7 dagen adverteren in ruil voor 1 product

1
Hey allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum maar ik ga hier zeker actief op worden dat heb ik al gezien :)

Ik werk voor onlinespeurtocht.com en hier kunnen jullie, als webshop eigenaren, 7 dagen lang adverteren. Het enige dat jullie hiervoor terug hoeven te geven is 1 product naar keuze.
Ik denk dat dit voor een aantal van jullie wel iets kan zijn :)

Je kan meer lezen op de website http://business.onlinespeurtocht.com/nl/hoe-het-werkt
Niet langer te veel uitgeven aan Google Adwords?
Online marketing bureau BSR Online

Re: 7 dagen adverteren in ruil voor 1 product

4
Hoeveel deelnemers zijn er nu geregistreerd en hoeveel deelnemers doen er gemiddeld mee aan zo'n online speurtocht? Dient de webwinkel ergens een logo te plaatsen?
Geurcomponist in hart en ziel... Maar voor kant-en-klare producten met heerlijke geuren, kun je deze direct aankopen in mijn webwinkel.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: 7 dagen adverteren in ruil voor 1 product

5
Romano schreef:Hoeveel deelnemers zijn er nu geregistreerd en hoeveel deelnemers doen er gemiddeld mee aan zo'n online speurtocht? Dient de webwinkel ergens een logo te plaatsen?
Op dit moment doen er zo'n 50 spelers mee aan een speurtocht. Dit worden er echter wel steeds meer.
Je hoeft geen logo te plaatsen, je hoeft alleen een code te plaatsen en op het moment dat iemand op onlinespeurtocht is ingelogd en via de link van onlinespeurtocht naar jouw site gaat zullen ze het logo van onlinespeurtocht ergens op jouw website kunnen vinden.
Andere mensen zien er dus helemaal niks van :)
Niet langer te veel uitgeven aan Google Adwords?
Online marketing bureau BSR Online

Re: 7 dagen adverteren in ruil voor 1 product

6
Het is best een interessant concept; maar denk (hoop!) niet dat er veel partijen zijn die een tracking code van jullie gaan plaatsen.

Jullie werken zelf niet eens met SSL certificaten op registratie pagina's. Dan ga ik zeker geen code van jullie op mijn website plaatsen waarmee jullie dynamisch afbeeldingen kunnen integreren.
(edit, zie nu wel dat het op de inlogpagina staat)

Lijkt me heel belangrijk dat jullie 100% betrouwbaar overkomen, en dan is er nog flink wat werk 'aan de winkel' :)
De beste shampoo vind je op http://www.GoedeShampoo.nl

Re: 7 dagen adverteren in ruil voor 1 product

7
stephan93 schreef:Hey allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum maar ik ga hier zeker actief op worden dat heb ik al gezien :)

Ik werk voor onlinespeurtocht.com en hier kunnen jullie, als webshop eigenaren, 7 dagen lang adverteren. Het enige dat jullie hiervoor terug hoeven te geven is 1 product naar keuze.
Ik denk dat dit voor een aantal van jullie wel iets kan zijn :)

Je kan meer lezen op de website http://business.onlinespeurtocht.com/nl/hoe-het-werkt
Wat ben je eigenlijk van plan met dat ene produkt naar keuze?
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren

Re: 7 dagen adverteren in ruil voor 1 product

9
Jan Roelofsen schreef:
stephan93 schreef:Hey allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum maar ik ga hier zeker actief op worden dat heb ik al gezien :)

Ik werk voor onlinespeurtocht.com en hier kunnen jullie, als webshop eigenaren, 7 dagen lang adverteren. Het enige dat jullie hiervoor terug hoeven te geven is 1 product naar keuze.
Ik denk dat dit voor een aantal van jullie wel iets kan zijn :)

Je kan meer lezen op de website http://business.onlinespeurtocht.com/nl/hoe-het-werkt
Wat ben je eigenlijk van plan met dat ene produkt naar keuze?
Het idee is dat hun bezoekers op jouw website gaan zoeken naar hun logo en vervolgens een prijs kunnen winnen. Ik ga ervan uit dat dat product door jouw beschikbaar wordt gesteld.
De beste shampoo vind je op http://www.GoedeShampoo.nl

Re: 7 dagen adverteren in ruil voor 1 product

12
Dit lijkt een beetje hetzelfde als Fyndle wat volgens mij in NL alweer een stille dood gestorven is. Ik heb er een jaar geleden al eens een campagne gedaan met een van mijn webshops en het heeft me alleen een product gekost dat ik weg moest geven. Niets opgeleverd.

Dit soort dingen werkt alleen als zo'n site een heel groot bereik hebt. Voor dat dat opgebouwd is lijkt meedoen weggegooid geld.
Eigenares van 6 webshops. http://www.enveloppenwebshop.nl met goedkope brievenbusdoosjes en luchtkussenenveloppen. Zie profiel welke webshops nog meer

Re: 7 dagen adverteren in ruil voor 1 product

13
GoedeShampoo schreef:Niet echt een inhoudelijk antwoord...

Is dit een serieuze onderneming of iets wat je tussendoor hebt bedacht?
Er zijn een aantal punten aangehaald hierboven die je op zijn minst mee zou kunnen nemen. Wat vind je zelf van jullie betrouwbaarheid en privacy garanties? Waarom zouden webshops je vertrouwen?
Het is een serieuze onderneming. We hebben een eerlijk winnen keurmerk wat al laat zien dat we eerlijk werken denk ik. Het SSL certificaat was de enige vraag die ik niet had beantwoord toch?Maar die had je uiteindelijk al zelf gevonden dus vandaar.

We werken volledig volgens de wet, gegevens worden uiteraard nooit verkocht. Het enige dat je als webshop hoeft te doen is gedurende de speurtocht een code op je website plaatsen zodat de spelers het logo kunnen vinden. Verder wordt er niks verwacht van de webshop eigenaren. En de code kan weer verwijderd worden op het moment dat de speurtocht is afgelopen. De code veranderd in principe niets aan de website behalve dat als er iemand ingelogd is op onlinespeurtocht en via onlinespeurtocht naar de webshop gaat hij of zij dan het logo ergens op de website kan vinden.

Ik hoop dat het zo iets duidelijker is?
webshopeigenaar schreef:Dit lijkt een beetje hetzelfde als Fyndle wat volgens mij in NL alweer een stille dood gestorven is. Ik heb er een jaar geleden al eens een campagne gedaan met een van mijn webshops en het heeft me alleen een product gekost dat ik weg moest geven. Niets opgeleverd.

Dit soort dingen werkt alleen als zo'n site een heel groot bereik hebt. Voor dat dat opgebouwd is lijkt meedoen weggegooid geld.
Het is een doorstart van fyndle. Het leek de eigenaar beter om de naam te veranderen naar onlinespeurtocht. Op dit moment zijn we wel een stuk serieuzer bezig dan we waren toen het nog fyndle was. We zien dat er steeds meer registraties komen en van de klanten krijgen we positieve reacties ook al is het aantal spelers nog niet geweldig groot.
Niet langer te veel uitgeven aan Google Adwords?
Online marketing bureau BSR Online

Re: 7 dagen adverteren in ruil voor 1 product

14
eerlijk winnen keurmerk, pff je wordt tegenwoordig doodgegooid met keurmerken. Je kan er trouwens net zo goed een zelf verzinnen.

eens gekeken bij eerlijkwinnen.nl
Adres , ergens in rijen Nederland
Tel, ja 06 nummer

Trek dan zelf maar een conclusie over de waarde en betrouwbaarheid van dit keurmerk.

Re: 7 dagen adverteren in ruil voor 1 product

15
bbob schreef:Trek dan zelf maar een conclusie over de waarde en betrouwbaarheid van dit keurmerk.
Goed gezien.

Dat "keurmerk" is in handen van een webbureau.
En dat webbureau zit achter verschillende van die "win"-sites.

Met andere woorden: een webbureau misbruikt een eigen "keurmerk" om eigen projecten goed te keuren.

+1 voor @bbob.
StoreCore.io