alleen voor producten tot bv €35,-. Dat kan je zelf bepalen via ons module.
- Consument betaald abonnementskosten en deel voor de winkelier is meer verkoop en 10% over verkochte abonnementen via eigen webshop. Voor meer voordelen zie ook "Partnerprogramma’s" op de tweede pagina.
- Kosten zijn voor de winkelier/webshop die graag nieuwe klanten wil bereiken en genereer herhalingsaankopen. Dat is de bedoeling.
- Het is interessant voor alle winklier/webshop die nieuwe klanten willen bereiken en behouden en meer verkopen.

Geschikt voor online retailers met of zonder een fysieke winkel.

btw tijdelijk geen deelnamekosten incl gratis module twv €75,- ex BTW.
 
bbob
Berichten: 401
Lid geworden op: 28 mei 2014

Re: Webshops gezocht die verzendkosten berekenen

14 augustus 2014

Verzendkosten zijn verzendkosten, bereken je ze niet, zitten ze toch in je prijzen berekend.

Heb je ze nu wel en ga je ze niet berekenen dan lever je dus aan marge in. Afhankelijk van je marge is het de vraag of dat goed uitpakt.
- Voordelen voor de webwinkel is meer verkoop en terugkerende klanten en dat zijn onze abonnees, momenteel iets meer dan 7000.
die termen klinken altijd leuk maar ik vraag me af of dat feitelijk te onderbouwen is. Krijg ik ook klanten uit jullie abonnees die puur kopen omdat ze bij jullie abonnee zijn.

7000 klinkt leuk maar hoeveel van die 7000 zullen iets bij mij kopen. Er zijn dadelijk 300 aangesloten webshops en zou het echt zo zijn dat abonnees alleen bij aangesloten shops iets kopen of toch vreemd gaan bij niet aangesloten shops die toch goedkoper zijn.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: Webshops gezocht die verzendkosten berekenen

14 augustus 2014

kort samengevat:

Consument betaald aan bezorgabonnement
Webwinkelier betaald aan bezorgabonnement (nu dan tijdelijk niet)
Webwinkelier schrapt de verzendkosten voor de consument (klant van bezorgabonnement)

En indien webwinkelier een bezorgabonnement verkoopt, ontvangt deze wel 10% comissie (waarschijnlijk net genoeg om voor die ene bestelling de verzendkosten te compenseren)

In dit systeem zie ik vooral de voordelen voor bezorgabonnement.nl (en de consument die veel besteld)
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht