Webwinkel voor particulier. BTW weghalen in de kassa?

1
Daar ben ik weer. Wederom tegen een ding aangelopen wat me middels alweer een paar uur bezig houd.

Ik verkoop enkel aan particulieren. Mijn winkel laat alles enkel zien inclusief BTW. Maar eenmaal aangekomen bij de winkelwagen of de kassa wordt het al iets rommeliger. De winkel forceert me te laten zien:

Subtotaal
Belasting
(eventuele korting)
Transport
totaal

De ellende is dat hij de korting berekend over het exclusieve deel en dat laat hij ook zien.

Ik wil graag naar:

Subtotaal
(eventuele korting berekend vanaf inclusief BTW)
Transport
Totaal

Zowel in de winkelwagen als in de kassa. Alles over exclusief BTW wil ik proberen weg te laten want daar geeft niemand een moer om. En het staat sowieso op de factuur.

Ik werk met de onestepcheckout module. Wellicht moet ik hardcore dingen aanpassen. Maar misschien hebben jullie een idee hoe ik de korting inclusief btw voor elkaar krijg. Ik ben wellicht te moe vandaag, maar ik zie door het magento bos even de bomen niet meer.

[EDIT] Korting reeds aangepast. Wonder bij wonder stuitte ik op precies de juiste uitleg wat ik nodig had.

misschien ook handig voor anderen:
In het menu van het Admin Paneel ga je naar Systeem > Configuratie wanneer er een menu aan de linkerkant in beeld komt met meerdere opties, dan kies je onder het kopje ‘Verkoop’ voor de optie ‘BTW’. Op de BTW pagina zie je verschillende kopjes die je kunt open klikken, klik het kopje ‘Berekening Instellingen’ open. In het formulier dat wordt getoond zie je verschillende opties, één daarvan is de optie ‘Bereken Korting Op Prijzen’. Als deze op exclusief staat, dan wordt de korting niet over de BTW heen gerekend. Als je deze optie op inclusief zet, dan gebeurt dit wel. Kies na het wijzigen voor ‘Configuratie opslaan’ rechtsboven het formulier.
bron: klik