Re: Nieuwe shop - Amber's corner - feedback

2
Hallo,

Eerst een pluspunt: leuke producten.

Minpunten:
- Ongelukkig kleurgebruik, ik zou proberen iets meer rust te brengen. Niet téveel kleur.
- Je USP komt niet naar boven in het geheel
- Ik zie niet meteen wat je verkoopt
- Als je naar producten gaat zie je 3 plaatjes met "ambers corner" ik zou iets leukers bedenken om de grootte weer te geven.
- Ik zou je algemene voorwaarden makkelijker leesbaar maken en ze in je footer plaatsen
- Laat een klant ook als "gast" betalen, nu moet men eerst registreren -> klant weg.
- Is overschrijven je enige betaalmethode? Werk aan de winkel (iDeal is een must)
- Weinig producten

Als je iDeal toevoegt als betaalmiddel zal ik eens een paar potjes jam en thee bij je bestellen.

Re: Nieuwe shop - Amber's corner - feedback

3
ikwilzitzakken schreef:Hallo,

Eerst een pluspunt: leuke producten.

Minpunten:
- Ongelukkig kleurgebruik, ik zou proberen iets meer rust te brengen. Niet téveel kleur.
- Je USP komt niet naar boven in het geheel
- Ik zie niet meteen wat je verkoopt
- Als je naar producten gaat zie je 3 plaatjes met "ambers corner" ik zou iets leukers bedenken om de grootte weer te geven.
- Ik zou je algemene voorwaarden makkelijker leesbaar maken en ze in je footer plaatsen
- Laat een klant ook als "gast" betalen, nu moet men eerst registreren -> klant weg.
- Is overschrijven je enige betaalmethode? Werk aan de winkel (iDeal is een must)
- Weinig producten

Als je iDeal toevoegt als betaalmiddel zal ik eens een paar potjes jam en thee bij je bestellen.
ik heb ondertussen al wat aanpassingen gedaan.
Bekijkt u ze even ?

Re: Nieuwe shop - Amber's corner - feedback

4
Het kleurgebruik is slightly off, net mis.

Kies eens de dieprode kleur van een mooie jam of de hoofdkleur van je etiketten. Surf daarna naar Adobe Kuler, stel daar die kleur in als basiskleur en speel wat met de instellingen. Kies onder "Kleurenregel" bijvoorbeeld "Samengesteld" of "Drietal". Je krijgt dan in een handomdraai een professioneel kleurenpalet.
StoreCore.io
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Nieuwe shop - Amber's corner - feedback

5
Je site komt erg 'druk' over. Verschillend lettergebruik, kleurgebruik, drukke achtergrond (wel leuk..) Ik klikte relatief snel weg hierdoor.

Uiteraard wel even je video bekeken. Ook hier klopte het niet helemaal. De artikelen hebben te maken met smaak. Dan verwacht ik eigenlijk een verhaal over kwaliteit; gezond eten en weet-ik-al-wat.
Nu naar mijn mening wat te afstandelijk. Ik zou het hele bereidingsproces opnemen zoals het is. (ruw materiaal) Dan iets van 5 fragmenten opnemen hoe/waarom je produkten zo gemaakt worden.

Hier kun je voldoende materiaal uit halen om zowel in enkele categorieën te gebruiken als een sfeerimpressie.
Als je dat goed doet gaat bij je bezoekers het water al in de mond lopen :)


Wil je meer weten lees je m'n signature maar ;)
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren

Re: Nieuwe shop - Amber's corner - feedback

8
Ambers Corner schreef:Niemand ??
Als je de feedback zelf niet kunt oppakken, zoek dan iemand die dat wel kan.

In plaats van een paars-rood geruit tafelkleed hebben we nu een gelige houten vloer als achtergrond. Hetzelfde geel zien we terug in gekleurde achtergronden.

Beter? Nee.

Alleen anders.