Even voorstellen, Jan van goedkopezwembroeken.nl

1
Hallo allen,

Ik had hier op het forum al een aantal berichten geplaatst, maar me nog niet voor gesteld.

Ik ben Jan Tanja. Afkomstig uit het Friese Kollum en getrouwd met Maaike. 44 jaar en sinds 1991 werkzaam in de retail (vanaf het begin in de sportbranche). Eerst als werknemer en in 2003 ben ik op franchise-basis mijn eigen winkel begonnen. (Time Out Sport). In 2013 besloot de eigenaar van de formule 'de stekker eruit te trekken'. Ik kon wel zelfstandig door, maar heb toen besloten te stoppen per maart 2014.

Daarna ben ik, na enkele maanden voorbereiding, via Biedmeer met goedkopezwembroeken.nl van start gegaan. Daarbij zeker in het begin regelmatig geholpen door Rene van nextstep-design.nl (waarvoor dank:-)

Want ik denk redelijk te weten hoe ik een nette en aantrekkelijke winkel kan maken, maar bij een webshop komen veel dingen kijken waar ik geen ervaring mee had (SEO, hoe bezoekers te genereren, backlinks, enz, enz.) Toch merk ik dat als je er maar veel tijd in steekt je er steeds bedrevener in wordt. Helemaal omdat het ontzettend interessant en leuk is om te doen en daar begint het toch mee. Dat je plezier hebt in wat je doet.

Ik heb al veel gehad aan het webwinkelforum, echt onmisbaar voor beginnende webshop-ondernemers als je het mij vraagt. Ik hoop dat ik in de toekomst zoveel kennis heb vergaard dat ook ik anderen antwoorden kan geven op de vragen hier op het forum. Want ik vind dat je hier niet alleen maar vragen kunt stellen, het hoort een wisselwerking te zijn van 'helpen en geholpen worden' .
http://www.goedkopezwembroeken.nl : Zwemmen in het voordeel!

Re: Even voorstellen, Jan van goedkopezwembroeken.nl

2
Beste Jan,
Welkom! Ik denk dat het al verstandig is om te starten met je webwinkel, je hebt echter wel een seizoensgebonden product dat in de winter wellicht niet veel aftrek vindt? Of zijn er toch voldoende binnen zwemmers?

Verder zijn zwembroeken natuurlijk wel hygiëne gevoelig? Heb je al een gekeken naar mogelijkheden waarmee je kunt kijken of een product al gedragen is? Heb wel een gehoord over speciale strips?

Verder een duidelijke en mooie webwinkel! Wellicht nog ergens je USPs vermelden?
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m