Ervaringen met Wirecard (=payplugger)

1
Hoe zijn jullie ervaringen met betalingen via het bedrijf Wirecard/Payplugger?
Komen betalingen uiteindelijk op je bankrekening terecht?
Zijn ze bereikbaar voor vragen en overleg?
Reageren ze op mailtjes met vragen?

In mijn DaWanda shop heb ik PayPal en overschrijving als betaalmogelijkheid.
Sinds kort kunnen DaWandashophouders ook via Wirecard andere betaalopties installeren. Het gaat dan om creditcard, Ideal, Maestro, Sofort en ESP betalingen.
DaWanda geeft in zijn mailing aan dat WireCard een Engels bedrijf is en ze werken met het betaalsysteem PayPlugger.

Re: Ervaringen met Wirecard (=payplugger)

2
Alleen maar aanmelden via DaWanda? En dan vragen wat onze ervaringen zijn?
Als het een goed systeem is mag je dat best mededelen; op deze manier is het wel erg doorzichtig.
Ik ga nu expres info vragen aan Wirecard BUITEN DaWanda om!

Re: Ervaringen met Wirecard (=payplugger)

3
BertB schreef:Alleen maar aanmelden via DaWanda? En dan vragen wat onze ervaringen zijn?
Als het een goed systeem is mag je dat best mededelen; op deze manier is het wel erg doorzichtig.
Ik ga nu expres info vragen aan Wirecard BUITEN DaWanda om!
BertB: wat bedoel je met deze reactie? Ik snap het niet.

Ik overweeg gewoon om mijn klanten met Ideal en Sofort te laten betalen en toevallig (en misschien ook wel helaas, dat weet ik nu nog niet) kan dat bij DaWanda alleen via WireCard. En ik ben gewoon op zoek naar ervaringen van anderen met dit bedrijf. Bij mijn weten werkt WireCard ook los van DaWanda, maar hou me te goede, dat is zover mijn kennis reikt.

Als je met je 2e zin "Als het een goed systeem is .... erg doorzichtig" bedoelt dat ik op een doorzichtige manier reclame zit te maken voor DaWanda of WireCard of PayPlugger, dan kan ik je verzekeren dat dat niet zo is!
Ik ben toevallig op DaWanda begonnen omdat dat voor als webshopsstarter overzichtelijk is en ik zo ervaring kan opdoen. Daarna wil ik een volgende stap maken naar een ander webshopsysteem.
Ik heb geen specifiek belang bij DaWanda of WireCard of wie dan ook.
Als je met die 2e en 3e zin iets anders bedoelt dan hoor ik dat graag.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Ervaringen met Wirecard (=payplugger)

5
BertB schreef:Dan heb ik je verkeerd begrepen: ik dacht dat DaWanda de naam van je webwinkel was!
Aha, nu snap ik je reactie :-)

DaWanda (Duits) is net zoals Etsy (Amerikaans) een community van honderden kleine webshops die handgemaakte spullen, vintage goederen en DIY materialen verkopen.