gezocht: iemand die mijn seoshop kan optimaliseren (betaald)

1
ik heb een webshop gemaakt bij seoshop en heb me zo veel mogelijk verdiept in de vindbaarheid bij google. Toch lukt het me niet echt om gevonden te worden (behalve op de bedrijfsnaam).

Zijn er hier mensen die een seoshop webshop kunnen optimaliseren zodat de website beter vindbaar wordt? Het gaat niet om google advertenties, maar puur om de shop zelf. Het zou fijn zijn als er ook producten gevonden kunnen worden.

Stuur me gerust een vrijblijvende prijsopgaaf!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: gezocht: iemand die mijn seoshop kan optimaliseren (beta

8
Bedankt voor de tips. De error was een foutje, is hersteld.
En qua hoeveelheid kleding: we hebben al veel producten ingevoerd maar nog niet zichbaar gemaakt omdat ze nog niet op voorraad zijn. Die komen van de week als het goed is. De webshop gaat ook pas in september officieel open. Maar zou ik ze alvast zichbaar moeten maken ookal zijn ze niet in voorraad? Vind google me dan eerder?

Re: gezocht: iemand die mijn seoshop kan optimaliseren (beta

9
draagmama schreef:Bedankt voor de tips. De error was een foutje, is hersteld.
En qua hoeveelheid kleding: we hebben al veel producten ingevoerd maar nog niet zichbaar gemaakt omdat ze nog niet op voorraad zijn. Die komen van de week als het goed is. De webshop gaat ook pas in september officieel open. Maar zou ik ze alvast zichbaar moeten maken ookal zijn ze niet in voorraad? Vind google me dan eerder?
Ja, google kan je website dan alvast indexeren. Kun je via jouw software niet aangeven dat het product niet op voorraad is; of zelfs de bestelknop uitzetten?

Let erop dat je een penalty krijgt van google als je site niet bereikbaar is (zoals net het geval was), dit is ook slecht voor je rankings. Een foutje kan op die manier kostbaar worden.
De beste shampoo vind je op http://www.GoedeShampoo.nl