Pagina 1 van 1

Feedback gevraagd voor Bunnyboutique.be

Geplaatst: 27 september 2014
door made_in_belgium
Hallo,


Na mijn voorstelling is het tijd om van ervaren webwinkeliers feedback te krijgen over onze webwinkel. :)

http://www.bunnyboutique.be is het adres.

Bezoekers komen met mondjesmaat binnen en we hebben ondertussen 99 likes op facebook.

Maar tot nu toe maar een order.

Mag vandaar vragen om naar de shop te kijken en me eerlijk zeggen wat jullie ervan vinden? Suggesties? Opmerkingen? Alles is welkom!

Groetjes!

Re: Feedback gevraagd voor Bunnyboutique.be

Geplaatst: 29 september 2014
door made_in_belgium
Niemand??

Re: Feedback gevraagd voor Bunnyboutique.be

Geplaatst: 05 oktober 2014
door made_in_belgium
Mensen, ik wil niet zagen :-) Maar zou het wel erg fijn vinden mocht er beetje reactie zijn..
Voor mij (net als voor jullie) is feedback zeer belangrijk. Ik wil weten of ik goed bezig ben, of de layout cava is, of...

Alvast bedankt!

Re: Feedback gevraagd voor Bunnyboutique.be

Geplaatst: 05 oktober 2014
door Ward
Met de lay-out is weinig mis. Mooi!

Alleen heb ik de pop-up die om Facebook-likes smeekt 5 keer moeten wegklikken. Niet zo mooi, want na 3 keer is de gemiddelde bezoeker al vertrokken.

Re: Feedback gevraagd voor Bunnyboutique.be

Geplaatst: 06 oktober 2014
door Electronixs.nl
Ik vind het ook echt een hele mooie webshop. Maar inderdaad de facebook hindert me

Re: Feedback gevraagd voor Bunnyboutique.be

Geplaatst: 07 oktober 2014
door i-mobile
De prijzen vind ik persoonlijk nogal fors, bijvoorbeeld 30 euro incl. verzenden voor een spaarpotje, dat duurt erg lang voordat dat terug verdiend is. Hoop zaken die ook afleiden, tags, geen reviews et cetera, maar belangrijker is hoeveel bezoekers per dag en wat doe je aan marketing want concurrentie is moordend. En ja zet die facebook likes uit, zwaar irritant.

Re: Feedback gevraagd voor Bunnyboutique.be

Geplaatst: 08 oktober 2014
door made_in_belgium
Bedankt voor de feedback!

Ja dat facebook venster is ondertussen uitgezet. Het bracht geen likes op en was irritant.

Geen reviews, ja dat klopt.. Feedbackcompany en co vragen een maandabonnement te nemen alvorens je feedback op je site kan posten (als je die al krijgt van de klant). Maar het 'probleem' is dat ik momenteel nog maar enkele bestellingen heb gehad. Die 14 euro de maand is dus nogal duur voor die paar bestellingen.. Op welke manier vragen jullie feedback? En hoeveel kost die dienst?

Ja de prijzen zijn niet aan de lage kant, dat klopt. Maar het is wel een Amerikaans merk dat hier niet verkocht wordt. Denken jullie dat ik de verzending misschien moet verlagen? Naar 4,99 of 3,99 of 2,99?

Re: Feedback gevraagd voor Bunnyboutique.be

Geplaatst: 09 oktober 2014
door Elektrobert
Mooi, smaakvolle site met een heel mooi product, dus dat mag best duurder zijn.

Je verzendt al gratis vanaf een bepaald bedrag, maar als de winstmarge het toelaat zou ik de verzendkosten verlagen naar EUR 2,99.