Weinig bezoekers op website

1
Ook wij hebben hier last van. Google adwords geprobeert, verschillende SEO tools laten scannen etc. Alles lijkt goed te staan en toch weinig bezoekers. Volgens Google een slechte W3C ranking ?
Metatags en Metabeschrijvingen zijn overal gevuld en aanmeldingen bij o.a. Beslist.nl zijn ook al gedaan. Iemand nog suggesties ? ( kan niet aan de prijzen liggen, want van de weinige bezoekers koopt er altijd wel 1 ). http://www.kidswishes.nl

Re: Weinig bezoekers op website

2
Mijn eerste vraag zou zijn: heb je vooraf onderzoek gedaan of de markt interesse heeft in je product (gepersonaliseerde kleding) en waarmee je je gaat onderscheiden? Waarom zouden mensen naar jou gaan en niet bij Spreadshirt (die ook kinder- en babykleding aanbied) gaan? En waar zoeken die klanten naar als ze opzoek zijn naar zo'n product (zoekwoordenonderzoek)?
Geurcomponist in hart en ziel... Maar voor kant-en-klare producten met heerlijke geuren, kun je deze direct aankopen in mijn webwinkel.

Re: Weinig bezoekers op website

3
Het invullen van metatags en het doorlopen van een seo site checkup zal je nog niet meteen veel laten verkopen. Het kan zijn dat de on-site seo klopt, maar hoe zit het met je backlinks?

Nog belangrijker: je webshop zelf, als ik eerlijk ben vind ik het er erg ouderwets uitzien, achtergrond is een doorn in het oog. Daarnaast heb je wel een aantal producten die misschien leuk zijn, maar de kwaliteit van de foto's laten te wensen over.

Verder is je collectie erg klein, je hebt een rubriek met jongenskleding, maar er staat niets in. Kies een neutrale achtergrond wat rust creëert en zorg voor een degelijk logo.

Werk aan de winkel. Veel succes

Re: Weinig bezoekers op website

4
Langere omschrijvingen maken.
Keek even bij de geboorte letterbak
Als daarop gezocht wordt in google kom je op plek 130 ongeveer tevoorschijn.
Nu is het ook zo dat de eerste plaatsen ook geen lange omschrijvingen hebben. Dat kan dus ook beteken dat je site nog te nieuw is en nog aan het stijgen is. (nog geen jaar oud)
Maar hoe meer je verteld hoe beter het is.
Geeft alt en title omschrijvingen bij plaatjes.
Zoals eerder gezegd helpen links naar je website ook.
Nog belangrijker: je webshop zelf, als ik eerlijk ben vind ik het er erg ouderwets uitzien, achtergrond is een doorn in het oog. Daarnaast heb je wel een aantal producten die misschien leuk zijn, maar de kwaliteit van de foto's laten te wensen over.
Verder is je collectie erg klein, je hebt een rubriek met jongenskleding, maar er staat niets in. Kies een neutrale achtergrond wat rust creëert en zorg voor een degelijk logo.
Dit is van minder belang omdat je zelf al zegt dat de weinig bezoekers die er zijn wel regelmatig kopen.
Maar gelijk heeft hij wel wat de uitstraling betreft.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Weinig bezoekers op website

6
Leg eens uit: Waarom denk jij dat mensen bij jou zouden moeten kopen, en waarom denk je dat ze dat niet doen?

Persoonlijk vind ik de webshop niet voldoen aan de eisen die men in 2014 stelt. En dan bedoel ik niet de ssl verbinding, of contactgegevens, want dat klopt wel. Je verdere presentatie is ver beneden peil, het ziet er simpelweg amateuristisch uit.

Overigens vind ik je stukje "over ons" bijzonder saai en 13 in een dozijn, het lezen niet waard. Waarom wordt daar niet eens wat creatiever mee om gegaan, het straalt zoveel "ik heb geen zin om iets te bedenken" uit, jammer, gemiste kans.

Re: Weinig bezoekers op website

7
ikwilzitzakken schreef:Het invullen van metatags en het doorlopen van een seo site checkup zal je nog niet meteen veel laten verkopen. Het kan zijn dat de on-site seo klopt, maar hoe zit het met je backlinks?

Nog belangrijker: je webshop zelf, als ik eerlijk ben vind ik het er erg ouderwets uitzien, achtergrond is een doorn in het oog. Daarnaast heb je wel een aantal producten die misschien leuk zijn, maar de kwaliteit van de foto's laten te wensen over.

Verder is je collectie erg klein, je hebt een rubriek met jongenskleding, maar er staat niets in. Kies een neutrale achtergrond wat rust creëert en zorg voor een degelijk logo.

Werk aan de winkel. Veel succes
We hebben e.e.a. aangepast op de website. Kun je mij eens uitleggen wat er ouderwets uitziet ?
Volgens mij heeft 75 % van de webshops deze opzet

Re: Weinig bezoekers op website

8
henk-k schreef:Leg eens uit: Waarom denk jij dat mensen bij jou zouden moeten kopen, en waarom denk je dat ze dat niet doen?

Persoonlijk vind ik de webshop niet voldoen aan de eisen die men in 2014 stelt. En dan bedoel ik niet de ssl verbinding, of contactgegevens, want dat klopt wel. Je verdere presentatie is ver beneden peil, het ziet er simpelweg amateuristisch uit.

Overigens vind ik je stukje "over ons" bijzonder saai en 13 in een dozijn, het lezen niet waard. Waarom wordt daar niet eens wat creatiever mee om gegaan, het straalt zoveel "ik heb geen zin om iets te bedenken" uit, jammer, gemiste kans.
Wat voldoet er niet aan de eisen van een webshop in 2014 ? Kom dan ook met concrete voorbeelden, daar heb ik tenminste wat aan.

Re: Weinig bezoekers op website

9
Komt wat rommelig over doordat je uitlijning links en rechts niet helemaal strak is. Als je de achtergrond eens op wit zou zetten dan heb je dit niet.

Algemeen; je hebt een Biedmeer thema wat niet responsive is. Oftewel het kan niet meeschalen met de browser. Daardoor is eea wat 'iel' op een 22" monitor.

Die QR code is ook alweer erg 2012, laat maar weg zou ik zeggen.

Een USP heb je rechts onderin gekiepert; zou ik naar boven trekken.

Zo enkele zaken die me opvallen. Hopelijk kun je er wat mee.
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren

Re: Weinig bezoekers op website

10
Ik vind zelf de verzendkosten best hoog. Ook komen er nog betaalkosten bij. Kan je die 0,50 cent niet in het product verwerken? Ook al is het maar 50ct denk ik toch dat mensen afhaken. Natuurlijk kunnen ze ook vooraf overmaken maar dan moeten ze weer helemaal inloggen enz enz.

De drempel zo laag mogelijk houden.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl

Re: Weinig bezoekers op website

11
info@kidswishes.nl schreef:
henk-k schreef:Leg eens uit: Waarom denk jij dat mensen bij jou zouden moeten kopen, en waarom denk je dat ze dat niet doen?

Persoonlijk vind ik de webshop niet voldoen aan de eisen die men in 2014 stelt. En dan bedoel ik niet de ssl verbinding, of contactgegevens, want dat klopt wel. Je verdere presentatie is ver beneden peil, het ziet er simpelweg amateuristisch uit.

Overigens vind ik je stukje "over ons" bijzonder saai en 13 in een dozijn, het lezen niet waard. Waarom wordt daar niet eens wat creatiever mee om gegaan, het straalt zoveel "ik heb geen zin om iets te bedenken" uit, jammer, gemiste kans.
Wat voldoet er niet aan de eisen van een webshop in 2014 ? Kom dan ook met concrete voorbeelden, daar heb ik tenminste wat aan.

Vooruit, een paar:

- De achtergrond is niet echt netjes. De foto is niet groot genoeg (herhaald zichzelf), en past totaal niet bij het onderwerp
- Er staat geen bedrijfsnaam/logo in de header. Alleen op de frontpage zie ik iets staan.
- De ® achter je bedrijfsnaam komt wat sneu over, daarnaast is de merknaam niet geregistreerd.
- De QR code op een website? Waarom? Zodat mensen met hun mobiel een foto van het scherm kunnen maken en vervolgens naar de website kunnen gaan? Een QR code is (was) handig in een bushokje of op de menukaart van je lokale snackbar, niet voor op een website.
- De rennende dieren rechts onderin, geen woorden voor.

Zoals gezegd, je teksten zijn nogal standaard en inspiratieloos. Als een "over ons" tekst begin met "jong en dynamisch" haak ik al af.

Op de kika pagina staat een link naar Youtube, waarom?

Ik kan, behalve bij de algemene voorwaarden, nergens een vestigingsadres terugvinden op de website. Dat lijkt me toch redelijk nuttige informatie voor, bijvoorbeeld, een contactpagina.