Goedlopende webwinkel in led verlichting | € 15.000 omzet |

1
Wegens beindiging van V.O.F. in huidige vorm een leuke webwinkel te koop aangeboden;

URL : http://goo.gl/GxooTd

Gestart in September 2014.

LED Verlichting met kwaliteits service!

Statistieken
Leeftijd website : 3 maanden
Bezoekers : Sinds start : +- 26.000
Omzet : +- € 16.000,00
Voorraad : Kan ook worden overgenomen (Verkoopwaarde € 9.000)
Winstmarge : +- 35% van verkoopprijs

Overnamelijst
- Domeinnaam
- Webwinkel Keur certificaat met klant beoordeling 9.2 / 10
- SSL Certificaat tot Augustus 2015 (t.w.v. € 99,95 per 2 jaar)
- Hosting t/m 01-03-2014 (t.w.v. € 250,00 p/j)
- .PSD bestanden van de Flyers (zelf ontwikkeld)
- Flyers
- Licentie op het webwinkel systeem (t.w.v. € 250,00)
- Alle data en gegevens
- Klantenbestand met alle klanten
- Admarkt campagnes
- Marktplaats campagnes
- Facebook en Twitter account
- Inkoop kanalen (inclusief suggestie voor importeren)
- Support bij overname
- Eventueele RMA van oude klanten
- Tips & tricks

De website (en de voorraad) is zowel onderhands (0223-746010) te koop als via een veiling.

Bied mee in onze veiling
De veiling van de website start morgen om 16:00 uur (en loopt tot a.s. maandag 17:00 uur (de veiling van de voorraad start a.s. maandag om 18:00 uur en loopt tot woensdag 17:00 uur)

Veiling url : http://goo.gl/GxooTd
Bij vragen of interesse gelieve te bellen met 0223 74 60 10 of te e-mailen naar aron at webmindz punt nl
Goedkope LED Strips, RGB LEDStrips en LED Verlichting

Re: Goedlopende webwinkel in led verlichting | € 15.000 omze

2
Ik begrijp iets niet. Ik lees op jullie site dat jullie je voornamelijk bezig houden met "het bedenken, ontwikkelen en exploiteren van nieuwe innovatieve diensten en producten". Blijkbaar webwinkels bouwen dus. Ik zie jullie hebben maar liefst 7 verschillende webwinkels op het moment. Nog meer als ik Facebook bekijk

Oftwel jullie maken standaard out-of-the box webwinkels.... Nouja allemaal exact dezelfde basis skin. Makkelijk alleen de product feed is anders. Innovatief hoor.

Wat ik niet begrijp waarom jullie dan voorraad hebben? En wat ik al helemaal niet begrijp is dat de voorraad apart verkocht wordt. Ook vind ik een omzet van 16.000 behoorlijk voor een webwinkel die pas 2,5 maanden in de lucht is.... LED lichten zijn nou niet echt de nieuwe rage ofzo of concurrentie-loos.

Waarom trouwens per veiling? Normaal gesproken posten jullie hier een Advertentie voor jullie webwinkels. Die allemaal snelgroeiend zijn en die allemaal direct na lancering al hoge omzet draaien.

Waarom houden jullie al die sucessvolle webwinkels niet? Als ik zie hoe goed jullie webwinkels het na enkele maanden al doen dan ben je met een paar jaar finetunen millionair!
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Goedlopende webwinkel in led verlichting | € 15.000 omze

4
Ik heb even jullie post history doorgenomen.

Ik zie dan zo goed als alle webwinkels die jullie hier aangeboden hebben oftewel uit de lucht zijn oftewel nog steeds op 1 van jullie, diverse, KVK inschrijvingen staan (of niet te herleiden contractdata had)

Kan je me een link geven van een webwinkel die jullie daadwerkelijk verkocht hebben en die nog steeds omzet draait?

Maarja jullie zullen wel goed verdient hebben aan de lege schilletjes...
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Goedlopende webwinkel in led verlichting | € 15.000 omze

7
oeps: Eventueele RMA van oude klanten

Kijk daar kunnen nog eens lijken uit de kast komen als blijkt dat de led's van slechte goedkope kwaliteit waren. De nieuwe koper krijgt die garantie gevallen dan voor zijn kiezen.
Bij een normale overname worden dit soort zaken vaak juist uitgesloten en zijn ze voor de oude eigenaar.

Daarnaast 3 maanden zegt totaal niets. Omzet kun je met adwords kopen maar of je dan winst draait is weer iets anders. Rankings in led verlichting zijn moeilijk te houden, het is een markt met veel concurrentie.

website zelf niet voor mobiel template geoptimaliseerd.

succes en zoek iemand die op de veilig er geld voor wil geven.

Re: Goedlopende webwinkel in led verlichting | € 15.000 omze

8
RMA van bestellingen voor verkoop staat met een rede vermeld. Het liefst zouden wij dit uiteraard zelf afhandelen maar dit is niet haalbaar i.v.m. een persoonlijk concurrentie beding.

Het is vrij onmogelijk om een goed converserende mobiele template te crieeren met zoveel producten.

Drie maanden is inderdaad extreem kort daar is de prijs ook naar.

Transparantie geven wij graag aan de geïnteresseerde.

// edit : ik zal de komende tijd ook meer tijd investeren in de overige onderdelen van dit forum.
Goedkope LED Strips, RGB LEDStrips en LED Verlichting

Re: Goedlopende webwinkel in led verlichting | € 15.000 omze

9
Shopem schreef:RMA van bestellingen voor verkoop staat met een rede vermeld. Het liefst zouden wij dit uiteraard zelf afhandelen maar dit is niet haalbaar i.v.m. een persoonlijk concurrentie beding.
Persoonlijk concurrentiebeding, dus je mag nu helemaal geen led's verkopen ?

Als iemand zijn bedrijf verkoopt krijgt de verkoper idd een concurrentiebeding om een x tijd niet actief te zijn in die branche.
Met rma afhandeling en garantie heeft dat echter niets te maken.
Garantie gevallen zijn verkopen die betrekking hebben op verkoop voor de verkoop van je bedrijf en vallen altijd buiten een concurrentiebeding dat je afsluit bij verkoop.

Goed converterend template., sorry maar er zijn genoeg goede templates ook dat is een beetje onzin.

Maar je pakt het slim aan online verkoop en kijken wat de gek er voor geeft. Er lopen genoeg mensen rond die te weinig verstand heben en denken iets te kunnen kopen.

Zoals ik als schreef, 3 maanden koop je gewon met adwords het zegt niets over de netto winst.
Je hebt het over marge maar niet wat je er netto aan hebt overgehouden. Laat nu dat netto onder de streep juist dat zijn waar het echt om draait.

Tenzij je zalando bent, waar investeerders al honderden miljoenen ingepompt hebben.