nieuwe bezorgservice voor 16 uur besteld voor 22 uur bezorgd

1
Beste webwinkeliers,

Al jaren ben ik bezig om een goede logistieke vorm op te zetten die voor jullie van grote meerwaarde kan betekenen.
uw klanten willen immers zo snel mogelijk hun bestelling in huis hebben en vaak moeten ze bij andere pakketbezorgers thuis blijven of er speciaal voor naar een winkel gaan.

Welnu dat is geheel verleden tijd want wanneer uw klanten voor 16 uur bestellen bezorgen wij het voor 22 uur bij uw klant. met uitzondering van de wadden eilanden in 1e instantie, echter ook daar werken wij keihard voor. dit kan 6 dagen in de week dus ook op zaterdag !!!

Uw klanten worden van te voren keurig verteld hoelaat de chauffeur bij uw klant word verwacht en deze klaar moet staan op aangegeven adres ten tijde van het bestellen, na controle van hun bestelling of alles naar behoren is word de bestelling overhandigd en word er voor levering ten alle tijden getekend zodat bewijs voering omtrent levering ten alle tijden is aan te tonen.
wanneer je meer informatie wilt ontvangen hierover dan vermeld dan je telefoon nummer erbij zodat we telefonische contact kunnen opnemen. email adres normich47@ziggo.nl

met logistieke groet

Norbert
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: nieuwe bezorgservice voor 16 uur besteld voor 22 uur bez

5
Ik maak al gebruik van een koerier die dat voor Groningen/Drenthe doet waarbij een pakketje geleverd word voor € 6,75 excl. btw.

Echter zou ik als vraag terug willen stellen richting de TS:
- Bieden jullie landelijke dekking? (Kortom, pik je het in Groningen op en 's avonds geleverd in Maastricht)
- Wat zijn de kosten: vaste kosten zoals nu, of variabel op km?

Ten laatste zou ik eerst willen weten "wie ben je", met een ziggo adres vind ik het wat argwanend, waarom geen bedrijfsadres of website?
Geurcomponist in hart en ziel... Maar voor kant-en-klare producten met heerlijke geuren, kun je deze direct aankopen in mijn webwinkel.

Re: nieuwe bezorgservice voor 16 uur besteld voor 22 uur bez

6
hierbij jullie antwoorden op jullie vragen
er is nog geen website omdat die nog word opgebouwd, nu is dat voor een logistiek bedrijf niet zo heel spannend, maar neemt niet weg dat het er moet komen. deze zal met een week of 2 online staan en tot die tijd is het nog ziggo.

of ik de zelfde ben als cool blue .. nee dat zijn we niet immers ook bij cool blue kan er niet alles de zelfde dag bezorgd worden.

wat is de prijs of moeten we een offerte aanvragen
nee een offerte opvragen is niet nodig want de prijs is voor elke stop per adres gelijk door heel Nederland voor elke stop/adres rekenen wij 10 euro exclusief btw , echter wil de klant 2 dozen op 1 adres en 1 doos op een ander adres dan word het 20 euro. het gaat immers per stop/adres. het enige wat wij vragen is een minimum aantal adressen per dag van 25 stops. Wij werken met vervoersovereenkomsten van TLN en de algemene voorwaarden zijn dan ook hierop van toepassing en die kan ik jullie emailen, echter bij het opvragen voor informatie word automatisch dit meegezonden.

nog even voor ik het vergeet. per 1 oktober gaan wij dus een landelijke dekking bieden voor meer informatie mag je altijd emailen

Mvg Norbert

Re: nieuwe bezorgservice voor 16 uur besteld voor 22 uur bez

8
Als je al minimaal 25 adressen moet afnemen, zou het voor mij al niet boeiend zijn. Ik kan bij het lokale koeriersbedrijf per stuk afgeven. Immers krijgen mijn klanten de keuze hoe zij het geleverd willen hebben en de vergoeding die zij daarbij willen betalen.
Geurcomponist in hart en ziel... Maar voor kant-en-klare producten met heerlijke geuren, kun je deze direct aankopen in mijn webwinkel.

Re: nieuwe bezorgservice voor 16 uur besteld voor 22 uur bez

10
Zie het zo coolblue is in het gat gedoken met avond levering en ook zondag.

Dit kan door een grote stroom aan klanten die ze kunnen leveren. Hier vraagt men 25 orders per dag. Dat zal voor de vervoerder ook moeten om het hele netwerk kostendekkend te krijgen.
Bij minder zendingen is het verlies draaien. De marges in transport zijn al uitgeknepen dus alleen met goede planning, minimum aantal zendingen kun je dit soort diensten aanbieden.

Denk dat we hier een voorbeeld zien van iemand die het ook zo denkt te kunnen doen en wie weet gaat het lukken, wie weet ook niet alles hangt weer af van de betrouwbaarheid van zijn onderaannemers die waarschijnlijk niet dik betaald worden.

10 euro per stop klink leuk maar is dat ook van toepassing op grote objecten, max aantal kg, volume. Er staat leuk klant kan bestellen tot 16.00 en hoe laat komen ze het ahalen bij jou 17.00
Even praktisch hoe gaan ze om met file's, winterweer. Je zit als ondernemers niet te wachten op klagende klanten die betaald hebben en niet voor 22.00 geleverd krijgen ook als ik het glad buiten. Wat bij autopech van 1 van de onderaannemers, is er een backup.
Krijg je als opdrachtgever ook garantie, wat als er dezelfde dag niet geleverd kan worden.
Geef hiermee aan dat er veel zaken zijn waar je bij een dienst als deze aan moet denken wil het slagen.

Re: nieuwe bezorgservice voor 16 uur besteld voor 22 uur bez

12
Bob,

Op al jou vragen is over nagedacht, en evenwichtig uit gewerkt. Het gaat erom dat consumenten op een betere en vriendelijker manier hun bestellingen thuis bezorgt krijgen.

Klanten kunnen tot 16 uur bestellen, en dus komen wij het om 16 uur ophalen bij de webshop. Echter moet de webshop niet in een woonwijk staan, want daar komen problemen van met de gemeente

heb je verdere vragen, noteer ze voor me en hou de website in de gaten http://www.nmlogistics.nl/index.htm en voor meer info stuur een email naar info@nmlogistics.nl