Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Boekenboerderij
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 november 2014
Locatie: Dreischor
Contacteer:

mijn webwinkel 5 en windows 7

01 november 2014

Een heb een webwinkel (via mijn webwinkel 5) draaien op windows xp, kan deze ook op windows 7 draaien? Of heb ik een nieuwere versie nodig? Hij is geupdate tot 5.5.6.24.
 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: mijn webwinkel 5 en windows 7

02 november 2014

Ik denk dat deze vraag beter kunt stellen op het Logivert forum. http://www.logivert.com/forum
 
wawagee
Berichten: 178
Lid geworden op: 02 november 2013

Re: mijn webwinkel 5 en windows 7

03 november 2014

Een heb een webwinkel (via mijn webwinkel 5) draaien op windows xp, kan deze ook op windows 7 draaien? Of heb ik een nieuwere versie nodig? Hij is geupdate tot 5.5.6.24.
De webwinkel zelf draait online en heeft niets te maken met uw lokale windowsversie.

De back-office loopt perfect op windows 7.

Geef trouwens zeker geen geld uit aan een upgrade naar lv6, daar krijg je gegarandeerd spijt van.
 
Gebruikersavatar
logivert
Berichten: 155
Lid geworden op: 28 december 2006
Contacteer:

Re: mijn webwinkel 5 en windows 7

04 november 2014

Een heb een webwinkel (via mijn webwinkel 5) draaien op windows xp, kan deze ook op windows 7 draaien? Of heb ik een nieuwere versie nodig? Hij is geupdate tot 5.5.6.24.
LogiVert (Mijn Webwinkel) 5 draait probleemloos op Windows 7 indien u daar de laatste update van gebruikt.
Een upgrade naar versie 6 is hier dus niet voor nodig. Mocht u echter toch vragen hebben over de voordelen van een overgang naar versie 6, dan kunt u contact met ons opnemen (Telefonisch: 013-5082540, Electronisch: https://www.logivert.com/index.php?acti ... =A_contact )
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Boekenboerderij
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 november 2014
Locatie: Dreischor
Contacteer:

Re: mijn webwinkel 5 en windows 7

05 november 2014

Zowel de pc als de laptop zijn over gezet naar windows 7. Ik loop nog wel tegen een aantal probleempjes aan maar die heb ik voorgelegd op het logivert forum. Dank jullie wel voor de reacties.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht