Wat vinden jullie van mijn webwinkel?

1
Hallo,

Sinds nog niet zo lang staat onze webwinkel online. We verkopen waterdichte hoesjes voor telefoons en tablets en hopen nu wat te verkopen aan mensen die op vakantie gaan of op wintersport, maar focussen ons vooral op de zomer van 2015. We willen ons assortiment uit gaan breiden maar zullen daarvoor eerst wat meer moeten gaan verdienen.

De url is:

http://www.waterdichte-hoesjes.nl

Graag zou ik van jullie horen wat jullie er van vinden, ook van het filmpje op de homepage. Als jullie ook even op de vind ik leuk knop zouden willen klikken zou natuurlijk helemaal fantastisch zijn!
Graag ontvang ik tips en suggesties voor verbetering.

Groeten,

Tim, waterdichte-hoesjes.nl

Re: Wat vinden jullie van mijn webwinkel?

3
Veel te veel wit, ik scroll me suf!
Het grote plaatje bovenin mag qua hoogte wel de helft kleiner, neemt veel te veel ruimte in. Onderin teveel wit.

Verder zou ik dat plaatje met "klantenwaardering" snel weghalen, het is een farce op deze manier. Maak het klikbaar en verifiëerbaar.

Verder zijn je productfoto's niet zo mooi, ik zou eens kijken naar zoiets:
http://www.bonjourfoto.nl/Productfotogr ... Set-S.html
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Wat vinden jullie van mijn webwinkel?

5
Ik had jou shop ook al eerder bekeken. Omdat je deze net begonnen was vond ik de reviews al wat hoog. Daarna kwam ik erachter dat deze niet klikbaar zijn en ook met google kwam ik er niet achter. Zijn deze wel echt? Ik persoonlijk zou dan van de aankoop afzien. Het is dan misschien beter om niets te plaatsten.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl

Re: Wat vinden jullie van mijn webwinkel?

6
Al reeds door anderen aangegeven;
het aantal recensies dat wordt weergegeven, waar je niet op kunt klikken om ze te lezen.

Als intensieve webshopper stoor ik mij aan recensies en waarderingen. Na een negatieve recensie over een bedrijf werd ik door Trustpilot bestookt met e-mails, of ik mijn reactie zou willen toelichten, anders zouden zij hem niet plaatsen.
Vanaf 2015 zal ik niet meer kopen bij webshops die hiermee pronken.

Re: Wat vinden jullie van mijn webwinkel?

7
glaasje schreef:Al reeds door anderen aangegeven;
het aantal recensies dat wordt weergegeven, waar je niet op kunt klikken om ze te lezen.

Als intensieve webshopper stoor ik mij aan recensies en waarderingen. Na een negatieve recensie over een bedrijf werd ik door Trustpilot bestookt met e-mails, of ik mijn reactie zou willen toelichten, anders zouden zij hem niet plaatsen.
Vanaf 2015 zal ik niet meer kopen bij webshops die hiermee pronken.
Vreemd verhaal en nog vreemdere logica. Ik heb absoluut negatieve reviews er tussen staan. Het is immers onmogelijk om alle klanten tevreden te stellen. Bij KiYoh hoeft een klant dit ook niet toe te lichten. Ik vraag mijn klanten echter wel altijd om het toe te lichten. Anders hebben we er immers niets aan. Als een klant negatief is, vraag ik ze altijd of ze alsjeblieft toelichting willen geven, zodat we er van kunnen leren.

Allicht heeft de policy van trustpilot daar mee te maken en het feit, dat Google reviews zonder toelichting ook niet over neemt.
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!

Re: Wat vinden jullie van mijn webwinkel?

8
Ik shop niet meer bij bedrijven die gebruik maken van klantbeoordelingssite's.
De reden dat ik op internet winkel is gemak, vaak een gunstigere prijs dan in een stenen winkel, informatie over een product die je thuis op gemak kunt lezen, ed.

Helaas denken dan sommige webwinkels dat ze dan alles van je mogen vragen, gegevens die nergens voor nodig zijn, dat ze je gegevens doorgeven aan bijv, Trustpilot zodat je door hun benaderd wordt voor het schrijven van een review.
Als de deal is gesloten,betaald en geleverd wil ik met rust gelaten worden,
als er iets is, meld ik mij zelf wel, ben ik tevreden, kom ik weer terug bij de webwinkel, ben ik niet tevreden, of wordt ik benaderd door hetzelfde bedrijf, zien ze me nooit meer.

Re: Wat vinden jullie van mijn webwinkel?

9
glaasje schreef:Ik shop niet meer bij bedrijven die gebruik maken van klantbeoordelingssite's.
De reden dat ik op internet winkel is gemak, vaak een gunstigere prijs dan in een stenen winkel, informatie over een product die je thuis op gemak kunt lezen, ed.

Helaas denken dan sommige webwinkels dat ze dan alles van je mogen vragen, gegevens die nergens voor nodig zijn, dat ze je gegevens doorgeven aan bijv, Trustpilot zodat je door hun benaderd wordt voor het schrijven van een review.
Als de deal is gesloten,betaald en geleverd wil ik met rust gelaten worden,
als er iets is, meld ik mij zelf wel, ben ik tevreden, kom ik weer terug bij de webwinkel, ben ik niet tevreden, of wordt ik benaderd door hetzelfde bedrijf, zien ze me nooit meer.
Haha, nooit zo bekeken. Dus er bestaan daadwerkelijk mensen die het iets negatiefs vinden, als je als bedrijf vraagt hoe je de dienstverlening kunt verbeteren. Verwonderlijk!
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!

Re: Wat vinden jullie van mijn webwinkel?

10
NOP Webdesign schreef:
glaasje schreef:/quote]

Haha, nooit zo bekeken. Dus er bestaan daadwerkelijk mensen die het iets negatiefs vinden, als je als bedrijf vraagt hoe je de dienstverlening kunt verbeteren. Verwonderlijk!
Soms is het beter om de focus te hebben liggen op de webshop en zorgen dat er zo weinig mogelijk fouten in staan, voorraad op peil, en tig andere zaken zijn in mijn ogen belangrijker dan klantrecensies.
Zolang je de klanten serieus neemt en niet bedondert zal het wel los lopen.

Je wil niet weten hoeveel mails sommige bedrijven sturen nav een simpele order.
Plus nieuwsbrieven, aanbiedingen, etc.
E-mail is een prachtig medium, naar mijn mening wordt het momenteel misbruikt.
Kijk eens wat je op een dag allemaal binnenkrijgt, zakelijk en privé, en wat daarvan nuttig is, en waar je iets mee doet.

Onderstaand een fout op je website;

Brandhout In Netzak
Brandhout van speciaal formaat, voor de open haard of houtkachel. Meer ...
Merk: MERKLOOS
Dit artikel is leverbaar in:

Beschikbaarheid:
Van:€ 3,95 per stuk
Voor:€ 3,99 per stuk
Bestel:

Direct leverbaar (voor 18:00 besteld, de volgende dag geleverd)


x 1 stuks

Re: Wat vinden jullie van mijn webwinkel?

11
glaasje schreef: Je wil niet weten hoeveel mails sommige bedrijven sturen nav een simpele order.
Maar toch...om nou zwart-wit te stellen dat je gewoon niet winkelt bij een bedrijf die aan reviews doen...bizar. Je koopt ook niks bij stenen winkels die reclamefolders door je bus duwen zeker? Of die tv commercials uitzenden?
Klassieke schrijfwaren en kalligrafie artikelen: http://www.scrittura-elegante.nl/

Re: Wat vinden jullie van mijn webwinkel?

12
sjoerdk schreef:
glaasje schreef: Je wil niet weten hoeveel mails sommige bedrijven sturen nav een simpele order.
Maar toch...om nou zwart-wit te stellen dat je gewoon niet winkelt bij een bedrijf die aan reviews doen...bizar. Je koopt ook niks bij stenen winkels die reclamefolders door je bus duwen zeker? Of die tv commercials uitzenden?
Na een webshop order hebben jullie de centen binnen, dan mag ik verwachten dat die order correct uitgevoerd wordt? Toch?
Moet ik dan als dank jullie nog veren in de kont steken dat jullie je werk goed hebben gedaan?

Reclamefolders verdwijnen ongelezen in de papiermand, en hebben alleen waarde gehad voor de mensen die deze produceren en verspreiden.

Idem voor tv commercials, wie zapt er niet weg?