Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
ontwerpen-voor-geld
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 september 2014

AANBOD: Op zoek naar een ontwerp zoals logo of huisstijl?

17 september 2014

Heeft u moeite met het bedenken van een bedrijfsnaam? Of wilt u uw webwinkel een nieuw uiterlijk geven? Wij hebben meer dan 37.000 ontwerpers bij elkaar gebracht om u te helpen.

Via https://www.ontwerpen-voor-geld.nl kunt u een ontwerpwedstrijd uitschrijven voor o.a. logo design, T-Shirt ontwerp of flyer- brochure ontwerp. Onze designers gaan aan de slag om voor u het mooiste ontwerp te maken.

We zien u graag terug op onze site.
 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: AANBOD: Op zoek naar een ontwerp zoals logo of huisstijl

17 september 2014

Zowel voor ons logo/huisstijl als layout gebruik van gemaakt.
Zeer tevreden over concept en prijs/kwaliteit!

Ontwerpen zijn naar mijn idee goed in verhouding met het geboden budget!
Ideaal voor startende ondernemers om een professionelere uitstraling te krijgen.
 
Ilonajoy
Berichten: 680
Lid geworden op: 06 februari 2011

Re: AANBOD: Op zoek naar een ontwerp zoals logo of huisstijl

17 september 2014

Waarom moet er eerst een account aangemaakt worden om te kijken?

Je wilt toch graag vooraf kijken wat er gemaakt wordt? Op zich heb ik best interesse, maar registreren vind ik een beetje overbodig. Graag kijk ik eerst rond en dat kan nu niet.
 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: AANBOD: Op zoek naar een ontwerp zoals logo of huisstijl

17 september 2014

Waarom moet er eerst een account aangemaakt worden om te kijken?

Je wilt toch graag vooraf kijken wat er gemaakt wordt? Op zich heb ik best interesse, maar registreren vind ik een beetje overbodig. Graag kijk ik eerst rond en dat kan nu niet.
De openbare 'wedstrijden' en bijbehorende inzendingen kunnen bekeken worden:

https://www.ontwerpen-voor-geld.nl/ontwerpwedstrijd/

Je kan ook nog filteren op logo, huisstijl, website etc...

Pas als je een 'wedstrijd' wilt aanmaken hoef je je pas te registreren.
Je betaald voor plaatsing, het prijzengeld en voor bijv. een 'besloten' wedstrijd betaal je een extra fee.

De ontwerpen zijn afhankelijk van je prijzengeld, als je €50,- voor een logo wilt betalen ontvang je minder inzendingen dan je bijv. €250,- inlegt. Ook de kwaliteit is afhankelijk van je inzet!
Een beginner zal voor €50,- z'n best doen, terwijl een ervaren ontwerper voor €250,- de deelname pas zal overwegen als het onderwerp hem/haar aanspreekt.

Wij vonden het zelf ook erg leuk om te doen, vooral omdat je diverse stijlen en niveau's toegezonden krijgt! Bij een ontwerpbureau heb je meestal maar 1 contactpersoon met een paar voorstellen en bij een ontwerp wedstrijd heb je een tiental ontwerpers met diverse ontwerpen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: AANBOD: Op zoek naar een ontwerp zoals logo of huisstijl

17 september 2014

Jammer dat de propositie van "ontwerpen voor geld" toch in de eerste plaats "geld" schreeuwt. En dat voor een site die om corporate identity zou moeten draaien... Sites zoals 99designs zijn in dat opzicht toch stukken verder.
 
Gebruikersavatar
ikwilzitzakken
Berichten: 145
Lid geworden op: 01 februari 2014
Contacteer:

Re: AANBOD: Op zoek naar een ontwerp zoals logo of huisstijl

21 september 2015

Kansloos...
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht