Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Ellensmode
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 september 2014

Graag feedback voor mijn nieuwe webshop ellensmode.com

30 september 2014

Willen jullie eens een kijkje nemen in mijn nieuwe webshop en jullie mening geven? Alvast hartelijk dank.
http://www.ellensmode.com
 
Electronixs.nl
Berichten: 802
Lid geworden op: 06 augustus 2014
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Graag feedback voor mijn nieuwe webshop ellensmode.com

01 oktober 2014

Het paars doet wel een beetje pijn aan de ogen. Misschien een iets zachter kleur gebruiken. Je bestelknop is net een tinje lichter en wat wit erin.

Het menu is ook nog niet optimaal. Standaard klap het submenu grote maken uit. Als je hem weer inklapt en ergens op klikt dan klap deze weer uit. Het dan onoverzichtelijk op welke button er geklikt is.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl
 
Ellensmode
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 september 2014

Re: Graag feedback voor mijn nieuwe webshop ellensmode.com

01 oktober 2014

Het paars doet wel een beetje pijn aan de ogen. Misschien een iets zachter kleur gebruiken. Je bestelknop is net een tinje lichter en wat wit erin.

Het menu is ook nog niet optimaal. Standaard klap het submenu grote maken uit. Als je hem weer inklapt en ergens op klikt dan klap deze weer uit. Het dan onoverzichtelijk op welke button er geklikt is.
Dank je voor je input. De kleur heb ik meteen aangepast temeer omdat ik zelf ook al twijfelde...vwb het menu heb ik nog geen idee hoe ik dit ga doen maar ga er zeker over nadenken.
 
Gebruikersavatar
Jan Roelofsen
Berichten: 1458
Lid geworden op: 30 oktober 2011
Locatie: Renswoude
Contacteer:

Re: Graag feedback voor mijn nieuwe webshop ellensmode.com

01 oktober 2014

Vooraf; ik koop tot nu toe nog nooit kleding online.

Wat ik wel weet is dat ik je kleur en opmaak niet echt mooi vind. Te springerig; kleuren doen me zeer aan de ogen.

Ik zie niet zo snel welke software je gebruikt maar kun je niet een thema pakken wat al anders met stijl en kleuren om gaat?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: Graag feedback voor mijn nieuwe webshop ellensmode.com

02 oktober 2014

Ik vind de kleuren ook te fel. De kleding valt daar niet meer door op. Persoonlijk vind ik dat Houtbrox.nl een mooie site heeft. De gebruikte kleuren zijn licht, waardoor de afbeeldingen beter tot hun recht komen.

Ik zou de omschrijving van de groepen korter maken. De balkjes door de foto's vind ik storend.

Je verkoopt kleding, dus de kleding moet in het oog springen. De banner vind ik heel leuk.
Neem een witte achtergrond en gebruik grijstinten (maar ook niet teveel).

Gebruik ook de zelfde omschrijving en noem het niet de ene keer shirts en tuniek en de volgende keer shirt en top. Ik heb een eerdere site genoemd met een goede omschrijving.

Maar smaken verschillen....
 
Ellensmode
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 september 2014

Re: Graag feedback voor mijn nieuwe webshop ellensmode.com

02 oktober 2014

Ik vind de kleuren ook te fel. De kleding valt daar niet meer door op. Persoonlijk vind ik dat Houtbrox.nl een mooie site heeft. De gebruikte kleuren zijn licht, waardoor de afbeeldingen beter tot hun recht komen.

Ik zou de omschrijving van de groepen korter maken. De balkjes door de foto's vind ik storend.

Je verkoopt kleding, dus de kleding moet in het oog springen. De banner vind ik heel leuk.
Neem een witte achtergrond en gebruik grijstinten (maar ook niet teveel).

Gebruik ook de zelfde omschrijving en noem het niet de ene keer shirts en tuniek en de volgende keer shirt en top. Ik heb een eerdere site genoemd met een goede omschrijving.

Maar smaken verschillen....
Heel hartelijk dank en ik ben er meteen mee aan de slag gegaan, en inderdaad het oogt nu rustiger. De balkjes op de foto vind ik ook niets maar dat kan ik niet veranderen (copyright van de leverancier). Meer tips en trucs altijd welkom!
 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: Graag feedback voor mijn nieuwe webshop ellensmode.com

02 oktober 2014

Wat een ander kleurtje al niet doet :-) Het ziet er veel beter uit.

Waarom bewerk je de foto's niet en verwijder je het bovenste deel? Dit kan je doen in Paint.

Wel flauw van de leverancier....maar ik heb ook wel eens foto's gevraagd, die ik niet kreeg.
Ze waren namelijk gewatermerkt door mijn leverancier. Het waren zogenaamd "eigen foto's",
maar ik zie ze wel bij concullega's.

Groeten,
Josée
 
Ellensmode
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 september 2014

Re: Graag feedback voor mijn nieuwe webshop ellensmode.com

02 oktober 2014

Wat een ander kleurtje al niet doet :-) Het ziet er veel beter uit.

Waarom bewerk je de foto's niet en verwijder je het bovenste deel? Dit kan je doen in Paint.

Wel flauw van de leverancier....maar ik heb ook wel eens foto's gevraagd, die ik niet kreeg.
Ze waren namelijk gewatermerkt door mijn leverancier. Het waren zogenaamd "eigen foto's",
maar ik zie ze wel bij concullega's.

Groeten,
Josée
Dank je wel Josee, ik ga met de foto's aan de slag als ik heeeel veel tijd heb, moet nl ook nog fulltime werken voor de baas :)
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht