Re: Handmadevintage.nl - pas begonnen... Feedback plz?

2
Aangezien nu K3 op Ned1 op staat met liefde ff wwf refreshen :|

Maar ik heb werkelijk waar geen idee waar vintage over gaat eigenlijk.
De pagina About us vond ik wel leuk om te lezen, een verhaal over jezelf. En dat mis ik eigenlijk in je site; wat meer een persoonlijke sfeer.
Zelfs je favicon nog niet van jezelf; die is de default Magento favicon.

Oftewel ik zou m'n site meer persoonlijk maken. Er zijn volgens mij zo gruwelijk veel aanbieders in dit segment dat je echt een eigen sfeer moet inbrengen om nog op te vallen.
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren

Re: Handmadevintage.nl - pas begonnen... Feedback plz?

3
Ik zie veel Engelse teksten door de Nederlandse heen. (slordig)
Pagina ready-to-wear-sets.html is leeg (helemaal wit)
Pagina evening en gala heeft geen producten (waarom dan een link er naar toe)
De teksten mogen wel langer en duidelijker (ook voor zoekmachine handig)
Foto's zijn over het algemeen mooi en duidelijk. Maar bijv hoedje (Handmade Facinator Hoed Golden Rose) laat vrouw goed zien maar hoedje valt deels buiten beeld en dat wil je nu juist verkopen.
Verzendkosten moet je opvragen door land en postcode te doen. Waarom beide?
En waarom kun je naar Zimbabwe gratis versturen en niet binnen Nederland?

Re: Handmadevintage.nl - pas begonnen... Feedback plz?

4
*Ik vraag me altijd een beetje af hoe dat zit met die homepages waar alleen maar producten op staan en bijna geen tekst heb je zo wel enige mogelijkheid om te ranken op de keywords die jij wil ?

Ik weet niet precies hoe dat zit, en ik zou er zomaar naast kunnen zitten maar dit lijkt me een lastig verhaal.

*Ik zou persoonlijk de verzendkosten pagina iets overzichtelijker maken

*Ik zou me linkstructuur iets meer richten op de keywords waarop je graag gevonden wil worden.
Nu zijn het allemaal vrij brede woorden zoals hoeden,sjaals,
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Handmadevintage.nl - pas begonnen... Feedback plz?

5
Hartelijk dank voor je inzet. Ik heb je bericht aan mijn webmaster doorgegeven. Waarschijnlijk ligt het aan het vershillende browsers- bij mij is er geen lege paginas ofzo.
Deze winkel is niet door mij gemaakt - ik verkoop het maar- maar ik wil het natuurlijk zo functioneel mogelijk hebben.
Nogmaals bedankt voor het uitgebreide en nuttige feedback!
PaulG schreef:Ik zie veel Engelse teksten door de Nederlandse heen. (slordig)
Pagina ready-to-wear-sets.html is leeg (helemaal wit)
Pagina evening en gala heeft geen producten (waarom dan een link er naar toe)
De teksten mogen wel langer en duidelijker (ook voor zoekmachine handig)
Foto's zijn over het algemeen mooi en duidelijk. Maar bijv hoedje (Handmade Facinator Hoed Golden Rose) laat vrouw goed zien maar hoedje valt deels buiten beeld en dat wil je nu juist verkopen.
Verzendkosten moet je opvragen door land en postcode te doen. Waarom beide?
En waarom kun je naar Zimbabwe gratis versturen en niet binnen Nederland?

Re: Handmadevintage.nl - pas begonnen... Feedback plz?

6
Een goede tip, bedankt ! Zal mijn best doen !
Jan Speelgoedboer schreef:Aangezien nu K3 op Ned1 op staat met liefde ff wwf refreshen :|

Maar ik heb werkelijk waar geen idee waar vintage over gaat eigenlijk.
De pagina About us vond ik wel leuk om te lezen, een verhaal over jezelf. En dat mis ik eigenlijk in je site; wat meer een persoonlijke sfeer.
Zelfs je favicon nog niet van jezelf; die is de default Magento favicon.

Oftewel ik zou m'n site meer persoonlijk maken. Er zijn volgens mij zo gruwelijk veel aanbieders in dit segment dat je echt een eigen sfeer moet inbrengen om nog op te vallen.

Re: Handmadevintage.nl - pas begonnen... Feedback plz?

7
w.r.dejong schreef:*Ik vraag me altijd een beetje af hoe dat zit met die homepages waar alleen maar producten op staan en bijna geen tekst heb je zo wel enige mogelijkheid om te ranken op de keywords die jij wil ?


Dat vroeg ik mij ook af.... Vind het raar, maar zo is de Magento template, dan moet het toch goed zijn... geen idee !



*Ik zou persoonlijk de verzendkosten pagina iets overzichtelijker maken


Nuttige tip, bedankt !

*Ik zou me linkstructuur iets meer richten op de keywords waarop je graag gevonden wil worden.
Nu zijn het allemaal vrij brede woorden zoals hoeden,sjaals,


Ik begrijp het niet helemaal wat je onder de Brede Woorden bedoelt?