Webwinkel participatie | Unieke kans!

1
Ik heb een uniek product ontwikkeld waar (enorm) veel potentie inzit.

Aangezien ik ook een offline bedrijf run, ontbreekt het me aan de kennis en middelen om het maximale uit het online concept te halen.

Enkele hoofdpunten:

- Oplossing van een bekend probleem
- Geen concurrentie
- Goede conversie van 3% tot 6%
- Elk huishouden is een potentiele klant
- goede winstmarge
- Uitstekende mogelijkheden om het concept internationaal te vermarkten
- Een journalist van De Telegraaf is de oplossing op dit moment aan het beoordelen. Dit zal zo goed als zeker leiden tot een artikel in de Telegraaf.

Heb jij de kennis en ervaring om het maximale uit een webshop te halen, en kun je dit met referentie(s) aantonen.

Beschik je tevens over de financiele middelen om te participeren in een webshop, Dan is dit een unieke kans.

Ben je geïnteresseerd geraakt, stuur me dan een pm.

Re: Webwinkel participatie | Unieke kans!

2
product123 schreef: - Goede conversie van 3% tot 6%
- Een journalist van De Telegraaf is de oplossing op dit moment aan het beoordelen. Dit zal zo goed als zeker leiden tot een artikel in de Telegraaf.
Hoe kan jij vantevoren al weten wat de conversie gaat zijn als er nog geen concurrentie is? Hoe weet je zo zeker dat het artikel positief gaat zijn? Misschien wordt het wel tot de grond toe afgebrand.

Re: Webwinkel participatie | Unieke kans!

4
Duidelijk. Misschien even het woord concept opzoeken in het woordenboek? In dit soort gevallen betekend dat 99% van de tijd dat iemand vind dat ie een supergoed idee heeft maar niet de ballen om het uit te voeren. Heb je verhaal nog 2x doorgelezen en heb nergens kunnen opmaken dat de shop live is. Vandaar mijn vragen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Webwinkel participatie | Unieke kans!

5
Zoals ik uit je eerdere posts begrijp gaat het om 1 uniek product waarvan jij de leverancier en het enige verkooppunt bent???

Volgens mij kan je je in dit geval beter focussen op de marketing van het product ipv optimalisatie van de webshop!

Re: Webwinkel participatie | Unieke kans!

6
Ik run reeds een bedrijf waar deze oplossing succesvol bij hotels, ziekenhuizen etc wordt toegepast.

Gezien de vraag vanuit de consumentenmarkt is er dus nu ook een webshop. Het ontbreekt me aan de expertise om hier het maximale uit te halen. Vandaar dat ik op zoek ben naar een partner die het maximale rendement weet te halen uit de webshop.

Re: Webwinkel participatie | Unieke kans!

7
Vandaar dat ik op zoek ben naar een partner die het maximale rendement weet te halen uit de webshop.
Waarom moeten er dan financiele middelen meekomen. Het lijkt me dat jij moet betalen voor iemand die dat gaat doen.

Re: Webwinkel participatie | Unieke kans!

9
met een conversie van 3-6% doe je het al niet zo slecht :P Lastige job omdat heel veel te verbeteren. Ik ben wel benieuwd wat het product is.

Als het binnen een assortiment van bestaande webwinkels past is het misschien handiger om als groothandel aan hen te leveren? zelf minder werk en zij doen hun best zoveel mogelijk te verkopen.

Re: Webwinkel participatie | Unieke kans!

10
De behaalde conversie geeft aan dat de webshop goed in elkaar steekt. De bezoekers kwamen van print redactionele stukjes, gemiddeld 100-150 bezoekers per dag.

Het is nu zaak om de 3% tot 6% conversie van bv 1000 dagelijkse bezoekers te krijgen. Its a numbers game -)

Re: Webwinkel participatie | Unieke kans!

11
Zoals ik al zei:
Mick schreef:Zoals ik uit je eerdere posts begrijp gaat het om 1 uniek product waarvan jij de leverancier en het enige verkooppunt bent???

Volgens mij kan je je in dit geval beter focussen op de marketing van het product ipv optimalisatie van de webshop!
De overige 94-97% haakt waarschijnlijk af omdat ze het product (nog) niet willen aanschaffen!
Je hebt geen last van concurrentie dus kan je je beter focussen op de marketing van het product ipv de webshop (die vinden ze toch wel)

Re: Webwinkel participatie | Unieke kans!

12
Aangezien je cijfers al voor een deel hebt gegeven ontbreekt de aller belangrijkste.
Wat is de gemiddelde orderwaarde per bestelling.

Een conversie van 3-6% is leuk maar als de orderwaarde 10 of 20 euro is schiet het niet erg op. tenzij je 1000 bezoekers krijgt.

Kun je hier iets meer over vertellen.