Goed overzicht van merken en leveranciers.

1
Hi,

Ik denk dat ik hier de geschikte vraag stel, mocht het verkeerd liggen hoor ik het graag en verplaats ik hem.

Ik heb al ruime ervaring met een vorige webshop die ik had, en ik ben bezig met een nieuw project. Nu wil ik ervoor zorgen dat ik een overzicht krijg in merken en leveranciers. Wat is jullie tip hiervoor? Ik denk er aan om een excel sheet te maken met daarin de informatie, en een soort search functie te bouwen. Wellicht bestaat dit al of heeft iemand anders hier ook interesse in?

Hoor het graag!

Cheers!
Blank Bean - Digital Agency
Fixie fiets kopen? Meer dan 100 fixie fietsen! TheFixedGearShop.com

Re: Goed overzicht van merken en leveranciers.

4
dit kan prima in excel. met de functie verticaal zoeken bijv. Maar ligt er een beetje aan wat je precies wilt? een artikelnummer zoeken en de leverancier/merk en alle andere relevante info van dat productnummer tonen?

waar ga je op zoeken en welke informatie wil je vervolgens zien? ik snap nu niet precies wat je wilt/vraagt.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Goed overzicht van merken en leveranciers.

5
pauwke schreef: waar ga je op zoeken en welke informatie wil je vervolgens zien? ik snap nu niet precies wat je wilt/vraagt.
Wat voor mij belangrijk is is het vinden van de juiste leverancier bij het product dat word besteld. In het beste geval wil ik een systeem ontwikkelen waar de geplaatste order in kan worden afgehandeld, m.b.t. het bestellen bij de leverancier richting het leveren van het product.

Ik snap dat je het hele order proces in je webshop kunt afhandelen, maar ik doel meer op het gedeelte als webshop zijnde in de background.

Excel inderdaad een perfecte manier, maar ik denk iets verder richting het koppelen van mijn Magento shop aan een stukje software.
Blank Bean - Digital Agency
Fixie fiets kopen? Meer dan 100 fixie fietsen! TheFixedGearShop.com

Re: Goed overzicht van merken en leveranciers.

6
als je standaard vanuit magneto een automatische export van je orders kunt krijgen bijv in txt dan kun je die met een actieve gegevens verbinding deze automatisch in exel laten verversen en als je dan handig bent met exel kun je bijna alles bouwen kost wel veel tijd/kennis.

en anders wordt het al snel wat lastiger en stukken duurder vrees ik.
suc6 in elk geval.