shopt u vaak in een Sexshop online?

Ja, 1x per maand
Totaal aantal stemmen: 1 (11%)
Ja, meerdere malen per maand (Geen stemmen)
Nee, nooit
Totaal aantal stemmen: 6 (67%)
Nee, nog niet
Totaal aantal stemmen: 2 (22%)
Totaal aantal stemmen: 9

Ik stel me voor.. eigenaar van All4Erotics.com

1
Hallo lieve mensen!

Mijn naam is Joey, 19 jaar en woon in Brabant! Laatste weken hard gewerkt om een KvK enz te krijgen om een prachtige Webshop te kunnen openen! het is altijd mijn droom geweest om er een te kunnen openen. Van huize uit ben ik een eletricien en monteur bij CTI security.

Mountainbiken is mijn grotere hobby's waar ik veel tijd aan besteed! een keer opstap is ook niet echt verkeerd! heb een vriendin die mij bij mijn webshop helpt met het versturen van verzendingnen enz.

all4Erotics.com is mijn webshop (sexshop)

MAAR NOG IN DE VERBOUWING! verzendingen zullen niet vertragen door de verbouwing..

Het is voor mij een grote uitdaging naast mijn gewone baan ook deze webshop goed te runnen!

Re: Ik stel me voor.. eigenaar van All4Erotics.com

4
All4erotics schreef:Hallo lieve mensen!

Mijn naam is Joey, 19 jaar en woon in Brabant! Laatste weken hard gewerkt om een KvK enz te krijgen om een prachtige Webshop te kunnen openen! het is altijd mijn droom geweest om er een te kunnen openen. Van huize uit ben ik een eletricien en monteur bij CTI security.

Mountainbiken is mijn grotere hobby's waar ik veel tijd aan besteed! een keer opstap is ook niet echt verkeerd! heb een vriendin die mij bij mijn webshop helpt met het versturen van verzendingnen enz.

all4Erotics.com is mijn webshop (sexshop)

MAAR NOG IN DE VERBOUWING! verzendingen zullen niet vertragen door de verbouwing..

Het is voor mij een grote uitdaging naast mijn gewone baan ook deze webshop goed te runnen!
Je webshop ziet er goed uit leuk om je in deze branche te storten al Electricien  :D

http://www.topwish.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.