Lijst weergaven voor producten.

1
Er zijn allerlijk manier om je producten te laten zien op je website, alleen nu zit er standaard wel al een grid en een ist view in, maar het probleem zit in het feit dat de lijst weergaven te veel
in nemen qua ruimte, ik wil daarom ook dat de lijst aanpasbaar is , zodat de ik meer controlle heb over de grote van een product in de lijst weergaven.

als er straks 100 verschillende maten opstaan wil ik niet dat je een pagina moet scrollen en dan nog maar 5 producten voorbij bent :D.

dus is mijn vraag.

Is de standaard lijst weergaven verder aan te passen ?
of is er een extentie waarmee dit mogelijk is?

of een andere oplossing is natuurlijk ook welkom,
alvast bedankt voor de hulp.

Re: Lijst weergaven voor producten.

3
Dankje dat is ook wel een goed idee,

Maar het zit hem meet in hoe groot 1 product weer gegeven word in de lijst.

ze zijn nu 230x800px ( even een ruweschatting )
en ik wil de lager hebben. iets van 75px of zelfs maar 50px.

nu: (dit is hoe het er nu uit zit, hoop dat dit te begrijpen is)
[ ][naam van het product][ wit ][ prijs ]
[ img ][product omschrijving ][ wit ][winkelwagen knop ]
[ ][ ][ wit ][ verlanglijst / vergelijk]

dit is wat ik wil hebben:
gewoon 1 regel. niets meer :D

Afbeelding
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Lijst weergaven voor producten.

5
Formaten van afbeeldingen worden bepaald door je template.
Je zal dus specifiek moeten kijken hoe jou template daar mee omgaat.
Je kan aan de template bouwer vragen waar je dit zou kunnen vinden en veranderen.

Re: Lijst weergaven voor producten.

6
dat gaat helaas niet , heb al meerdere keren contact geprobeerd te zoeken met de makers van het template, maar er word niet gereageerd.

Het is puur om het overzicht te behouden , als mensen een andere formaat van 1`product willen , zonder dat er 10.000 producten op een pagina komen.

Re: Lijst weergaven voor producten.

7
Leonhearth schreef:Het is puur om het overzicht te behouden , als mensen een andere formaat van 1`product willen , zonder dat er 10.000 producten op een pagina komen.
Filters dus. Je filtert tot op het niveau waar je allemaal dezelfde producten ziet en alleen het formaat onderling nog verschilt. Dan heb je geen 10.000 verschillende formaten van één product meer, neem ik aan.
StoreCore.io

Re: Lijst weergaven voor producten.

8
nee dat klopt,

maar het moet zo duidelijkmogelijk zijn zonder dat mensen nog moeten gaan zoeken,
dus je kiest 1 type dat je wilt hebben , dat kom je in de lijst weergaven terrecht,
daar kies je dus het formaat dat je wilt hebben, deze word in een lijst weergegeven.
het is niet de bedoeling dat mensen nog extra moeten gaan filteren.

maar na lang zoeken kwam ik er achter dat hij bestaat uit de list.phtml / style.css en grid12.css
en heb het voor elkaar gekregen om een aantal elementen te verwijderen en het aan te passen van dit :
Afbeelding

naar dit weten te krijgen :
Afbeelding

nu moet ik het alleen nog verder aanpassen naar dit :
Afbeelding


alleen weet ik niet of ik de link voor de elementen gewoon erbij kan plakken.
en ook zit ik met het probleem dat de prijs boven de winkelwagen er voor moet komen
maar heb geen idee hoe ik dit voorelkaar kan krijgen.

iemand een dit om verder te komen.

en nog een vraag , is het mogelijk om deze 3 files in dreamweaver aan elkaar te koppelen om te kijken wat het resultaat is ?