Wat denk je over e-Franchising?

Nog nooit van gehoord (Geen stemmen)
Wel gehoord maar lijkt me niks
Totaal aantal stemmen: 1 (100%)
Wel gehoord en zou ik graag eens proberen (Geen stemmen)
Wel gehoord en heb nu zelf een e-Franchise (Geen stemmen)
Totaal aantal stemmen: 1

Michiel stelt zich voor

1
Hallo,

Ik ben Michiel en de bedrijfsleider van Tulip Furniture BV. Sinds November 2013 ben ik gestart met de Nederlandse editie van de online meubelwinkel Beliani. Ik ben 39 jaar en dit is alweer mijn 4de online onderneming.

Beliani heeft een franchise model opgezet en wij zijn een van de eerste franchisenemers. Dit model heeft voor ons de start een stuk makkelijker gemaakt omdat een groot gedeelte van de infrastructuur al bestond, zoals het meubel sortiment, meubel opslag en transport. Wij zijn intussen al goed gegroeid en zullen in de nabije toekomst rondkijken of we niet nog meer e-Franchises zullen aannemen.

Bij interesse in het franchise thema kun je je altijd even melden: eCommerce Franchise Modellen en Consulting.

Ik ben verder vader van 1 zoontje en alweer sinds jaren gelukkig getrouwd met een ondersteunende vrouw. Het belangrijkste in deze business!
De voordeligste online design meubelwinkel van Europa

Re: Michiel stelt zich voor

2
Welkom op het forum, Michiel.

E-franchising is mij bekend en ik denk dat het veel potentie heeft, zolang je maar niet links wordt ingehaald door dropshipping en rechts door direct-to-consumer-geweld.
StoreCore.io

Re: Michiel stelt zich voor

4
GoedeShampoo schreef:Beetje jammer dat je link direct verwijst naar je persoonlijke pagina.
Nog erger dat deze pagina niet werkt..?
Die link is van de e-franchise (inderdaad erg t-r-a-a-g)
[edit: en ook nog lang niet klaar...]

Link naar de winkel staat in de 'footer' :wink:

@TS > welkom! :wink:
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.