Aangeboden: www.playstationcontrollers.nl

1
Hallo allen,

Ongeveer een dik jaar geleden heb ik via het forum http://www.playstationcontrollers.nl overgenomen. Een sterke domeinnaam waar we iets van wouden maken. Echter hadden we even daarvoor ook al twee shops gekocht, ook via het forum. We hebben daar veel tijd ingestoken en inmiddels op weten te waarderen tot goed lopende shops. Vervolgens is daar weer een shop bijgekocht, wederom via het forum. Inmiddels is ook deze shop aanzienlijk gegroeid. Al die tijd wouden we van playstationcontrollers ook iets maken, maar we zijn er simpelweg niet aan toe gekomen. Het runnen en actief uitbreiden van de shops kost gewoon erg veel tijd, dat is geen probleem, echter moet je soms keuzes maken. Er zit een Prestashop template bij en er staan producten in. Ook zit er een dropshipleverancier bij, maar de shop is nog nooit online geweest. Nu we volop bezig zijn met de grotere shops hebben we besloten deze shop maar te koop te zetten, misschien dat iemand er wat mee kan. Er zijn dus geen gegevens bekend aangezien de shop nog niet online is geweest. Ik weet inmiddels een beetje hoe het werkt, vaak betekent het 'niet hebben van tijd' dat men niet de vaardigheden heeft er iets van te maken. Of ons het zou lukken, geen idee, al is het met de andere shops zeker wel gelukt.

De shop staat niet in de weg en wordt gehost op een eigen server, dus hij hoeft niet per se weg aangezien er geen vaste lasten zijn. Ik zou me kunnen voorstellen dat iemand denkt hey, daar kunnen we wat mee. Zo niet, ook geen probleem, dan pakken we het zelf in de toekomst op.

Als iemand er wat mee kan, benader me maar.

Ik hoor graag,

Mvg

Roel
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Aangeboden: www.playstationcontrollers.nl

7
We hebben eigenlijk helemaal niet gedacht aan de vraag of we toestemming moesten hebben. Hebben we het bij onze overname ook helemaal niet aan gedacht of over gehad. Maar als dat problemen kan opleveren moet ik daar inderdaad maar eens achteraan, ik wil de dingen volgens de regels doen en geen problemen krijgen.

En idd, in mijn optiek is wouden keurig Nederlands, helemaal in Groningen..;)

Gr.

Roel