TE KOOP: Twee Magento webwinkels te koop!

1
http://www.schilderijhuis.nl & Meubel en Meer

Prachtige Magento webshops te koop daarnaast nog een Full service internetbureau

SHOP 1: www.schilderijhuis.nl

Wij verkopen al een aantal jaren handgeschilderde schilderijen offline. Een Klein jaar geleden hebben wij deze webshop laten maken en zelf gevuld met schilderijen. We hebben echter beide een vaste baan en stoppen met het ondernemen. Nooit veel tijd in hoeven(kunnen) steken maar met de juiste inzet een flinke omzet te realiseren!

Buitenkansje!! Vliegende start, Wat krijg je:

-Magento webwinkel t.w.v 8000 euro
-Huisstijl t.w.v 800 euro
-Nieuwe verhuur brochure t.w.v 600 euro
-2 Chinese leveranciers die hoge kwaliteit leveren
-Tussen de 40-90 bezoekers per dag
-Hoge rankings in Google op bijvoorbeeld: schilderij kopen, schilderij, kunst kopen, popart schilderij, vrolijk schilderij en dergelijk(plus min 20 pagina 1 zoekwoorden en nog veel meer op pagina 2/3/4) -Hoge PR domein
-Omzet ongeveer 10.000 per jaar met weinig tot geen tijd erin gestoken.
-Alle schilderijen in achtergronden gezet en met unieke teksten online
-Nog honderden designs die toe te voegen zijn
-Indien gewenst 1 fysieke locatie in Breda(in samenwerking met de huidige uitbater)
-voorraad bij van 450 schilderijen! Allemaal handgeschilderd(deze partij heeft al een verkoopwaarde van rond de 20.000-30.000
-Voorraad spielatten
-Marge per schilderij is tussen de 50 en 70%!
-Alle gereedschap om op te spannen en te verzenden(en uitleg) -Verder alles wat we de laatste jaren verzameld hebben aan recencies, reclamemateriaal e.d.

Alleen serieus geïnteresseerde s.v.p

Email : info@schilderijhuis.nl
Naam : Renko Stoof
Omzet indicatie : € 0 tot € 100.000
Vraagprijs : 18500 excl. BTW

---------------------------------------------------------------------

SHOP 2 http://www.meubelenmeer.nl

Leuke Magento webwinkel met alle producten van de dropship leverancier er al in. Deze doe ik weg om dezelfde reden als bovenstaanden echter deze webwinkel heeft nog geen omzet en is nog niet zo lang live.

Inclusief:

-SEO geoptimaliseerd op steigerhout/sloophout(ik ben SEO consultant)
-Goede dropshipleverancier (20% commissie)
-Mogelijkheid tot uitbreiden producten
-Logo
-Alle producten ingevoerd(hier zijn heeeeel veeeeel uren in gaan zitten)
-hit al een beetje in de zoekmachines en krijgt een beetje traffic(5-15 bezoekers p/dag)
-Moeten nog een paar kleine dingen aan de shop aangepast worden

Alleen serieus geïnteresseerde s.v.p

Email : info@meubelenmeer.nl
Naam : Renko Stoof
Omzet indicatie : € 0 tot € 100.000
Vraagprijs : Doe een leuk bod(geen grappen svp, beetje magento webwinkel kost al minimaal 3000 euro)

Ten slotte heb ik nog een internetbureau te koop maar die gaat alleen weg indien ik een betrouwbare partij vind of een partij die de hele handel over wil nemen.

MVG
Volg onze http://blog.s2media.co en facebookhttps://www.facebook.com/s2mediaNL voor de laatste SEO en webdesign tips

Re: TE KOOP: Twee Magento webwinkels te koop!

2
Serieus? Een SEO consultant die niet meer dan 5-15 bezoekers met DAG krijgt voor zijn eigen webwinkel?


Magento is GRATIS. Dat jij teveel betaald heb voor ontwikkelaars verhoogd de waarde van je webwinkel niet. En waarom een potentie van een ton? Doe dan een potentie van 10.000.000 als je toch bezig bent.

OMZET willen we weten. Om basis daarvan kan je een verkoopprijs maken. Leuk dat jij een SEO geoptimaliseerde webwinkel met gemiddeld 7 bezoekers hebt maar ik kan gratis een Magento winkel beginnen en dezelfde chinese drop-shipper aanspreken die jij hebt. Template kopen en ik heb wat jij hebt voor een paar tientjes. Je webwinkel bestaat maar kort en heeft maar weinig verkocht dus waarom denk je dat deze zoveel geld waard is? De waarde van een webwinkel is omzet, aantal bezoekers, Google positie, leeftijd etc. en dat heb jij te weinig om een dergelijk bedrag te kunnen vragen.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: TE KOOP: Twee Magento webwinkels te koop!

3
450 schilderijen uit de voorraad die een verkoopwaarde hebben van 20.000 tot 30.000 euro?

Op je site staan de schilderijen voor gemiddeld 250 euro.
Dat keer 450 stuks is een verkoopwaarde van gemiddeld 112.500 euro.

Ik maak ergens een rekenfoutje of jijzelf natuurlijk.
Maar dit kan nooit kloppen.

Daarnaast moet ik Varaantje gelijk geven over de hoogte van de vraagprijs en hoe die tot stand komt (gokwerk denk ik)

De site heeft zich nog helemaal niet bewezen. Dat moet de nieuwe eigenaar maar voor elkaar zien te krijgen. Dus het risico is daar dat dit niet lukt en weg is de investering.

Een magento site kost inderdaad ook helemaal niets. Dat je schrijft dat deze 8000 euro gekost heeft is heel erg veel.
Heel erg hoog....

PS: Wel een leuk product trouwens.
Groeten,
Dennis van Orsouw
Stickerland / Signers

Stickerland.nl - Online stickers bestellen
Check ook mijn blog over stickers en reclame dingen

Re: TE KOOP: Twee Magento webwinkels te koop!

4
Het Varaantje schreef: Magento is GRATIS. Dat jij teveel betaald heb voor ontwikkelaars verhoogd de waarde van je webwinkel niet.
Dennis1 schreef: Een magento site kost inderdaad ook helemaal niets. Dat je schrijft dat deze 8000 euro gekost heeft is heel erg veel
Ben erg benieuwd door wie jullie je website hebben laten bouwen, ik wil namelijk ook wel een GRATIS Magento webshop!!! :wink:

Afhankelijk van je wensen, plugins, hoeveelheid maatwerk en het niveau van oplevering zijn bepalend voor de prijs! Zelf ook al diverse richtprijzen opgevraagd, maar kom al gauw tussen de €5000-€15000,- Dat Magento zelf gratis is heeft daar niks mee te maken, het grootste deel is arbeidsloon!

Door onderdelen zelf te doen kan je een hoop geld BESPAREN, maar gratis zal het nooit worden!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: TE KOOP: Twee Magento webwinkels te koop!

5
Mick schreef:Ben erg benieuwd door wie jullie je website hebben laten bouwen, ik wil namelijk ook wel een GRATIS Magento webshop!!!
Magento kan je gratis downloaden. Dit is out-of-the-box een gratis volledig werkende oplossing. Als je 8.000 euro heb uitgegeven voor 'maatwerk' dan zou ik erbij specificeren wat het maatwerk dan wel niet is en hoe dit omzelfverhogend werkt. Als jij bv betaald heb om al het werk uit handen te geven en enkele (gratis of betaalde) add-ons hebt laten installeren wat iemand anders wel zelf kan tja....

Maar punt waar het om gaat is dat alleen noemen dat je 8.000 betaald heb voor de winkel niet betekend dat je webwinkel daardoor meer waard geworden is.

Bv je woning verkopen. Als jij net 8.000 euro betaald heb om alle muren groen te verven betekend dit niet dat je huis 8.000 meer waar is gewonden. Misschien wil de nieuwe bewoner wel paars. Maarja als je voor 8.000 net een prachtige dakkapel gebouwd heb dat is je woning wel meer waard geworden. Oftewel specificeer eens ;)

Al is het eigenlijk ook niet zo belangrijk. Omzet is belangrijk. Of jij 8.000. 50.000 of 100.00 geinvesteerd heb. Als je maandelijks 200 euro omzet draait ga je er niet meer dan een paar honderd euro voor krijgen. Dan zou ik eerder adviseren maak je genoemde 'potentie' eens waar. Een webwinkel die de eerder genoemde 100.000 draait daar kan je namelijk wel flink geld voor vragen :)
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: TE KOOP: Twee Magento webwinkels te koop!

6
[quote="Mick"Ben erg benieuwd door wie jullie je website hebben laten bouwen, ik wil namelijk ook wel een GRATIS Magento webshop!!! :wink:

Afhankelijk van je wensen, plugins, hoeveelheid maatwerk en het niveau van oplevering zijn bepalend voor de prijs! Zelf ook al diverse richtprijzen opgevraagd, maar kom al gauw tussen de €5000-€15000,- Dat Magento zelf gratis is heeft daar niks mee te maken, het grootste deel is arbeidsloon!

Door onderdelen zelf te doen kan je een hoop geld BESPAREN, maar gratis zal het nooit worden![/quote]

Het is zinloos met mensen in discussie te gaan over de kosten van een magento shop die er zelf weinig kaas van gegeten hebben en er zelf niet de hele dag mee bezig zijn. Wij hebben er nu 2.5 jaar eentje en net bezig met grote update naar 1.9 van 1.6. Nu laat ik dat zelfs door een amerikaan doen en die besteed het uit aan een vietnamees. Toch ben ik zeker 4k kwijt met update plugins template en tel mijn eigen werk en tijd dan niet.

Laat je het in Nederland doen ben je nog meer kwijt met de uurtarieven hier. Er zijn ook goedkope aanbieders die je met magento willen helpen en goedkoop is duurkoop ook al genoeg voorbeelden gezien.

Natuurlijk als je niets te doen hebt geen omzet draait kun je rustig een maand besteden aan je gratis shop en alles zelf doen. Het is gewoon een non discussie met mensen die er geen kaas van gegeten hebben.

Natuurlijk is het wel zo als de verkoper stelt 8000 euro moet je het wel onderbouwen. Design 800 euro. Hij kan natuurlijk ook 50-100 euro per uur van zijn eigen tijd op dat bedrag geplakt hebben.