Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Max24
Berichten: 281
Lid geworden op: 04 februari 2011

Webwinkel te koop (dropshipment met omzet)

19 november 2014

Omschrijving website: Webshop in een niche die zich richt op hondenbezitters.

URL: Geheim en op aanvraag
Leeftijd site (maanden): 16

Maandelijks inkomsten: 750 euro (winst laatste jaar ongeveer 8.000 euro) Huidige maand reeds 1000 euro omzet

Details: Webshop draait volledig op organisch verkeer. Er is niets gedaan aan Adwords of iets dergelijks. Kopende klanten komen enkel en alleen uit organisch zoekverkeer. Webshop bezit tevens allerlei social media profielen zoals Facebook, Twitter, Tumblr en Pinterest.

Unieke bezoekers/dag: 50
Details & stats: Webshop draait op SeoShop (45 euro per maand). Webshop maakt gebruik van dropshipment. Wanneer een klant een order inschiet stuur je de order door naar de groothandel die de order dezelfde dag nog naar de klant zal versturen. De gemiddelde marge op het hoofdproduct bedraagt ongeveer 40% (afhankelijk van type, merk, kleur etc). De webshop heeft buiten SeoShop GEEN KOSTEN.

Prijs: Bieden vanaf 6.500 euro.

Waarom verkopen: Richten op ander groot project.

Betaling via:
Overschrijving

Eventuele interesse? Graag mij benaderen via PM.

Webwinkel staat opnieuw te koop, aangezien kopers de financiering niet rond kregen.
 
Electronixs.nl
Berichten: 802
Lid geworden op: 06 augustus 2014
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Webwinkel te koop (dropshipment met omzet)

20 november 2014

Maandelijks inkomsten: 750 euro (winst laatste jaar ongeveer 8.000 euro) Huidige maand reeds 1000 euro omzet
Dit is me niet helemaal duidelijk. Inkomsten zijn 750 euro. Aangezien de winst over een jaar 8000 euro was kom ik uit op 666 euro. Maar de omzet is 1000 euro per maand. Dus dat betekend een marge van 75%?
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl
 
Max24
Berichten: 281
Lid geworden op: 04 februari 2011

Re: Webwinkel te koop (dropshipment met omzet)

21 november 2014

Gemiddelde inkomsten zijn 750 en de totale winst is 8.000 euro. Gezien de geringe kosten (45 euro per maand, verder niets) is de winst erg hoog. Aangezien we ook geen gebruik maken van Adwords, Admarkt en dergelijke. De webwinkel draait enkel en alleen op organisch verkeer.
 
webshopeigenaar
Berichten: 72
Lid geworden op: 07 augustus 2013
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Webwinkel te koop (dropshipment met omzet)

21 november 2014

Als je er "niets" voor hoeft te doen en je winst is al € 8.000,00 per jaar begrijp ik niet dat je hem weg wil doen voor € 6.500,00.
Eigenares van 6 webshops. http://www.enveloppenwebshop.nl met goedkope brievenbusdoosjes en luchtkussenenveloppen. Zie profiel welke webshops nog meer
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht