Captain Rank: krachtige backlinks van Hollandse bodem

1
Afbeelding


Je hebt al backlinks door linkruilen/partners, maar stijgt niet in de zoekresultaten.
CaptainRank.com creëert krachtige in-content backlinks die jouw website wél doen stijgen.


Jouw competitie voorbij gaan in Google vereist keyword research, kwalitatieve content en relevante backlinks van websites met autoriteit. Op CaptainRank.com vind je rond de 25 sterke websites die naar jouw website kunnen linken (bekijk actuele lijst).

KENMERKEN
- Gem. Page Authority: 39 (via Moz.com)
- Gem. Domain Authority: 28 (via Moz.com)
- Gem. Trust Flow: 21 (via Majestic.com)
- Gem. Citation Flow: 32 (via Majestic.com)
- Uniek C-Class IP adres per website/backlink
- Posting op homepage (direct effect van hoge PA)
- Sites met moderne layout & design
- Sites met kwalitatieve NL content
- Artikelen insturen m.b.v. credits
- Backlinks levenslang online
- Geen abonnementsdienst
- Credits verlopen nooit
- Professionele support
- Particuliere verkoop

TARIEVEN
- 1 credit: €19
- 5 credits: €79
- 10 credits: €129

Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact op via PM of via het contactformulier op CaptainRank.com.

Groeten,
René

Re: Captain Rank: krachtige backlinks van Hollandse bodem

2
Leuke website maar 1 groot probleem.

Ik zie nergens contactgegevens, ik weet dus niet met wie ik zaken doe en aan wie ik zou betalen. Het is net als een vreemde die je op straat aanspreekt, een mooi verhaal verteld en dan geld geeft om het uit te voeren.

De aanbieding is een blognetwerk waarop mensen links kunnen plaatsen. Klinkt leuk maar google kijkt er steeds meer doorheen. Waarom zou ik als ik zeg een matras verkoop dat onder woninginrichting valt tussen andere artikelen met gsm of zeg ipad staan.

Wat je voor goede linkbuilding wil is niche blogs. Dus in het voorbeeld matras zou je een blog willen hebben met artikelen uit dezelfde niche. Tafels, stoelen, inrichtingen. Dat heeft veel meer waarde dan een algemene blog.

Daarnaast is de prijs voor de links ook fors.tussen de 12,90 en 19 per credit = schijnbaar geplaatst artikel. Daarvoor moet je zelf nog het artikel schrijven.

Bij tarieven zie ik membership gesloten dus vraag ik me echt af waarom je hier iets plaatst als het al gesloten is.

Conclusie vage aanbieding en slecht onderbouwd.

Update 5 minuten later. Het domein even door de whois gegooid en zie daar:

Registrant Name: WHOISGUARD PROTECTED
Registrant Organization: WHOISGUARD, INC.
Registrant Street: P.O. BOX 0823-03411
Registrant City: PANAMA
Registrant State/Province: PANAMA

Waarom heb je als aanbieder van diensten een afschermt domein nodig zodat er niet te zien is wie er achter zit. Een normaal bedrijf c.q aanbieder heeft geen problemen kenbaar te maken wie hij/zij is.

Als iemand hier vaag over is trek ik daar een conclusie uit. Of die gerechtvaardigd is weet ik niet en daarom vermeld ik die hier niet. De rest van de lezers kan zelf een conclusie trekken.

Re: Captain Rank: krachtige backlinks van Hollandse bodem

3
Beste Bob,

Dank voor je reactie en complimenten voor je uitgebreide research! :D

Jammer dat je deze indruk hebt gekregen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Leden van Captain Rank zijn tot op heden zeer tevreden met de service. Dat is ook de rede waarom het net uitverkocht is. Dit gebeurt automatisch wanneer de grens van het maximaal aantal leden wordt bereikt.

Om het portfolio te beschermen hanteren we het beleid dat we de websites niet bekend maken. Hierdoor houden we de websites op lange termijn sterk zodat onze leden hier in de toekomst van kunnen blijven profiteren. De links blijven immers permanent online staan.

Het linken met sites die louter binnen jouw niche vallen, is niet per se noodzakelijk. Het is prima om Google te laten weten in welke niche je werkzaam bent (bv. vakantie) door enkele backlinks in die niche te hebben. Het internet is alleen veel veelzijdiger dan dat. Google is zich hier bewust van en houdt hier rekening mee.

Bijvoorbeeld: een vakantieblogger die met zijn gezin in een Volvo op reis is geweest naar Italië, en heerlijke Italiaanse recepten heeft uitgeprobeerd, linkt niet naar andere vakantiesites. Waarom zou ie? Hij linkt dan logischerwijs naar een site over de praktische Volvo waar die zo prettig met zijn grote gezin in kon reizen. Of naar een receptenpagina waar dat bijzondere recept staat wat hij in Italië leerde kennen.

D.m.v. het bovengenoemde voorbeeld maak je relevante in-content backlinks. Je weet immers zelf het meeste van jouw niche af en kunt op deze manier controle houden over de content die naar jouw site linkt.

Mocht je toch liever een site in jouw niche willen zien? We zijn continue op zoek naar nieuwe niches en nemen die in de toekomst wellicht op.

Wat betreft de tarieven, deze zijn momenteel marktconform.

Hartelijke groet,

René | Captain Rank
(Linkedin profiel)
Captain Rank: krachtige backlinks die jouw webshop doen stijgen

Re: Captain Rank: krachtige backlinks van Hollandse bodem

4
René,

Leuk verhaal mijn ervaringen zijn toch anders wat betreft blogs en niches en algemene blogs. Daarnaast veranderd google continue het algoritme en ik spreek uit ervaring dat ze zo sommige netwerken ook ontdekken.

Via vergelijkbare aanbieders weet ik ondertussen dat algemene blog links van pagina's met van alles en nog wat een vele lagere waarde hebben voor google dat relevante artikelen van een website die uitsluitend over een niche gaat. Niche websites zijn echter een stuk duurder in onderhoud maar scoren wel beter.

Om nog een stap verder te gaan met de links zou je om helemaal geen footprint achter te laten met minimaal 5 cms systemen moeten werken. Ene site in wordpress, andere joomla,, drupal, noem ze maar op. Dit doen echter de minste bedrijven want het kost meer tijd = geld. Het werkt echter wel beter en betrouwbaarder op de lange termijn.

Als je andere domeinen ook afgeschermd zijn is dat wederom voor google ook een footprint waar ze rekening mee houden. Je moet dus liefst 25 verschillende domeinhouders hebben.

Nog een stapje verder. Domeinen liefst bij 2 of 3 registrars.

Bovenstaand verhaal ben ik nog niet tegengekomen en laat helaas zien hoe eenvoudig sommige link bouwers zich er van afmaken. Met linkbouw is het helaas nog zo in het land der blinden is 1 oog koning.

Wat betreft privacy.
Dat je een blognetwerk afgescheiden wil houden lijkt me logisch.
Je domein waar je hier reclame voor maakt staat los van je blognetwerk.
Als je iets verkoopt moet het voor mij duidelijk zijn met wie je zaken doet, dat is nu niet het geval. Werk je met afgeschermde domeinen is de algemene mening dat je iets te verbergen hebt, je gegevens. Idem voor gegevens op je website zelf.

Er zitten hier genoeg website eigenaren en stuk voor stuk hebben ze netjes hun bedrijfsgegevens inclusief kvk en tel nummer op de website staan.
Als je als webshop geen gegevens op je website hebt staan krijg je al geen keurmerk en denk dat er ook weinig klanten zijn die bij je kopen.

Een discussie of het wel of niet op de website zetten is totaal zinloos.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Captain Rank: krachtige backlinks van Hollandse bodem

5
Beste Bob,

Dank voor je tips. Deze hebben we allemaal al toegepast op onze sites.

Captain Rank bevat overigens geen sites met 'van alles en nog wat'. Zodra iemand een irrelevant artikel instuurt, wordt deze afgewezen en vragen we hem/haar deze te corrigeren. Zo blijven de sites sterk en relevant in hun niche.

Tijdens het aanmeldproces wordt netjes vermeld dat de site vooralsnog gebaseerd is op particuliere verkoop. We hebben het als hobby opgestart en verwachten ons begin 2015 in te schrijven bij de kvk.

Heel veel succes me je site.

Hartelijke groet,
René

Re: Captain Rank: krachtige backlinks van Hollandse bodem

11
Zyra schreef:En dan ook een zeer mobiel onvriendelijke site. Niet handig!

Gelukkig heb ik mijn eigen bloggersnetwerk dat een stuk beter werkt dan dit. En is goedkoper, dat sowieso.
Een eigen bloggersnetwerk, ipv een eigen blognetwerk. Dat klinkt interessant! Ik ben hier ook mee bezig geweest, maar het binnenhalen van de bloggers is aardig moeilijk. Zeker omdat de meesten alles doen via zanox e.d.

Hoe heb jij dat precies aangepakt?

Re: Captain Rank: krachtige backlinks van Hollandse bodem

12
Met eigen netwerken moet je tegenwoordig opleeten, d.w.z je kan het goed doen zonder voetafdruk voor google.

Neem 10 shared hosting pakketten met verschillende ip adressen.
Gebruik verschillende nameservers
koop 10 domeinen, 8 NL en 2 BE. Let op gebruik geen afgeschermde registratie dat = voetafdruk maar zorg voor 10 verschillende domeinhouders (creatief zijn)
Je kan op alle 10 blogs Wordpress zetten, dat is eenvoudig maar komt ook al in de buurt van een voetafdruk.
Werk bij voorkeur met 3 of 4 verschillende cms systemen, wordpress, joomla en noem ze op.
De meeste hosters hebben installtron dus installeren gaat eenvoudig.
Nu moet je content op je site krijgen.
Zet maximaal 10-15% van jou artikelen met links op deze blogs.
De rest vul je met artikelen van anderen en belangrijk ook een 5% artikelen met links naar sites als wikipedia of tijdschriften.

Op bovenstaande manier krijg je een voor google heel natuurlijk lijkend linknetwerk.
Dit netwerk moet je ook voorzien van backlinks zodat ze goed gaan scoren. hiervoor kun je links van een aanbieder als hierboven gebruiken, hoewel ze te duur zijn er er goedkopere zijn. Je eigen netwerk kun je gerust met goedkopere links pushen.

Tip zorg er voor dat artikelen liefst 400 woorden hebben. Meer is beter en zorg voor inhoudelijk goede artikelen. Google kijkt meer en meer naar inhoud.

Je eigen netwerk kun je via sites als sitedeals aanbieden. Je krijgt dan reacties van mensen die links ruilen. d.w.z jij plaatst hun artikel op jou site en krijgt daarvoor meestal gratis links terug.

Re: Captain Rank: krachtige backlinks van Hollandse bodem

13
monster_beetle schreef:
Zyra schreef:En dan ook een zeer mobiel onvriendelijke site. Niet handig!

Gelukkig heb ik mijn eigen bloggersnetwerk dat een stuk beter werkt dan dit. En is goedkoper, dat sowieso.
Een eigen bloggersnetwerk, ipv een eigen blognetwerk. Dat klinkt interessant! Ik ben hier ook mee bezig geweest, maar het binnenhalen van de bloggers is aardig moeilijk. Zeker omdat de meesten alles doen via zanox e.d.

Hoe heb jij dat precies aangepakt?
Ik zat al in het blogwereldje voor ik mijn webshop begon en vele mensen ken ik ook persoonlijk. Daarnaast zijn er steeds meer die mee willen doen, dus voor volgend jaar gaan we het anders doen.

Affiliatebedrijven ben ik geen voorstander van, tenzij je genoeg geld hebt en het uiteindelijk terug kan verdienen. Als blogger is een affiliate-netwerk wel interessant, maar advertorials plaatsen ook.

Re: Captain Rank: krachtige backlinks van Hollandse bodem

14
bbob schreef:Met eigen netwerken moet je tegenwoordig opleeten, d.w.z je kan het goed doen zonder voetafdruk voor google.

Neem 10 shared hosting pakketten met verschillende ip adressen.
Gebruik verschillende nameservers
koop 10 domeinen, 8 NL en 2 BE. Let op gebruik geen afgeschermde registratie dat = voetafdruk maar zorg voor 10 verschillende domeinhouders (creatief zijn)
Je kan op alle 10 blogs Wordpress zetten, dat is eenvoudig maar komt ook al in de buurt van een voetafdruk.
Werk bij voorkeur met 3 of 4 verschillende cms systemen, wordpress, joomla en noem ze op.
De meeste hosters hebben installtron dus installeren gaat eenvoudig.
Nu moet je content op je site krijgen.
Zet maximaal 10-15% van jou artikelen met links op deze blogs.
De rest vul je met artikelen van anderen en belangrijk ook een 5% artikelen met links naar sites als wikipedia of tijdschriften.

Op bovenstaande manier krijg je een voor google heel natuurlijk lijkend linknetwerk.
Dit netwerk moet je ook voorzien van backlinks zodat ze goed gaan scoren. hiervoor kun je links van een aanbieder als hierboven gebruiken, hoewel ze te duur zijn er er goedkopere zijn. Je eigen netwerk kun je gerust met goedkopere links pushen.

Tip zorg er voor dat artikelen liefst 400 woorden hebben. Meer is beter en zorg voor inhoudelijk goede artikelen. Google kijkt meer en meer naar inhoud.

Je eigen netwerk kun je via sites als sitedeals aanbieden. Je krijgt dan reacties van mensen die links ruilen. d.w.z jij plaatst hun artikel op jou site en krijgt daarvoor meestal gratis links terug.
In plaats van te veel tijd hierin steken, steek ik liever tijd in bloggers die schrijven, zelfs wat bij mij kopen en zelfs ervoor zorgen dat hun lezeressen of lezers bij mij kopen. En het is niet 1 persoon, maar het zijn meerdere personen. En het is niet alleen dat je in Google hoog wilt komen of wat ook, maar vooral dat juist mensen bij je gaan bestellen.

En in sommige branches zijn er gewoon ontzettend veel bloggers en dan is het juist goed om daar gebruik van te maken.

Re: Captain Rank: krachtige backlinks van Hollandse bodem

15
Ik heb misschien 1 aandachtspuntje.
Op de website wordt vermeld:

"Je wordt exclusief lid van een besloten portfolio van rond de 25 websites. Maximaal 50 members worden toegelaten om de kwaliteit van het portfolio te bewaken."

Dus als ik het goedbegrijp kom je op een netwerk van 25 websites met 50 andere url's. 25 websites met op iedere website exact dezelfde uitgaande hoofddomeinen/deeplinks.... Lijkt mij een vrij makkelijke prooi voor Google? Misschien is het juist verstandiger om diversiteit aan te brengen binnen de uitgaande links, zodat iedere website binnen het netwerk uniek is en niet gerelateerd is aan elkaar... en ook uniek qua content.

Succes met jullie netwerk!
* Handleiding voor de opzet van een WooCommerce webshop
* Deel 2: Producten versturen en verzendkosten berekenen binnen WooCommerce.

Re: Captain Rank: krachtige backlinks van Hollandse bodem

16
Beste Niels,

Dank voor je reactie en vraag! Het gaat bij hier om actieve leden. Sommige leden kiezen voor het plaatsen van louter 1 artikel, anderen voor 10. Wanneer een actief lid 'passief' wordt (na 1 maand geen artikelen ingestuurd te hebben), ontstaat er ruimte voor een nieuw lid. Hierdoor ontstaat een doorstroom met nieuwe leden die belangrijk is voor het dynamisch houden van de geplaatste links.

Het klopt overigens dat er veel tijd gaat zitten in het beheer van alle sites. Hier hebben de meeste webshop eigenaren geen tijd voor, wat heel begrijpelijk is. Wij doen niets anders dan dat werk uit handen nemen en zorgen voor sterke backlinks die hen omhoog brengt in Google.

Hartelijke groet :D
René
Captain Rank: krachtige backlinks die jouw webshop doen stijgen

Re: Captain Rank: krachtige backlinks van Hollandse bodem

17
[quote="captainrank"Wij doen niets anders dan dat werk uit handen nemen en zorgen voor sterke backlinks die hen omhoog brengt in Google.
René[/quote]

Sterke backlinks is relatief en brengen je niet noodzakelijk omhoog. Voorbeelden genoeg van bedrijven die in het verleden met sterke links, hoge pr en relevatie links gebouwd hebben. Foei zegt google dat is niet natuurlijk.

Het gaat om je linkprofiel en een mooi linkprofiel heeft sterke maar ook minder sterke link. Paar startpagina links en nog wat andere. Een mooi natuurlijk profiel dus.
Het te veel gebruiken van keyword als anchor is ook al weer een fout (hebben ook wij gemaakt) die google afstraft.

Sorry maar als je roept sterke backlinks die je omhoog brengen zul je dat eerst moeten bewijzen.
Dat kun je puur meten op een moeilijk zoekwoord waar alleen jou links gebruikt worden. Dat meet je over 3 maanden en pas dan kun je uitspraken doen over omhoog brengen.

Daarnaast voor mensen die dit soort links willen kopen werk nooit met 1 aanbieder van dit soort netwerken. Google rolt ze regelmatig op en dan ben je ineens al je links kwijt. Verdeel ze over meerdere aanbieders zodat als er eentje wegvalt je niet meteen een dikke straf krijgt.

Re: Captain Rank: krachtige backlinks van Hollandse bodem

18
Beste (nog) anonymous Bob 8)

Wederom veel dank voor jouw wijze woorden. Tot nu toe zijn het allemaal zaken die wij hier al weten.

Zo te horen heb je veel (negatieve) ervaringen gehad, wat ik heel vervelend voor je vindt. Wellicht had je je beter moeten inlezen alvorens met die partijen in zee te gaan. Ook ben ik ben benieuwd naar de voorbeelden waarover je spreekt. En naar wie refereert je precies met 'wij'.

Veel groeten,
Rene
Captain Rank: krachtige backlinks die jouw webshop doen stijgen